Lilleso skrev:
spiffeh skrev:
men jeg tvivler STÆRKT på at det er den som stadig genere dig.. - men tror sagtens du kan få din læge til at tro på dig og give dig lykkepiller hvis det er... - men tænk dig lige om før du hopper på noget i den dur...
Tror ærligt talt ikke at lægen udskriver lykkepiller uden at sende dig videre til noget psykiater tingeling.
... jo
spiffeh skrev:
og desuden omkring "ARJ ECSTASY NO TALK?!.. det er da bare totaaaalt neder"..
- jeg synes psychedelia.dk burde forbyde snak om alle stoffer - ud over psychedelika - forbyde stoffer som amfetamin, valium, opiater osv..

Lilleso skrev:
Det er da noget fis. En vigtig del af siden omhandler HR, hvilket der da i høj grad er brug for ved lige netop de stoffer du mener bør forbydes. Generelt synes jeg det er ret plat at brugere af psykedeliske stoffer føler sig hævet over stimulanser, opiater osv. Hver sin smag, hørt om det?
okay, hver sin smag..- dvs. hvis man godt kan li lightergas så er det også fint?
- jeg synes bare de andre stoffer har en tendens til kun at føre selvdestruktive ting ud i livet - ikke for at hakke på jer andre eller noget i den stil.. - men kan du argumentere for at indtage valium/opiater/amfetamin ofte?.. - og "jamen det er jo ligesom lsd svampe osv, bare man ikke misbruger dem" - valium, opiater og den slags er nærmest bygget til misbrug.. held og lykke med at misbruge LSD, sidde i din lejlighed/whatever og tage det hver dag igennem.. noo noo...
ingen tvivl om alle stoffer er fine - jeg tager da også andre ting end psychedelika - men, forummæssigt set så føler jeg lidt.. at folk der bruger psychedeliske stoffer, har en tendens til at være mere begavede end folk der spiser ecstasy-tabletter..
men ok gælder ikke altid :
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 624#247624 - skal også siges at jeg kun har taget ecstasy 1 gang, og er aligevel dum som pap