Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 04:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej allesammen her i dag købte jeg efter en 5 måneders lang pause 2 gram speed
og har de sidste 5 timer sniffed et gram men her kommer så det mærkelige da jeg efter at ha taget et par streger
besluttede mig for at tage 1 stor streg i hvert næsebor så blev jeg helt svimmel hårdene rejste sig på hovedet og jeg følte mig helt blæst mindede lidt om kix. jeg har aldrig prøvet at få det sådan på speed

det jeg ikke forstår er at jeg kan blive så blæst af et gram. kan det virkelig kun være pågrund af det er 5 måneder jeg har taget sidst? jeg har jo haft et ret heftigt forbrug af stoffer førhen og da jeg var længst ude var det ikke unormalt at jeg tog 20 gram på en aften. jeg er selvfølgelig godt klar over at det har været voldcuttet amf.

men ham jeg købte det her af sagde at det var 75% rent.

jeg ved godt at det kan man jo aldrig regne med.

så inden jeg sniffer mere vil jeg lige høre hvad symptomerne er hvis man har fået for meget
har aldrig rigtig tænkt harm reduction angående speed. men da det muligvis er første gang jeg tager amfetamin der er så rent som jeg tror det her er vil jeg lige høre for en sikkerhedsskyld

noget som også bekymrer mig er at jeg har ondt i højre side af kroppen tror vidst det er min lever
men det er kun når jeg tager methylphenidat hydrochlorid(i forskellige piller) og amfetamin
er det noget jeg bør bekymre mig om?

det skal lige siges at jeg fornylig fik taget en blodprøve og alle mine tal inklusiv levertal var normale.

har også lige et andet hurtigt spørgsmål

er mephedrone blevet ulovligt i danmark?

og jeg ved godt at mange siger det er farligt osv og det kan også give cravings dagen efter. og der er en del der er blevet afhængige og fået deres liv ødelagt osv. men hvis jeg nu foreksempel tager mephedron 2-4 gange om året i stedet for at tage MDMA er det virkelig så skadeligt? altså MDMA føler jeg smadre ens krop meget mere en mephedron.

en sidste ting kan huske jeg engang fandt et link til en side hvor man kunne skrive et link til en forhandler og så kunne man se hvad andre havde skrevet om fden forhandler men kan ikke huske hvad den hed.

håber ikke det virker alt for blæst det jeg har skrevet har jeg lidt svært ved selv at vurdere ;D
men jeg bliver altid lidt paranoid når jeg er på speed så blev nød til at spørge.

Edit: er lige kommet i tanke om at jeg i øjeblikket tager nogen piller der hedder mesasal 500 mg imod betændelse i tyk tarmen er det farligt at blande med amf?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis det er så rent som du siger, så pas på med at tage for meget.
Jeg taler af personlig erfaring. De næste par dage kan godt gå hen og blive ret ubehagelige. Både med skrump og fysisk træthed + psykisk nedtrykhed.

Ang mængde kan du nok godt sætte tempoet lidt ned. Men 1g ville jeg ikke mene er farligt. Hvis det er ekstremt godt kan det dog godt gå hen og være meget ubehageligt.
Kender en smule til det med ondt i siden o lign. Har selv oplevet det en enkelt gang hvor jeg så ikke tog mere den aften og jeg har aldrig mærket til det siden.

Som sagt jeg taler af egen erfaring og kan kun fortælle hvordan jeg selv har oplevet det.

MVH

Henning :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]