Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Er det ikke bare myter og rygter omkring at steroider ødelægger kroppen? Altså - hvad er bivirkninger? Kan man ikke bare tage pillerne i en måned, også stoppe igen? Og beholde sin krop, hvis man er blevet "godt tilfreds" ?..

Kom gerne med jeres svar

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu er Anabolske steorider og væksthormoner ikke lige det jeg ved mest om.

Men jeg ved iværtfald at der findes tonsvis af forskellige Steorider med hver deres (bi)virkninger og der kan derfor ikke gives et endegyldig svar på dit spørgsmål.

Jeg syntes det er dumt at tage steorider, når man jo bare kan træne naturligt og spise sundt istedet for (resultaterne er så også der efter men stadig)

Men du skal iværtfald læse godt og grundigt på det produkt du har tænkt dig at køre en kur med før du springer ud i det. Dette kan feks gøres på http://www.bodyhouse.dk

Må man desuden spørge hvor gammel du er? Og hvor længe har du trænet naturligt (kostprogram?)?

Mvh Farmand

Dedikeret medlem
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Er det ikke bare myter og rygter omkring at steroider ødelægger kroppen? Altså - hvad er bivirkninger? Kan man ikke bare tage pillerne i en måned, også stoppe igen? Og beholde sin krop, hvis man er blevet "godt tilfreds" ?..

Jeg har førhen trænet en hel del (ca. 10år af min ungdom gik med det pjat) og jeg har kendt folk som har/har haft problemer med lever, nyrer, hjerte og ikke mindst potens og temperament :roll:

Citat:
Og beholde sin krop, hvis man er blevet "godt tilfreds"
- lige netop den der er det største problem... Hvad der kommer let, går let - det er min erfaring... Har set folk svinge 10-15kg over sommeren... Altså pumpe sig helt vildt lige inden strandsæsonen og så miste det hele bagefter...

Men omvendt, så tror jeg det er som med narko - alting med måde... også afhængigheden følger med... folk udvikler bigorexia (usikker på hvordan det staves) - et udtryk som bodybuildere selv har fundet på... Man føler ganske enkelt man er den mindste i træningslokalet og derfor skal have mere mere mere...

Jeg har aldrig selv prøvet steroider; men brugt formuere på lovlige, virkningsløse alternativer... er aldrig blevet stor og kom til den konklusion at det er genetisk bestemt om man kan blive det eller ej... Kender også følelsen af at være den mindste i lokalet med de tyndeste arme - og kan idag se på billeder fra dengang at det langt fra var tilfældet... Pænt underligt at opdage her flere år senere hvor det kun er "mavemusklen" der er blevet større :lol:

Mit råd til dig vil være pas på - dels er der det forhold at din krop først er helt færdigudviklet når man når op omkring de 25 år, det kan have betydning for dannelsen af dine knogler osv - noget der kan ændres radikalt på med steroider vil jeg tro(?). Noget andet jeg har set meget er den øgende muskelmasse og dertil hørende styrke, kan give problemer med skader fordi sener og knogler ikke kan følge med den eksplosive udvikling af dine muskler... og nok vigtigst af alt, lær at træne korrekt før du begiver dig ud i en den slags... Jeg havde været i motionscenter i max en uge før jeg var på nippet til at hoppe med på vognen med hormoner - tør slet ikke tænke på hvilke skader jeg kunne ha påført mig selv og min krop med kombinationen af uvidenhed og øget styrke... jeg var 16 på det tidspunkt og heldigvis alt for meget kylling til at starte på det :wink:

Endelig, så er det jo som med andre ulovlige stoffer. De er fremstillet af skumle bagmænd med profit for øje - tror din sikkerhed ligger nederst på listen over deres bekymringer.

Jeg er i øvrigt tidligere stødt på det råd at man skal så vidt muligt indtage steroider med kanyle, da der er færres bivirkninger ved det - har ingen ide om det har noget på sig?

