nu vil jeg være en sur stodder.
det er helt forkasteligt, sådan som folk herinde slikker røv på modsne, w ryger ud, og alle tager samme holdning som modsne. på nær lige de få, der vil lege reklamesøjler.. hvilket er lige så klamt..
samtidigt er det han har gang i, lige så sindsygt.. på SIN MÅDE!..
"mefferdrøøn er jo skide neurotoksit!" - ja lige så slemt som meth.. hvor mange herinde synes ikke at meth er Mmmmmmm meth *savle savle*
hvor mange herinde, har ikke før taget RC's? - de fleste... men det her? NEJ NEJ, GAK GAK!!! totalt crazy!!11
ud over det, synes jeg jeres sammenligning med pma er lidt... - folk dør som fluer af pma, gør de åbenbart ikke af mepherdron.. med andre ord, det er ikke lige så dødeligt.. og af hvad jeg ved, så har der været folk(ja w jeg ved også du læser, men jeg nævner dig ikke her, direkte.. MEN INDIREKTE! MUHAHA) der har taget abnorme mængder af det, virkelig abnorme.. dumdristige dosiser der med lethed ku ha taget et liv.. og overlevet.. samt at pma skulle være yderst ubehageligt et stof, ud fra hvad folk(ud over dig) siger, er mepherdrån ikke det.. (pma vel og mærke ved højere end lave dosiser)
så det er nok ikke lige så dødeligt?.. og måske ikke helt SÅ pma agtigt?..
og du har haft en dårlig oplevelse?.. alle har haft dårlige oplevelser med alt muligt.. hofmanns første oplevelse med lsd var heller ikke direkte god?.. - min første oplevelse med hash var skod?.. men ingen af delene er skod, fordi man har haft en dårlig oplevelse..
- jeg vil så også sige, at det er helt sindsygt af wintha at han sælger stoffet som han gør... samt hans markedsføring har været helt gakgak..
- skal også siges, jeg har ikke, og regner ikke med(lige nu ihvertfald) at tage mepperdråån, hvorfor?... virkningen lyder skod! selv i de mest adjektive fortællinger... ihvertfald ikke lokkende på mig.. bare endnu et feel good drug.
folk herinde, burde hellere informere folk om hvad det er de har gang i, de tager noget ukendt? fint nok, men folk skal VIDE det er ukendt, og det er deres eget shit.. - men gør wintha det?.. "research" indikere lidt at man er igang med at undersøge.. nej nej, han sku bare kalde det "unknown chemicals"
Hvor mange her, har ikke taget andre stoffer de har vidst har været pisse skadelige?.. tænke tænke?..