Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 8000 Århus
Jeg er helt tosset med psytrance og kan godt li´ at der er gang i den når jeg går i byen derfor, hænder det engang imellem at jeg får indtaget noget "opkvikkende"..
Jeg har bare et problem med så at falde til ro´ / falde i søvn når jeg så er kommet hjem og bruger mange timer på at ligge og prøve at sove.. har derfor tænkt mig at få fat i noget til at slappe af på (sovepiller, valium et eller andet...)

Hvad er bedst mod mit problem???...

tænker lidt på at anskaffe mig nogle valium da jeg har hørt de skulle være gode??

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Husk nu at kigge dig lidt omkring inden du stiller spørgsmål. Der findes en hel del emner, der handler om dette.

Fx en af de seneste:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=18829

Personligt vil jeg anbefale Phenergan eller GHB (sidstnævnte kun hvis du ikke har drukket alkohol)
Benzodiazepiner kan også bruges, men de fleste har svjh ret lang halveringstid og har et afhængighedspotentiale man ej heller kan se bort fra.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Diazapam/Valium er gode. Dog skal du være opmærksom på den lange halveringstid.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Du ku også bare lade være med at tage hjem? Men fortsætte festen, dog uden flere rusmidler og bar ligeså stille lade dig udbrænde. Så sover du perfekt om aftenen, har i hvert fald virket for mig.

Eller måske ku en Zolpidem være en mulighed.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Tæækno skrev:
Eller måske ku en Zolpidem være en mulighed.

Ja, men så SKAL du ligge dig til at sove, ellers får du det mega underligt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Diazepam/"Valium" er efter min mening det bedste.
Den måde det får dig til at sove på er ikke så "tvungent" som andre benzoer, GHB osv.. Dvs. du kan godt sidde og høre lidt musik, ryge en joint, og så langsomt slumre ind.
Desuden er du dejligt afslappet det meste af næste dag, og undgår en del af den paranoia og nedtur som kan komme efter en hård nat på amf.

GHB er efter min mening et rigtigt dårligt valg, da man tit (selv uden at have taget stimulanser) vågner op 4-6 timer efter indtagelse og er MEGET frisk.
Så kan man blive fristet til at redosere, og det kan ende virkelig ulækkert.

Zolpidem er (som allerede nævnt) også et dårligt valg, da man SKAL lægge sig til at sove næsten lige når man har taget det, for at den søvndyssende virkning fungerer.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
der er flere måder man kan falde ned på..

Har det selv med at hade når festen slutter, og jeg stadig er oppe at køre og har prøvet lidt af hvert for at falde hen, men de 2 jeg har haft det bedst med er -

1. taget hjem og stene lidt på pc'eren, efter ½-1 time så er man godt træt til at sove, evt sæt en film på.

2. rohypnol - rigtig godt til at falde i søvn på, - bemærk at du falder hen lige pludselig, og man kan godt være "skæv" når du vågner efter 8 timer.. (andre benzo'er er også gode, men pas på, de kan bliver for dejlige :/ )

3. temgesic/subutex - et super godt lamme middel, man bliver døsig og falder godt hen, men igen - pas på, det er nemt at overdosere, og igen, det bliver for dejligt :/..

Det allerbedste, som jeg også selv benytter mest er at ligge sig hjem og se lidt film, og så stille roligt begynde at slappe af og falde i søvn.. man skal ikke stresse sig selv, det resulterer bare i at man ligger og tænker for meget over at man ikke kan falde i søvn, og får dårlige tanker over alt muligt..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Efter en del års intensiv erfaring med musik, fester, spas gak og løjer i weekenderne har jeg fundet den løsning der fungerer bedst for mig. Skru ned for stimulanserne, drik evt. lidt flere øl og hold det hele kørende så man er naturligt træt når man endelig kommer hjem. Det er nu engang bare det bedste!

Troede heller ikke tidligere at man kunne feste til den lyse morgen uden at tage noget. Efter jeg har været involveret i at arrangere fester har jeg snildt holdt mig vågen i +20 timer på blot et par øl. Hvis musikken er god, og der ellers sker noget omkring én, så behøver man ikke overdrive med stimulanserne. Hvis man tager udgangspunkt i amfetamin, så er der jo også frygtelig stor forskel på den dose det kræver at holde sig vågen til kl. 8 om morgenen, og det en gennemsnits moderne techno ballademager typisk vil indtage til en fest.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]