Og så lav lige en søgning på Greg Valentino (manden med verdens største overarme) - find den video hvor han forsøger at "redde" sig selv, så skal man godt nok have et brændende ønske om at blive stor hvis man forsætter efter at have set det
:roll:

Titel: ..
Medlem

Citat:
JkMadsen skrev:

Ja der er 100% bivirkninger ved det. Har kendt flere der har taget det og der er 100% bivirkninger ved det, det skader mange af dine organer. Og under selve kuren, er dit temprement extremt.

Nu forklarer du ikke meget om dig selv, hvor gammel du er, hvor mange år du har trænet og sådan. skriv lidt mere om dig selv.

Jo du kan sagtens tage piller i en måned, og stoppe når du syntes du er tilfreds. Problemet med dem jeg kender, er at når de først er blevet lidt større, og synes det var da en nem måde at blive stor på, så stopper man ikke igen.
Det kan godt være du er tilfreds efter 1 måned, men du skal stadig blive ved med at spise sundt, og træne hvertfal 4 gange om ugen for at kunne beholde det. Hvis du bare dropper træning, er resultatet forsvundet efter nogle uger.

Og hvis du endelig skal tage en kur, så tag det med kanyle, for det skader vidst ca 50% mere, hvis du tager piller.

Ps. en godt råd, gå til din læge inden hvis du beslutter dig, og få lavet et check om de organer er i fin stand til det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Og hvis du endelig skal tage en kur, så tag det med kanyle, for det skader vidst ca 50% mere, hvis du tager piller.

Skrev bass-34

Rigtig - og husk lige den gode afsluttende sprøjte med udtrækket fra gravide kvinders urin - skal bruges til at starte din egen produktion af mandelig kønshormon igang - der o er stoppet pga udfra tilført hormon. Alene tanken om dette burde stoppe enhver.

Problemmet ved steroiderne tror jeg ofte er, at jo større man bliver jo mindre føler man sig - der er hele tiden noget som kan blive bedre plus det med at beholde muskelmasssen, for den render hurtigt ned til maven og sætter sig som fedt, hvis man mister fokus på træningen. Eventuelt pga af den onde sommer som man har kæmpet for at blive trimmet til, og som smadre alle resultater man har opnået på grund af for mange byturer, for der sker sku noget med ens hormon balance som gør en kåd som en teenager og så skal man på pigesjov.
En anden ting er at knoglevæksten kan starte igen hvilket ikke ser pisse godt ud for det er som regel ikke over det hele den starter.

Det bedste råd jeg kan give er at finde en kampsport, som passer til ens krop og temperament, fordybe sig i denne og lev længere være i balance og blive rigtig selvsikker ikke kunstig.
For det er federe og hvile i sig selv end på kirkegården.

Nu lyder jeg hellig, men jeg ved jo godt hvorfor min hår grænse er rykket noget længere tilbage end far og farfars er den dag i dag - sødt ikke?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Bivirkningerne er ægte..
Hvis du overvejer at begynde en kur, skal du virkelig sætte dig ned, og overveje om det er, det værd..
Jeg har selv været på en kur for 2-3 år siden.. Af de bivirkninger jeg har oplevet:
Temperamentet gik HELT i luften, mens jeg var på kuren..
Jeg har i dag en smule forhøjet blodtryk.. (Kan selvfølgelig ikke sige med 100% sikkerhed, at det har noget med steroiderne at gøre.)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
LeSeiD skrev:
Bivirkningerne er ægte..
Hvis du overvejer at begynde en kur, skal du virkelig sætte dig ned, og overveje om det er, det værd..
Jeg har selv været på en kur for 2-3 år siden.. Af de bivirkninger jeg har oplevet:
Temperamentet gik HELT i luften, mens jeg var på kuren..
Jeg har i dag en smule forhøjet blodtryk.. (Kan selvfølgelig ikke sige med 100% sikkerhed, at det har noget med steroiderne at gøre.)

