Bong-Kris skrev:
jah jeg ved sq godt lortet er pisse skadeligt for ens hjerne og at det er PÆNT klamt at gøre og sådan... men man høre sq så meget så self sku det prøves... håber på seriøs respons

Hvis du rent faktisk vidste hvor skadeligt det lort I fylder hovedet er, så ville du med garanti stoppe med det samme. Der er uhyggeligt stor enighed, selv blandt de mest hærdede stofbrugere, om at den slags opløsningsmidler på ingen måde bør indtages overhovedet. De (permanente?) skader man kan pådrage sig opvejer på ingen måde at man bliver blæst af lortet.
Erowid.org skrev:
Our understanding of the literature is that there is no such thing as safe use of most volatile solvents, aerosols or other street inhalants : their psychoactive effects may be inseparable from nerve and organ damage.
Det er ikke usandsynligt at det er pga. denne idiotiske brug af opløsningsmidler at du føler at din underbevisthed fucker op, og fortsætter du stilen vil din hjerne blot blive endnu mere fucked.
Jeg ved fandme ikke hvad I tænker på, når I lystigt sidder og suger benzin ind i hovedet. Lugten af det lort burde afsløre, at det kun kan være meget skadeligt for krop og sind.
Der er i min bog ingen "stoffer" der er mere stupide at indtage end opløsningsmidler - og det er inklusive alle de "hårde stoffer". Den risiko for øjeblikkelig død kombineret med de permanente skader gør opløsningsmidlerne til langt farligere end nogen andre stoffer. De fleste er heldigvis kloge nok til at regne ud, at noget der lugter som benzin næppe gør noget godt hvis man sniffer det. Men der er desværre også folk som dig og dine venner, der bare suger det uden en tanke i hovedet, og giver en stor fuckfinger til eventuelle skader. Lad mig sige det til dig nu: du risikerer at smadre din krop og dit sind (permanent?) hvis du ikke stopper med det samme, og det er muligt at du allerede har pådraget dig (permanente?) skader.
Læs nogle af
disse trip-rapporter, fra folk der suger opløsningsmidler, og se hvor meget de fortryder. Hvis du ikke selv gider at vælge kan du hurtigt læse
denne og
denne.
Hvis du har bare lidt hjerne tilbage, så stopper du med det samme og overtaler dine venner til det samme. Det er ærlig talt trist at høre om unge mennesker, der er igang med at smadre deres fremtid så åbentlyst. Jeg gætter på at I næppe er ældre end 14-15 år, da det næsten altid er denne aldersgruppe der er dum nok til at misbruge inhalanterne. Hvis I skal tage narko, så find forhelvede noget rigtigt, næsten ligemeget hvad - intet er så skadeligt som det I har gang I nu.
Tænk dig om forhelvede! Alle stoffer kræver omtanke - desværre har du valgt nogle der på
ingen måde kan anbefales, omtanke eller ej.
Og jeg vil skide på om du ikke gider høre "mundlort" om hvor skadeligt det er. Dette er et Harm-Reduction forum, og alle herinde vil kollektivt råde dig til at stoppe. Du får aldrig nogen her til at råde dig til andre så idiotiske "rusmidler".