Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 04:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
MEGATRON

Har anskaffet mig nogle piller der indeholder efedrin hcl 50 mg, tænkte på om man kunne få et sjovt lille "rush" ud af at knuse pillerne og insufflere dem, eller er det bare spild?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Det er bare spild. :badidea:

Titel:
MEGATRON

kemal skrev:

Hvorfor præcis? er det fordi efedrin ikke optages så godt gennem næsens slimhinder?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
dopamin skrev:
kemal skrev:

Hvorfor præcis? er det fordi efedrin ikke optages så godt gennem næsens slimhinder?

Piller er ikke lavet til at skulle sniffes eftersom der, blandt andet, er bindemidler i. Udover det er der SÅ VIDT JEG VED nogle "medikamenter" som kun virker ved optimal optagelse: fx. nogle stikpiller som kun vil virke ved rektal indføring.

Titel:
Junior medlem

Jeg har i en tråd længere oppe spurgt om det samme .. Har prøvet at sniffe ritalin .. ved høje doser får du da lidt trip af at sniffe det .. du får lidt ala' amf med ikke at kunne styrer din mund osv .. et tyggegummi er en god ide .. og så en opkvikkend effekt .. men intet vildt .. men ritalin er jo en kapsel (var mine ihvertfald, men kan være jeg intog noget jeg ik anede hva var .. duumt) .. altså heller ik lavet til at sniffe .. så man kan vel ik altid regne helt med det .

sikker på efedrin ik ku ha en god effekt i næsen? og hvor høj en dose er egentlig okay med ephedrin på normal vis .. personligt bruger jeg mine arsan 50mg hcl til ECA stack .. ephedrine-koffeine-asperine .. da jeg går meget op i træning og det en god burner og energi kicker til cutte perioderne .. men nok om det .

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
man kan godt sniffe efedrin - men det er jo ikke rent, det du får ud af at knuse en pille,...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Køb en flaske isopropanol, knus dine tabletter, overhæld dit pulver med isopropanol, lad det trække til du ikke kan vente længere, filtrer gennem et kaffefilter, inddamp alkoholen, og bang du har næsten ren ephedrin.

Hvorfor man skulle gøre noget så dumt som at sniffe ephedrin, må du selv finde ud af, men nu slipper du hvertfald for bindemiddel.

Titel:
Medlem

Stodderen skrev:
Jeg har i en tråd længere oppe spurgt om det samme .. Har prøvet at sniffe ritalin .. ved høje doser får du da lidt trip af at sniffe det .. du får lidt ala' amf med ikke at kunne styrer din mund osv .. et tyggegummi er en god ide .. og så en opkvikkend effekt .. men intet vildt .. men ritalin er jo en kapsel (var mine ihvertfald, men kan være jeg intog noget jeg ik anede hva var .. duumt) .. altså heller ik lavet til at sniffe .. så man kan vel ik altid regne helt med det .

Det ritalin jeg har haft mellem hænderne har enten været i 10mg piller eller 40mg kapsler (som sagtens kan have været dem du omtaler). I de kapsler jeg har haft har indholdet været bittesmå kugler og har det været det samme i dit tilfælde har det i hvert fald været ritalin.

Titel:
Junior medlem

Præcis dem jeg har haft . de bitte små kuler skal man lige knuse rigtigt godt . men de virker fint . der skal bare en stor dose til synes jeg ..

er det overhovedt muligt at få et mindre trip af ephedrin? hvis det sniffes? og hvor stor en dose snakker vi .. med 75 mg oral får jeg god energi men intet andet .. blandet med alkohol ku måske hjælpe på det .. og er det ik begrænsety hvor skadeligt det bindemiddel i ephedrin piller er ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]