Jeg er lidt nysgerrig. Hvilken kur tog du? Bare en sådan "normal" start kur med Test E og Deca? I en 12 uger?

Titel: ?
Dedikeret medlem

Test E
skrev FlÆmMinG

Mener du testeteron og hvad står E for

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg er lige færdig med min kur. Jeg har kørt Testestoron og Primobol.

Og det udtræk du skal tage fra urin (?) hedder HCG. Hvis jeg pisser på en graviditetstest så vil den vise positiv.

Testosteron ved i nok hvad er.
Primobol er et depot steroider som skal ophobe sig i kroppen. Det vil
sige at en månede efter du har skudt primo vil depotet i kroppen være
stor nok til at det vil begynde at påvirke din krop. Det er meget lidt
vandophobende og derfor vil man miste mindre efter du stopper.
Det bygger kvalitets muskler op og sammen med testosteron vil det give
en øget virkning og du vil få gode resultater. Det synes jeg hvertfald. Det
er vigtigt at du efter din kur stadig spiser godt og træne så ofte så muligt
ellers vil det hele bare forsvinde som dug for solen.

Problemet med mange uerfarende der tager steroider er at de købe meget vandophobende steroider som man egentlig bare pisser ud når
det er at du er færdig med din kur.

Så husk at sætte dig ind i det du tager og vær sikker på at det ikke er fake!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg har intet imod, at anabolske steroider bliver diskuteret her, men jeg synes, I skal henvende jer på et mere træningsspecifikt forum som fx Bodyhouse.

Der kan I i øvrigt også læse profiler af de forskellige hormoner, post-cycle-therapy, samt andet, der anvendes.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Jeg er lige færdig med min kur. Jeg har kørt Testestoron og Primobol.

Og det udtræk du skal tage fra urin (?) hedder HCG. Hvis jeg pisser på en graviditetstest så vil den vise positiv.

Testosteron ved i nok hvad er.
Primobol er et depot steroider som skal ophobe sig i kroppen. Det vil
sige at en månede efter du har skudt primo vil depotet i kroppen være
stor nok til at det vil begynde at påvirke din krop. Det er meget lidt
vandophobende og derfor vil man miste mindre efter du stopper.
Det bygger kvalitets muskler op og sammen med testosteron vil det give
en øget virkning og du vil få gode resultater. Det synes jeg hvertfald. Det
er vigtigt at du efter din kur stadig spiser godt og træne så ofte så muligt
ellers vil det hele bare forsvinde som dug for solen.

Problemet med mange uerfarende der tager steroider er at de købe meget vandophobende steroider som man egentlig bare pisser ud når
det er at du er færdig med din kur.

Så husk at sætte dig ind i det du tager og vær sikker på at det ikke er fake!

For alt i verden? Du har vel husket HCG og Nolvadex?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
[quote="FlÆmMinG
For alt i verden? Du har vel husket HCG og Nolvadex?[/quote]

Ja, er du sindsyg, ville aldrig tage en kur uden de to ting. De er jo sindsyg vigtige, når man stopper på sin kur. HCG'en gør en liderlig a helvede til. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Nolvadex er det ik den som gør man ik får tævepatter, eller husker jeg forkert.
Hvorfor bruger du ikke vækst i din kur, det ville jeg da mene skulle optimere resultatet?
Den øvre grænse for hvad kroppen kan optage er vist max 750 mg pr uge resten pisser man ud (slå mig med et bat, hvis tallet er forkert, jeg bruger nemlig briller).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
[quote]Men omvendt, så tror jeg det er som med narko - alting med måde... også afhængigheden følger med... folk udvikler bigorexia (usikker på hvordan det staves) - et udtryk som bodybuildere selv har fundet på... Man føler ganske enkelt man er den mindste i træningslokalet og derfor skal have mere mere mere...[quote/]

det er IKKE noget bodybuildere har fundet på, de har blot stavet det forkert.

