Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 79 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej har fået prøvet dette stof og er blevet bange for det, på grund af jeg havde en oplevelse med nogen knaller for ca 4 år siden, jeg mistænkte kraftigt for og indeholde pma med de virkninger jeg fik ud af dem.

fik prøvet mephedrone i går, indtaget 2 gange 50mg oralt og fik meget den samme virkning/rus som de piller, ophedning og kraftig hjerte banken og den samme lange underlige opkvikning efter selve rusen.

Syndes sælgeren er sikker på du læser med W.... skal stoppe med og sælge dette stof, da vi ved nada om det og er bange for det kommer til og koste LIV det her vis jeg har ret i mine anelser om det er meget lig pma.

ps er der en med kemi expertise der kan fortælle hvorfor det skifter farve fra hvidt til blå når det har været udsat for luft i et styk tid?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Folk løber en risiko ved at indtage et RC. Der er ingen der stopper det i munden på dig. DU vælger selv at gøre det for fanden. Folk må lære at tænke selv. Hvis man er moden nok til at tage stoffer er man moden nok til at tage ansvar for sine egne handlinger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Præcis som Resist skriver det, så er det et valg du selv tager. Hvis du synes at shoppen, skal stoppe med at sælge det på grund af din mistanke, hvad skal vedkommende så tjene penge på.

Det er dit eget valg om du vil tage stoffer eller ej, hvis du ikke bryder dig om mephedron, kan du bare lade være med at købe mere. :)

Fortsat god dag. No bad feelings herfra.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemisk minder det vel lidt om pma, men aller mest ligner det vel methcathinone? synes det passer perfekt med afhængighedsprofil med methcathinone... måske endda være

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Så må du jo bare lade være med at eksperimenterer, det er helt klart kun dit eget valg! Vi andre kan ik stå til regnskab for dine meninger og hvad du prøver.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Som jeg forstår muaythai's indlæg, er det mere bekymring på andres vegne end hans egne. Om den er beretiget vil tiden vise. Ala da mange i sin tid rådede forskellige forhandlere af Bromo dragonfly til at pille det af hylderne inden nogen kom til skade, en enkelt forhandler i skandinavien sked på det, og til dels derfor har der været et dødsfald i norge og sverige. Selvfølgelig kunne folk bare have ladt være med at købe det, eller have anskaffet sig en microgram vægt til dosering, men som I burde vide, er det altså ikke alle stofbrugere der tænker lige langt inden de lammer sig. Og folks sikkerhed burde vægtes højere end hvad en stakkels pusher så skal leve af...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er ikke så underligt at det minder om PMA mht. toxicitet, læs her:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22766

Titel:
Det kan godt være at jeg går lidt på kant med reglerne nu her men er hjemmesiden en dansk klaphat med lyse lokker til anklerne??

/edit version 2.0/

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psylvester skrev:
Det kan godt være at jeg går lidt på kant med reglerne nu her men ...

Du bryder altså reglerne bevidst? Det er invitation til et ban, imo.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

med de rapporter om umådehollen indtagelse tror jeg desværre kun det er et spørgsmål om tid før det går hel galt :( især når det er så nemt at få fat i for "uvidende" ppl

Titel:
Jeg har syndet, undskyld

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
muaythai læs din egen post, og prøv så at gætte, om den har en positiv eller negativ virkning på salget af mephedrone.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
nu vil jeg være en sur stodder.

det er helt forkasteligt, sådan som folk herinde slikker røv på modsne, w ryger ud, og alle tager samme holdning som modsne. på nær lige de få, der vil lege reklamesøjler.. hvilket er lige så klamt..

samtidigt er det han har gang i, lige så sindsygt.. på SIN MÅDE!..

"mefferdrøøn er jo skide neurotoksit!" - ja lige så slemt som meth.. hvor mange herinde synes ikke at meth er Mmmmmmm meth *savle savle*

hvor mange herinde, har ikke før taget RC's? - de fleste... men det her? NEJ NEJ, GAK GAK!!! totalt crazy!!11

ud over det, synes jeg jeres sammenligning med pma er lidt... - folk dør som fluer af pma, gør de åbenbart ikke af mepherdron.. med andre ord, det er ikke lige så dødeligt.. og af hvad jeg ved, så har der været folk(ja w jeg ved også du læser, men jeg nævner dig ikke her, direkte.. MEN INDIREKTE! MUHAHA) der har taget abnorme mængder af det, virkelig abnorme.. dumdristige dosiser der med lethed ku ha taget et liv.. og overlevet.. samt at pma skulle være yderst ubehageligt et stof, ud fra hvad folk(ud over dig) siger, er mepherdrån ikke det.. (pma vel og mærke ved højere end lave dosiser)

så det er nok ikke lige så dødeligt?.. og måske ikke helt SÅ pma agtigt?..

og du har haft en dårlig oplevelse?.. alle har haft dårlige oplevelser med alt muligt.. hofmanns første oplevelse med lsd var heller ikke direkte god?.. - min første oplevelse med hash var skod?.. men ingen af delene er skod, fordi man har haft en dårlig oplevelse..

- jeg vil så også sige, at det er helt sindsygt af wintha at han sælger stoffet som han gør... samt hans markedsføring har været helt gakgak..

