Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 06:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2007 17:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jun 2007 09:45
Indlæg: 65
Geografisk sted: Grønthandleren
DELETED


Senest rettet af Broccoli 29 sep 2007 14:02, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jul 2007 17:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 sep 2002 01:01
Indlæg: 475
Geografisk sted: hvor der er ild
Måske LSD ikke er noget for dig så?

Måske disse tanker virker ubehagelige og åndsvage, men se på det som nogle tanker du bliver nød til at tænke, før du kan tænke de næste tanker, der måske får dig til at se på tingene på en anden måde. Med tiden bliver psykedelika mindre kaotisk og nemmere at håndtere, for nogen ihvertfald.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jul 2007 19:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Du må vel bare tænke tingene igennem så? Følg med hvor trippet bærer dig hen. Lad være med at skubbe tankerne væk, for så vil de med garanti også være der næste gang. Den eneste måde man kommer af med sådanne tanker er ved at forstå dem og tage dem til sig. Erkende at man har dem, og forstå at det er ok.

Good luck

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jul 2007 00:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Mange tanker er nu engang en integreret del af den psykedeliske oplevelse, så du må enten lære at håndtere dem eller erkende at psykedelika så ikke er noget for dig.
Som The Red Pill skriver, så bare lad dig flyde med dine tanker. Min erfaring er at de kun bliver en gene hvis man tillader det, så hvis du bare flyder med dine tanker ender du et helt andet sted, som der oftest er ret fedt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jul 2007 14:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2006 16:34
Indlæg: 552
Geografisk sted: I de tusind landes sø
En metode jeg selv har brugt med rigtig go effekt, er at sætte sig ned alene inden man skal trippe, gøre det klar med én selv at tankerne nok kan komme, tænke lidt over hvordan det var sidste gang man havde oplevelsen med tankespin, og så eventuelt skrive lidt ned på et stykke papir, som man så kan hive frem og læse når man så sidder i situationen. Det er ret beroligende at læse ens normale tanker når man sidder i "det".


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jul 2007 22:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jun 2007 13:25
Indlæg: 49
Citat:
og så eventuelt skrive lidt ned på et stykke papir, som man så kan hive frem og læse når man så sidder i situationen. Det er ret beroligende at læse ens normale tanker når man sidder i "det".

Super godt råd! Den benytter jeg i hvertfald selv 8) . Giver mig en slags indre ro, og en vished om hvad der er i vente. Benytter også denne metode ved fx svampe.....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jul 2007 00:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Jeg har hørt at mange ynder at bruge cannabis på come-down. Mon det har noget med tanke loops at gøre?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jul 2007 03:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Malkavian skrev:
Jeg har hørt at mange ynder at bruge cannabis på come-down. Mon det har noget med tanke loops at gøre?

Jeg kan ihvertfald godt lide en joint på comedown og det har noget at gøre med den mængde af tanker jeg som regel har været igennem under selve trippet. Det er rart lige at give hjernen et break efter det. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide tankerne, jeg synes derimod det er noget af det fedeste, men det er som om at det på en eller anden måde hjælper til at få tankerne integreret, så jeg kan arbejde med dem på et senere tidspunkt. Mine tanker er som regel også ret mudrede på comedown, og så er moderate mængder cannabis godt til at få det hele til at 'flyde' lidt nemmere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jul 2007 22:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2007 12:01
Indlæg: 14
Jeg har ikke prøvet lsd - endnu .. Og vil derfor gerne vide hvad sådan et "tanketrip" indebærer?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 jul 2007 23:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Supermand skrev:
Jeg har ikke prøvet lsd - endnu .. Og vil derfor gerne vide hvad sådan et "tanketrip" indebærer?



Det siger vel lidt sig selv.

Tanke trip= Mange tanker.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jul 2007 00:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 feb 2006 23:46
Indlæg: 691
Geografisk sted: Rundt på gulvet
Man kan sku ikke undgå at tanke på en masse ting i sit liv, og andre tanker, under et 2c-b svampe lsd what ever psykedelisk trip af den kalibre.. Sådan er det bare :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jul 2007 01:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Malkavian skrev:
Jeg har hørt at mange ynder at bruge cannabis på come-down. Mon det har noget med tanke loops at gøre?


Det kan jeg kun fraråde!