b skiftes ud med M- I beholder sin plads, go skiftes ud med ND og igen beholder RE sin plads, det sidste skal byttes ud med VÆRDSKOMPLEX..

det kaldes mindreværdskomplex, og er katalysator for en del bodybuildere. (jeg taler af uvidendhed, og kan sagtens dokumentere det)

hav en go dag

Titel: I AGREE
Dedikeret medlem

Ganske rigtigt - det var egentlig også derfor jeg foreslog en kamp sport, eller lignende, hvor man finder hvile i sig selv på en sund måde og ikke ender i en ond cirkel.
For jo støre man bliver jo mindre fylder hjerne jo af den samlede kropsvægt, mon det har nogen indflydelse på intelligensen???????

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Luca-main skrev:
LSDrejø skrev:
Men omvendt, så tror jeg det er som med narko - alting med måde... også afhængigheden følger med... folk udvikler bigorexia (usikker på hvordan det staves) - et udtryk som bodybuildere selv har fundet på... Man føler ganske enkelt man er den mindste i træningslokalet og derfor skal have mere mere mere...

det er IKKE noget bodybuildere har fundet på, de har blot stavet det forkert.

b skiftes ud med M- I beholder sin plads, go skiftes ud med ND og igen beholder RE sin plads, det sidste skal byttes ud med VÆRDSKOMPLEX..

det kaldes mindreværdskomplex, og er katalysator for en del bodybuildere. (jeg taler af uvidendhed, og kan sagtens dokumentere det)

hav en go dag

Øhm, hvad snakker du om Luca?. Igen viser du din uvidenhed. Bigorexia er en sygdom som en professor har opdaget/beskrevet(så det i fjernsynet for længe siden). Kort fortalt kan man næsten kalde det en omvendt anoreksi. Istedet for at synes at du er fed, synes du at dine muskler er for små og du vil således blive ved og ved med at træne dig større - eventuelt med steroider. Selv når du er kæmpestor, vil du synes at du er lille og således træne videre med det mål at blive større.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg har selv overvejet anabolske steroider mange gange, men er glad for jeg har ventet så længe som nu med at gå igang igen - For idag ser jeg sådan her på det: Det er vores sjæl der er vigtig, ikke vores krop - Men vi har brug for en sund krop for at have en sund sjæl der kan leve længe. Hvorfor skulle jeg så fylde min krop med mere eller mindre unaturlige præparater, når det jeg i virkeligheden higer efter, er en sund og afklaret sjæl?

Tænk over det! :)

Edit: Jeg har taget anabolske steroider tidligere.

P.S At sige at orale steroider er 50 % mere skadelige, er noget subjektivt bullshit. Omend der dog er noget rigtigt i, at lever og nyre tager mere skade af orale steroider, end injekt.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
ved ikke hvilken slags der gjorde det, men kender en gut hvis testikler er skrumpet ind til noget på størrelse på hasselnødder. sådan har de været et par år nu... hvis det ikke er en bivirkning der vil noget så tror jeg ikke jeg forstår mænd... :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
[quote="FlÆmMinG
For alt i verden? Du har vel husket HCG og Nolvadex?

Ja, er du sindsyg, ville aldrig tage en kur uden de to ting. De er jo sindsyg vigtige, når man stopper på sin kur. HCG'en gør en liderlig a helvede til. :wink:[/quote]

Godt nok.

Jeg ville bare være sikker.

Læste ikke det ovenstående helt igennem. Min fejl.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Megarexi kan man som med anoreksi ikke se selv.

Jeg har tit følt mig fuldstændig benet og udsultet, hvis jeg ikke lige har fået trænet en dag. Men det er jo kun psykisk, og jeg sparker altid til mig selv og siger dét.

Find en at træne med, hvis det er, så kan I sparke til hinanden...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]