- skal også siges, jeg har ikke, og regner ikke med(lige nu ihvertfald) at tage mepperdråån, hvorfor?... virkningen lyder skod! selv i de mest adjektive fortællinger... ihvertfald ikke lokkende på mig.. bare endnu et feel good drug.

folk herinde, burde hellere informere folk om hvad det er de har gang i, de tager noget ukendt? fint nok, men folk skal VIDE det er ukendt, og det er deres eget shit.. - men gør wintha det?.. "research" indikere lidt at man er igang med at undersøge.. nej nej, han sku bare kalde det "unknown chemicals" :D

Hvor mange her, har ikke taget andre stoffer de har vidst har været pisse skadelige?.. tænke tænke?..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu faldt jeg lige over det her (nederste post): http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ylstruktur

:idea:

Titel:
Junior medlem

Resist forstår ik dit inlæg i denne tråd er det bare for og spille smart over for en første poster du tror er en noob? vil lige sige at jeg ik har en anden profil her, og har læst med på siden i rigtig mange år, du skriver selv dette i en anden tråd

Resist skrev:
Der er altså en masse negative effekter ved dette stof, såsom at det muligvis kan forsage hjerteskader, krops/hjerneskader, være vanedannende og sidst men ikke mindst muligvis have nogen af de samme negative effekter som mdma.

Som jeg har nævnt, pas på! Det er stadig et RC og langt fra et uskyldigt et.
.

syndes du selv det lyder som et stof der er fedt og sælge? men sælgeren er selfølgelig lige glad han tjener jo $.

Jeg lavede mit indlæg fordi jeg tænker på andre end mig selv, og ik ønsker der er nogen der skal komme galt afsted med dette, da der er mange der ik er så gamle her inde og alså ik tænker så langt med deres indtag af forskellige sager, og specielt med et stof alle kan købe lovligt og nemt, fatter ik de folk der flamer mig er dette ik en hr site? der er så meget der tyder på dette stof er meget skadeligt og måske direkte farligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

man skal i hvertfald ikke æde det bare fordi det er lovligt, og der tror jeg du har ret i at mange især nye/unge tænker "lovligt=ik farligt" :?

Titel:
Medlem

må faktisk erklære mig enig med muaythai her. Det er helt fair at komme med personlige erfaringer og advarsler om stoffer, imo.
Så jeg synes måske at du burde slappe lidt mere af, resist :) .

...men selvfølgelig er det ens eget valg om man tør tage et givent RC!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
spiffeh skrev:

(dette har i læst lige før)

Nice post, det er sku på tide nogen gider at bekæmpe den stigende dobbelt moral her inde.

Annyway mht. reklamesøjler. Så er alle der omtaler et specifikt stof, med til at markedsføre det. Så jeg er ked af at sige det til dig men, du er osse klistret på, ca ½ meter til venstre længere nede af søjlen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

muaythai skrev:
Resist forstår ik dit inlæg i denne tråd er det bare for og spille smart over for en første poster du tror er en noob? vil lige sige at jeg ik har en anden profil her, og har læst med på siden i rigtig mange år, du skriver selv dette i en anden tråd

Resist skrev:
Der er altså en masse negative effekter ved dette stof, såsom at det muligvis kan forsage hjerteskader, krops/hjerneskader, være vanedannende og sidst men ikke mindst muligvis have nogen af de samme negative effekter som mdma.

Som jeg har nævnt, pas på! Det er stadig et RC og langt fra et uskyldigt et.
.

syndes du selv det lyder som et stof der er fedt og sælge? men sælgeren er selfølgelig lige glad han tjener jo $.

Jeg lavede mit indlæg fordi jeg tænker på andre end mig selv, og ik ønsker der er nogen der skal komme galt afsted med dette, da der er mange der ik er så gamle her inde og alså ik tænker så langt med deres indtag af forskellige sager, og specielt med et stof alle kan købe lovligt og nemt, fatter ik de folk der flamer mig er dette ik en hr site? der er så meget der tyder på dette stof er meget skadeligt og måske direkte farligt.

Kan du ikke se det i et større perspektiv?

Det minder om regeringen da de bandlyste hallucinogener. "Fordi" man kan komme til skade hvis man ikke sætter sig ind i det, skal det bandlyses for ALT og ALLE. Det er præcis den samme holdning du sætter for dagen.

Og hvorfor skriver du det også herinde? Winta er banned og kommer her ikke længere. Du kunne evt. skrive en mail til ham i stedet med dine holdninger.

Jeg kan garantere dig for at nogen af de gadestoffer som amfetamin og ecstasy også er farlige/skadelige i et vis omfang, hvis ikke man respekterer dem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fuck det er dumt..! Som så mange andre har sagt, er det et valg du selv tager og det skal du have ret til.

Det er sku livsfarligt at bevæge sig ud i trafikken i bil, uden først at have lært at køre. Og det kan være ligeså livsfarligt, at bevæge sig ud i RC'ernes verden. Men der er fandme ingen der tvinger dig til at køre bil før du har lært at køre. Og selvom der så engang imellem er en idiot der forsøger sig i bil uden at kunne køre, så stiller vi da ikke bilproducenten eller sælgeren til ansvar, for idiotens retarderede valg? Der er på samme måde ingen der tvinger dig til at tage RC's. Det er intet andet end dit eget snotdumme valg, der er skyld i din ulykke, hvis en sådan skulle forekomme.

Selvom noget er farligt eller indeholder visse risici, er det da langt fra retfærdigt, at alle skal have frarøvet muligheden, for at træffe deres eget valg herom. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at der må ligge et snæversynet og ignorant sind bag en sådan holdning. At frarøve andre mennesker muligheden for, at træffe deres egne valg, er i mine øjne den største forbrydelse en person kan udrette.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 79 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]