Cannabis forstærker tanke-trippet hos mig og har hørt flere andre sige det samme.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jul 2007 07:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 mar 2007 22:03
Indlæg: 489
Zarathustra skrev:
Malkavian skrev:
Jeg har hørt at mange ynder at bruge cannabis på come-down. Mon det har noget med tanke loops at gøre?


Det kan jeg kun fraråde!

Cannabis forstærker tanke-trippet hos mig og har hørt flere andre sige det samme.


Det gør det også hos mig, så jeg røre det aldrig på psykedelikas.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 aug 2007 20:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 2007 17:24
Indlæg: 66
Jeg ryger mig igennem det, helst med en ven - Ellers skulle det hjælpe at drikke sig fuld


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 aug 2007 21:15 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
DXA skrev:
Jeg ryger mig igennem det, helst med en ven - Ellers skulle det hjælpe at drikke sig fuld


Kort sagt: Lamme sig tilpas som en rigtig kriger! Jeg følger dig 100%. Hash kan godt nok gøre tankespindet værre for nogle, men jeg bruger det på samme måde som dig til at lamme hjernen, hvis jeg er i en tilstand, der ikke er mere værd, end at man får det bedre af at dulme sindet med sprut og tjald.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 aug 2007 12:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2007 16:56
Indlæg: 678
Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg synes selv, at et tanketrip kan være ret lækkert, dog kun hvis jeg har overskudet til det, hvilket også er en af grundene til, at jeg ikke tripper svampe så meget for tiden - jeg skal have det helt tilpasse overskud, ellers bærer trippet tit præg af det.

Tanker som er indadrettede og selv-analyserende er temmelig normale, og det er de tanker som gavner mest efter et trip. Man kan sige, at man i rusens tilstand, er i stand til at hæve sig over ens normer, ens forskellige roller i ens forskellige "arenaer" og se med et "klart" syn, og derefter se de gode og de dårlige sider i en selv, og så senere hen prøve at lave om på det ting, som man ikke var glad for at se. Håber det gav lidt mening.

For mig er hash lækkert nok på et come-down, men det har også en tendens til at sløre mine tanker, og give dem et mærkeligt twist. Som regel er det meste glemt dagen efter, hvilket jeg også ser som en negativ ting.

Hvis jeg virkelig har brug for at koble mine tanker fra, så hjælper det altid med nogle øl, og det har jeg nydt godt af de sidste par gange, dog ikke til at slå tankerne ihjel med, men derimod til, sent på aftenen, at falde i søvn på.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 aug 2007 22:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
En psykedelisk oplevelse uden tanker, og især på LSD, er efter min bedste overbevisning spild af potentiale. Hvis du gerne vil vænne dig til dette tankespin så forsøg dig frem med LSA på forskellige doser. Mindfucks og tankespin er en integreret del af en psykedelisk rejse og man kan ikke undvære/slippe for dem.
Hvis det kun skulle være sjovt og rart skulle man ikke have valgt den her vej. Så må man holde sig til downers og stimulanser, for mig er det præcis her forskellen er.

Mvh.
Anarkrig


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 aug 2007 20:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Well, nu er jeg jo typen der mener at alt skal blandes med hash! Så en dejlig mix, en bong og så er man sq ved at være der.. (men ikke tag på arbejde på den kombo) :oops:

Og mht tankespin, så foretag dig noget, altså - ikke bare sidde og stene. Spil et spil matador, gå ud på lokummet og hiv i dilleren, spil fisk, 500 - BARE LAV NOGET :p.. og udover det, så er det jo pisse morsomt at spille diverse spil når man er dejligt påvirket :)
- plejer også at spise når jeg er på lsd (popkorn, frugt, sodavand, saft) - man bliver altid glad af at spise :D

Men jeg er ikke typen der får tankespin (måske fordi jeg lammer mig af til ukendelighed) ? :p


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 sep 2007 01:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2006 22:49
Indlæg: 1669
læs en helvedes masse bøger og lær utrolig meget om dig selv, evt bliv en 5 år ældre, tro mig, det hjælper


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 sep 2007 03:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Der er ikke noget bedre end et godt tankespin :)

Man skal bare tænke på det rigtige.. Gribe fat i de nyttige tanker, hvis du har sådan nogle :) det går jeg ud fra at du har..

Visias :wink:

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 114 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team