Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa

Som overskriften lyder, så handler dette indlæg om MDMA/E-the, dvs. the enten med kix eller ren mdma opløst i.

Spørgsmålet går på, kan man lave sin mdma eller kixe-the et par dage før det skal indtages?

Jeg tænker, at der må være nogen aktive stoffer i the'en, derudover tilsættes sukker også - sidst men ikke mindst, kunne man evt. i form en ønsket ice-tea smag tilsætte citron.

Kan man gøre dette uden, at der opstår en kemisk reaktion, når sagerne står på køl? Her tænkes der især på stofferne i theen samt citronsyren fra citron.

Sukker kan jeg på ingen måde forestille mig er en aktiv komponent i denne sammenhæng, men ret mig, hvis jeg tager fejl.

Theen skal højest opbevares i 2 døgn.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
det ser jeg ik så mange problemer i , men ret mig hvis mdmaen tager skade af det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Budha skrev:
det ser jeg ik så mange problemer i , men ret mig hvis mdmaen tager skade af det

ikke så mange problemer?

så du mener der er nogen problemer?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
næh ? den blir jo bare opløst

Junior medlem

Dvs. umiddelbart skulle citronsyre ikke kunne påvirke MDMA strukturen overhovedet?

Hvis i er enige om ovenstående, så er det intet problem med ren MDMA. MEN MEN MEN.

Tager vi de kendte kix tabletter (læs: en pille er faktisk et forkert term :P), så kan man kun være sikker på, at der er en MDxx type i. Dvs. det kan ligeså godt være MDA som MDMA og sågar også en tredje struktur vil give et MDxx udslag med et test-kit.

Kan disse andre strukturer så påvirkes af citronsyre eller andet?

For i kemi er en lignende struktur ikke ensbetydende med ens kemiske egenskaber.

Derudover, hvad med bindemiddel osv. hvordan reagerer det med citronsyre?

Umiddelbart tyder alt på, at der kun er MDxx og bindemiddel i de tabletter, som i denne situation omtales - underbygget af adskillige tests og sundhedstyrelsens undersøgelser.

Vidst i øvrigt godt, at 98% af de tabletter som sundhedsstyrelsen har fået fingre i på landsplan i 2. kvartal 2008 var REN MDxx ? Det er satme rene varer, taget i betragtning af, at procenten enkelte år var under 40%.
Det synes jeg er imponerende og burde da egentlig smitte af på de triprapporter vi har set for i år?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hvad er grunden til at du vil putte det i the og ikke bare æde/sniffe det som normalt?

Junior medlem

Alle omkring en siger, at det gør optagelse på fyldt mave langt hurtigere. DErudover er smagen bedre - det smager generelt jo ikke godt - og muligheden for at indtage stoffet diskret og uanset, hvor man er, er stor.

Synes også at høre, at effekten bliver strukket lidt, men det kan ligeså godt skyldes den fyldte mave.

Ubehag i maven siges også at være mindre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sålænge det er ren mdma ser jeg ikke de store problemer, udover at MDMA muligvis bliver mindre stabilt når det er opløst i vand. Jeg kender ikke til emnet, men jeg ved at visse substanser bliver lettere inaktive når de er i vandig opløsning. Derudover kan temperaturen i te, i sig selv (det skal forhåbenlig ikke stå varmet op i flere dage??) kan sikkert godt inaktivere/destruere noget af dit mdma.

Må jeg spørge hvorfor du vil opløse MDMA i vand, for så at lade det stå i flere dage? Hvorfor ikke bare lave téen umiddelbart inden indtagelse?

Med ecstasy tabletter bliver det mere besværligt. Som du siger, kan der være andre stoffer i. Det vil jeg ikke bekymre mig om, for så kan _alt_ ske. Forudsætter vi at det kun er MDMA samt bindemidler i pillen, vil bindemidlerne vil højest sandsynligvis IKKE være vandopløselige, og derfor vil du have en bunke hvide klumper i din te.. Ikke specielt lækkert.

Derudover ved du ikke hvilken dose du får, og om det evt. er cuttet/blandet med andre aktive og potientielt farlige stoffer.

Mit råd: hvis du vil gøre det, er krystal/ren MDMA KLART at foretrække. Men jeg forstår stadig ikke hvorfor.

Jeg har selv flere gange opløst krystallerne i et glas vand, og drukket det. Lod det ikke stå særlig længe, og effekten var full-on.

Medlem

mdma krystaller i thé virker da ganske udmærket. har altid indtaget krystallerne i the, og det har endnu ikke skuffet.

lader bare vandet køle lidt af, og derefter blandes det i en kop, og smages til med sukker... 8)

men det med citronen aner jeg intet om..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor ikke bare lave nogen små bomber ? smager af ingenting og er meget diskrete =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Gartnersvinet skrev:
Hvorfor ikke bare lave nogen små bomber ? smager af ingenting og er meget diskrete =)

du får verdens klammeste ånde af MDxx bomber.
jeg ved ikke hvorfor man ikke får det af the eller tabeletter men hvis du laver bomber stinker du som du har slikket en død babysæl i røven.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]