Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Godmorgen folkens :).

Nu har jeg været så "heldig" at en af mine venner fik byttet sig til noget 2c-e på roskilde (han fik det af én fra sin lejr) :).. De er i doseringspakker, og gætter på at der er 15 - 20 (25) mg..

Nu har jeg siddet og læst lidt på sitet, og har besluttet mig for at det skal prøves, men vil lige være sikker på nogle ting :).

Har læst at dosen går fra ca. 14mg og opad (har ikke tænkt mig bare at tømme pakkerne). Vil nok maks indtage 20 mg (dog ikke på én gang).

Overvejer at vi skal indtage 15 først, og så evt 5+ mg, hvis vi ikke får den ønskede virkning (har læst at der kan gå op til 4 timer, før 2c-e'en virker, og vil ikke bare kaste mig ud i et uforsvarligt trip, bare fordi jeg/vi bliver utålmodige).

Jeg regner ikke med at vi skal indtage cannabis (men det kan ske) :p..
Har også læst at det kan give en kraftig bodyload, men det er ikke noget jeg frygter, da jeg selv føler at jeg kan håndtere det (har haft et par kraftige trips på hawaiianske svampe, og havde en meget kraftig bodyload, da jeg efter indtagelse af 3½ - 4½ g).

Lyder det velovervejet nok, eller hvad har godtfolket at sige ?`:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
har kun prøvet 2c-b - men vil sige at hvis du har ædt 4,5 g svampe - tror jeg roligt du kan gå i krig

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ved du hvem det blev købt af? For jeg ville umiddelbart være lidt usikker på om det overhovedet er 2c-e, hvis det var mig.
Men så længe du starter lavt ud sker der nok ikke det store.

Men min erfaring med stoffet er også, at der er meget bodyload og at det er mere tanker end visuelt. Så du skal sandsynligvis ikke regne med den helt store farvelade-fest. :)
Dog har det nok haft meget med den setting jeg selv var i, at gøre.

Have fun

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Du kan starte med at læse her: http://erowid.org/chemicals/2ce/2ce.shtml

Hvis i har nok, så prøv evt. 5mg 2c-e første gang, bare lige for at testkøre det, så kan du kaste dig ud i de store doser senere. Det er min erfaring, at 2c-e ikke er for alle. Jeg synes selv det er et ret lækkert stof, men der ligger altid noget ukendt under overfladen og lurer, hvilket godt kan være lidt skræmmende. Jeg mener det var i Pihkal jeg læste, at den udprægede holdning til 2c-e var, at folk ikke rigtig kunne lide det, men det havde vagt deres interesse, og selvom jeg ikke 100% kan tilslutte min dennet tilgang, synes jeg den er værd at tage med i sine overvejelser.

Jeg tror godt du kan være sikker på, at hvis du tager 2c-e en gang bliver det efterfulgt af en nr 2 og 3, hvilket jeg ikke mener negativt, du skal bare være forberedt på, at 2c-e ikke kan bruges, som et flygtigt bekendtskab, men det i højere grad kræver, at du lærer det at kende, hvis du vil have noget ud af det. Og som nævnt ovenfor, er det ikke bare en omgang farvelade, men i langt højere grad et stort tanke kaos du bliver kastet ind i.

Jeg ville undlade hash de første par gange.

held og lykke!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Tak for svarene :).

Nu er jeg ikke i tvivl om at det er 2c-e, da min ven kender de folk rimelig godt osv..

Og for mig virker virker det lidt somom at 2c-e ligner hawaiianske svampe, da jeg ikke ser farver på dem (selv ved høje doser), og bliver utrolig smækket i kroppen.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Min første gang på 2c-e var nu et stort ukontrolleret farvehelvede.
Det havde nok noget at gøre ved dosen lå på 30mg insuffleret.
En lille men voldsom fejltagelse :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kommer lige fra en hel dag på 2c-e, det skal lige siges at trippet kan vare mellem 8 og 12 timer, vi trippede så i ca 18 timer fordi vi redoserede et par gange, det er lidt et mystisk stof, og det skal uden tvivl læres at trippe. Vi startede med 20mg oralt, hvorefter vi redosere med meget mere end jeg har styr på, men det var et lækkert trip uden tvivl, dog var der flere af os som hørte stemmer og man kan få en del tankespin.

Jeg har tidligere taget 30mg oralt uden at få virkning.
Bodyload er meget hårdt når man indtager det oralt det er tit folk knækker sig, det er ingenting i forhold til 2c-b, efter min erfaring og mine venners.

Overgangen fra normal til påvirket hvor det digitale tæppe skal ligge sig på alt hver du ser og er "lam" kan godt være lidt mystisk og man skal lige vende sig til det. Det er klart et psychedelisk stof som kan være tungt men bestemt ikke dårligt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Portuz skrev:
Kommer lige fra en hel dag på 2c-e, det skal lige siges at trippet kan vare mellem 8 og 12 timer, vi trippede så i ca 18 timer fordi vi redoserede et par gange, det er lidt et mystisk stof, og det skal uden tvivl læres at trippe. Vi startede med 20mg oralt, hvorefter vi redosere med meget mere end jeg har styr på, men det var et lækkert trip uden tvivl, dog var der flere af os som hørte stemmer og man kan få en del tankespin.

Jeg har tidligere taget 30mg oralt uden at få virkning.
Bodyload er meget hårdt når man indtager det oralt det er tit folk knækker sig, det er ingenting i forhold til 2c-b, efter min erfaring og mine venners.

Overgangen fra normal til påvirket hvor det digitale tæppe skal ligge sig på alt hver du ser og er "lam" kan godt være lidt mystisk og man skal lige vende sig til det. Det er klart et psychedelisk stof som kan være tungt men bestemt ikke dårligt :)

Jeps kan kun være enig her, og tak for sidst :D

Synes du skulle prøve at insufler dit 2ce i små doser på omkring 4-5mg af gangen, og pas på for 2ce for det er altså en del hårdere 2cb :D Hørte totalt mange stemmer da jeg var i bad på det.. Lidt underligt kan godt blive ubehageligt, men også enormt lækkert og farverigt..

(Meget farveright) :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Min erfaring er, at comeup godt kan være en smule ubehageligt, netop pga. bodyload/kvalme, men synes det giver en lækker effekt i kroppen efter 1 time eller 2.
Tankespin eller visuals? tja, 2c-e kan være rimelig forvirrende for ens hoved, hvis man ikke er forberedt på at blive rimelig psykotisk, men det bliver rigtig flot visuelt, når man rammer en 20+ dose.

held og lykke, god tur!

SpuN-

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
20+ er det nasalt? Min erfaring at at 10 mg nasalt kan være ret visuelt, men 20+ mg oralt kan være næsten uden virkning og det er fra samme batch. Vi har muligvis forskellige grænser for hvornår noget er visuelt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

20mg+ nasalt ender altid for mig som et rigtig godt trip, det er lækkert at rende rundt 8 timer hvor verdenen ligner et oliemaleri :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det var rigtig 2c-e!

Trippede det på MDMA's peek, det gav et virkelig godt trip (100mg mgma oralt / 10mg 2c-e nasalt)

Combo-effekten gav et ordentligt skift i ens verden. Vi havde alle bodyload!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]