Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Hey derude..

til at starte med, så ønskes i alle en god sommer :)

jeg har nu prøvet ghb nogle gange, og har prøvet at blande med meget forskelligt, dog med forskellige meninger. har til tider undladt at tage det, pga. jeg ikke har haft noget godt at blande med, samt har også præsteret at knække mig pga. smagen :roll: ..

her er det jeg har blandet med:

nestea - Ikke en favorit, da jeg tydeligt kan smage ghb'en, føj
coca cola / zero - Ok i starten, men kunne til sidst begynde at smage ghb'en
schweppes lemon - det eneste jeg efterhånden bruger til at blande med, da det kan fjerne smagen af Ghb..

mit ghb er i sådan en koncentration så jeg skal tage 1 låg fra en ½ liters flaske, så der skal ikke meget til. Tager dog ½ låg af gange og blander med, så der ikke er så meget der kan smages af gangen..

men hvad med i andre derude, har i nogle favoritter til at blande jeres ghb med, og hvordan? kommer i en dose i et glas og fylder op så der er til 1-2 slurke, så det bare kan overstås, eller blander i meget i, så det bliver så neutralt som muligt?

Kom glad

Titel:
Medlem

Synes du godt nok det er så slemt ??? :lol: Welcome to the girls world

Prøv med juice f.eks :wink:

Senest rettet af Slettet bruger X 27 jul 2007 11:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Ned med skidtet, skyl efter med vand.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Havde faktisk ikke engang tænkt over at blande det op.. Hælder det sgu altid bare ned :p

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Blander det dog aldrig, men skylder ned med noget godt

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis du synes GHB smagen er slem, så skulle du prøve GBL eller BDO! :) Sidst nævnte har jeg dog aldrig haft fornøjelsen af.

/Edit - Kunne være jeg også lige skulle bidrage med lidt i stedet for bare at være på tværs :wink: En MEGET stærk saftevand virker i hvert fald med GBL. Jeg plejer at bruge mere eller mindre 50/50 jordbærsaft og vand til de 1,5 - 2 mL GBL der nu skal ned. Det hjælper meget på det

Senest rettet af Entheo 27 jul 2007 18:37, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Vand, 4 gange så mange ml vand som væsken med ghb (0.2g per ml) Så jeg havde en mængde skod væske der kunne hældes ned remlig hurtigt.

Men før det, plejede jeg at lamme kæften ved at børste tænder med extra meget tandpasta. Ens smagsløg er ikke så gode lige efter man har børstet tænder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Mere GHB :P

- ( En joke, hvis i ikk skulle hae gættet det)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
fakse kondi er rimelig god til at skjule den del af smagen jeg ikke kan li...
men jo mere sodavand/juice/vand man hælder i, jo mere har man der smager af lort.....
lav en stærk blanding = dine 3g + dobbelt juice/soda. slug, skyl efter:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
i skal lige huske en ting - det i bruger til at blande det op med, skal ikke være noget i elsker..

jeg har brugt pepsi twist til at blande op med- smager fint.. men jeg kan ikke fordrage pepsi twist længere, da smagen minder mig om ghb - hvilket man ikke nyder, modsat en pepsi twist :) - og det er ikke engang fordi jeg har drukket særlig meget ghb, det er jo et kedeligt stof.

ellers kan jeg også forslå de dejlige ikke syntetiske capri sonne, der følger endda et sugerør med som du kan røre rundt med hehe..

- jeg bruger gerne et shotglas, afmåler de 5-10ml jeg skal bruge og hælder resten op med sodavand/juice.. - det er lige til at hælde ned, og skylder efter med rent soda bagefter..

jeg har et nærliggende spørgsmål, hvad lammer i jer i ud over ghb for at få det til at være sjovt? - har prøvet med cannabis, det var fint nok, gav det lige et twist hvor man ikke bare var "fuld", men også havde hjernen med :)

- jeg har også udført forsøg med at blande ghb op med kaffe, kakao og vand... smagen var ikke særlig god.. -

Titel:
Flueknepper kongen

Ehhhh, jeg fandt hurtigt ud af, at Rynkeby Tropejuice var den optimale blanding. For at være helt ærlig, synes jeg blandingen med sodavand var ret vammel.

Men ja, spiffeh har ret mht. man ikke skal vælge noget, man godt kan lide. GHB ødelagde Fanta for mig...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Levose skrev:
Ehhhh, jeg fandt hurtigt ud af, at Rynkeby Tropejuice var den optimale blanding. For at være helt ærlig, synes jeg blandingen med sodavand var ret vammel.

Men ja, spiffeh har ret mht. man ikke skal vælge noget, man godt kan lide. GHB ødelagde Fanta for mig...

Jeg kan bare sige mig enig ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
En kapsel GHB ( eller hvor meget man nu vil have ) og så bare en bundskrap i et glas så man kan køre det ned i en mundfuld...Og så hold dig for næsen når du drikker, så kan man ikke smage så meget...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ths skrev:
En kapsel GHB ( eller hvor meget man nu vil have ) og så bare en bundskrap i et glas så man kan køre det ned i en mundfuld...Og så hold dig for næsen når du drikker, så kan man ikke smage så meget...

Nej, jeg drak heller ikke GHB for smagen skyld, men virkningens!
Du har beskrevet "min" metode meget godt, men mangler lige at tilføje, at glasset efterskylles med en lille mængde vand som munden skylles efter med, imens man stadig holder sig for snudeskaftet - metoden er lidt kællingeagtig, men man undgår sgu den fæle smag!
Et par hurtige mundskyl med vand og al GHB smag er forsvundet :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Spyt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg blander heller ikke mit GHB op med noget. Plejer at tage lidt appelsin-juice ind først, så GHB og skyller så efter igen med juice. Det kan smage rigtig grimt, men man lærer ligesom at få "listet det hen over tungen", og juicen fjerner smagen igen med det samme.

Ang. GBL, så tager det næsten smagen fuldstændigt, hvis man blander sin dose op i et stort glas juice.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
CannaChem skrev:
ths skrev:

Nej, jeg drak heller ikke GHB for smagen skyld, men virkningens!
Du har beskrevet "min" metode meget godt, men mangler lige at tilføje, at glasset efterskylles med en lille mængde vand som munden skylles efter med, imens man stadig holder sig for snudeskaftet - metoden er lidt kællingeagtig, men man undgår sgu den fæle smag!
Et par hurtige mundskyl med vand og al GHB smag er forsvundet :wink:

Ja munden skal i hvert fald skyldes, for føj for en gang kemisk saltvand det smager det stads...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]