Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bomber?
Junior medlem
Brugeravatar

jeg har nu prøvet amfetamin 7-8 gange, og sad og snakkede med en af mine venner som er lidt mere erfaren ang brug af stoffer. (han er dog stoppet med brug af stoffer nu) Han snakkede om at når han tog amfetamin lavede han altid bomber. Men glemte bare og spørge ham om hvor meget amf man skulle bruge til en.
Så er der en der kan fortælle mig hvor meget amf der skal i?
altså bare cirka selvfølgelig, og ved godt at det er forskelligt fra person til person. og evt. andre tips?
har søgt men kunne ikke finde noget om det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Du burde have søgt på det først, det er efterhånden et gennemtærsket emne.
Som udgangspunkt kan du putte omkring samme mængde som du normalt ville bruge til en streg, måske en smule mere.
Men husk at virkningen kommer først efter noget tid, op til halvanden time senere, alt efter mavens indhold, så vent med at redosere bare fordi der ikke sker noget inden for ti minutter. Det kan blive grimt.
Virkningen er meget mere 'smooth' end ved insufflering og den varer længere.
Få fat i nogle tomme gelatine/vegetabilske kapsler og brug dem, det er absolut det mest optimale, synes jeg. Alt det pjat med joint- og toiletpapir er for irriterende.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

okay, tak det var også cirka den mængde jeg havde regnet med, men hvis min mave er tom når jeg indtager bomben, så kommer virkningen hurtigere? eller hvad?
har skam også søgt kunne bare ikke rigtig finde noget om hvor meget der skulle i.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis din mave er helt tom, vil jeg anbefale at hælde dit pulver i noget vand og drikke det istedet. Virkningen kommer ret hurtigt på den måde, nogen indenfor så kort tid som ti minutter. Det smager ikke vildt fedt, så bare brug et shotglas. Du kan også tage kapslerne på tom mave, men min erfaring fortæller mig at virkningen på den måde ikke er helt optimal.
Skal det være kapsler, foretrækker jeg lige at spise en sandwich el.lign. inden og den ekstra energi og næring skader bestemt ikke, da det jo som regel er begrænset hvad man kan spise når man har indtaget amfetamin.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
De gange hvor jeg har indtaget amfetamin oralt, har dosen været et sted mellem 150-400mg, alt efter hvor kvalitet. Når det kommer til Amfetamin, bruger jeg ikke kapsler, da smagen slet ikke er så slem, i forhold til så mange andre stoffer, jeg har smidt i kæften.

Det er ikke noget rush man får, man bliver bare dejlig klar i hoved.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har skrevet det mange gange før - SpeedKaffe!!! Kamuflerer smagen helt og kafe smager jo godt i sig selv...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
Har skrevet det mange gange før - SpeedKaffe!!! Kamuflerer smagen helt og kafe smager jo godt i sig selv...

Lad os holde det åbent til debat :wink:
Appelsinjuice synes jeg er godt til at tage den værste smag, hvis man skal indtage det flydende, man skal bare ikke drikke for meget.
Ellers i et halvt glas vand med et brev Samarin, det er også ganske glimrende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]