Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

min dealer har givet mig sådan nogle Mirtazapin "Teva", spørg mig ikke hvorfor men vi var lamme og ville så høre om de piller havede nogle lammeefekt overhovdet eller hviken efekt de havde har surfed lidt rundt og psychedelia.dk har ikke særlig mange topic med de piller nævnt i og har selv kigget på denne side :http://www.netdoktor.dk/medicin/praeperatinfo.php?docid=praeparat_info&id=4050
og kan ikke se noget ud af det :( ville lige høre fra jer før jeg spiste dem:) håber på nogle fornuftige svar

Peace!

Titel:
Insane psychedelia user!

Mirtazapin hæmmer genoptaget af noradrenalin, samt en smule af serotonin. Det er ikke noget med nogen lammeværdi, da det bruges som antidepressivum.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Det var da noget underligt noget at få af sin dealer.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
Mirtazapin oeger udskillelsen af NA (noradrenaline) og 5-HT (serotonin) med at blokkere de receptorer der normalt forhindrer udskillelse ved en feed-back mekanisme. Derfor vil koncentrationen af disse mediatorer blive hoejere end normalt (deraf den gavnlige effekt paa depression). Jeg ved ikke hvilken effekt de vil have paa en "rask" hjerne, men det kan absolut ikke udelukkes at de kan have en opkvikkende og let euforiserende virkning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]