Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Keta Trips
Medlem
Brugeravatar

mine ketamin trips er altid vildt ekstreme. vil gerne hoere om andre faar de samme oplevelse eller om min mors schizophrene gener endelig er begyndt at virke.

det foerste ketamin trip jeg havde gav mig en +4 oplevelse jeg aldrig glemmer og som for evigt vil paavirke mit spirituelle liv.

mit naeste ketamin trip konfonterede mig med mit "moerke" selv, en telepatisk duel mellem mig og min doppelgaenger gik i gang hvor jeg kom ud som sejrsherren.

neaste gang jeg sniffede det hvide vidunderstof blev jeg sendt til et magisk land jeg ikke husker navnet paa, jeg blev integreret i deres samfund over en aarraekke(!) og fik saa et magisk svaerd i min varetaegt som jeg skulle slagte en form for tyraniserende magt med, kan ikk huske om det lykkedes eller ej.

igen ketatrippede jeg. denne gang fik jeg aabenbaret de naeste ti aar af mit liv, jeg husker intet fra det, ved bare jeg fik det aabenbaret, og nu bliver jeg konstant mobbet af en plagende deja vu foelelse. jeg husker ogsaa at grunden til jeg fik de naeste ti aar af mit liv aabenbaret var at jeg skulle rejse frem til mit fremtidige selv og overtage hans (min) krop for at afvaerge en eller anden katastrofe.

naeste trip: moedte aerkeenglen for den dag jeg tog trippet (mener det var gabriel) vi snakkede om mangt og meget (igen ingen detaljer til raadighed i min databank). efter endt diskurs gav han mig gnosis, i form af en slags second sight, lidt i stil med det don juan fra castanedas boeger beskriver (mennekser som svaevende globusser af energi).

meget kraftige oplevelser, er da ogsaa stoppet med alt hvad der hedder psykedeliske stoffer (da min virkelighed er osykedelisk nok)

andre med lignende trips?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har oplevet særdeles voldsomme ting på ketamin - men intet der minder om hvad du beskriver. Som regel foregår mine oplevelser på et noget mere abstrakt plan. Dine oplevelser lyder meget givende og kreative - og verdensomvæltende.
Hvor meget ketamin har du taget per gang? Har du taget det fra basislinie, eller med andre substanser i blodet?
Jeg har flere gange prøvet at tage en rundtur i mit sind på ketamin, og møde nogen af arketyperne i min personlighed ansigt til ansigt. Det virker til at være en potentielt meget effektiv form for psykoterapi på den måde at kunne holde møde med fraktionerne i sit sind, og diskutere tingene roligt igennem - eller bare give dem alle sammen noget kærlighed og opmærksomhed.
Jeg har oplevet at blive skudt til den anden ende af universet, at "nettet" som her udgjorde vores univers brast, og jeg tilbragte en evighed i salig tomhed.
...Og meget mere... Men mine oplevelser er som sagt ret svære at videreformidle.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Mine vildeste trips har også været på keta, i hvert fald i den forstand at det har været dem der har været længst fra virkeligheden men staig har føltes virkelige..

Meget af det du beskriver har jeg prøvet lignene, og for nyligt brugte jeg det på en bytur hvor jeg kom til at tage for meget og følte at jeg kunne stoppe tiden, og fra tid til anden besøgte jeg en underverden hvor alt var dødt og hvor jeg havde kontrolen. På ingen måde ubehageligt selv om det måske lyder lidt sådan, følte mig lidt som mørkets herre :S

Men mange af mine keta trips (har når jeg har fået lidt for meget) gået over og blevet til en drømmelignene tilstand som virker meget virkelig.

Enkelte gange har jeg også følt at jeg bare var tilskuer i min krop, eller at jeg slet ikke kunne tænke :S at det bare gik helt i stå der oppe.

Titel:
Junior medlem

Drenge, I må altså skrive nogle triprapports - det lyder jo for vildt! :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har engang oplevet, også efter insufflering af ketamin, at jeg så hele stjernehimlen med karlsvognen mm., og så lige pludseligt udmundede der et sort hul i himlen. Skræmmende.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Raoul Duke skrev:
Drenge, I må altså skrive nogle triprapports - det lyder jo for vildt! :)

Jeg har netop haft mit første ketamin-trip idag. Er meget overvældet, rundt på gulvet og overrasket. Men ja; det fortjener at få sat ord på. Tog nogle noter undervejs. Skal se om det kan blive til en rapport :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

plejer at snorte omkring 100/400 mg.

foeler ikke den store forskel i doseringerne, saa har holdt den paa de 150 siden jeg tog 400.

har haft kammerater der kun oplever haemmelse af motorikken og svage k huls oplevelser, slet ikke i den grad jeg oplever. saa min teori er at meget af det der sker paa keta udspringer af fantasien og ikke er noget stoffet "bringer" til trippet selv.

gir det mening?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

seth skrev:
saa min teori er at meget af det der sker paa keta udspringer af fantasien og ikke er noget stoffet "bringer" til trippet selv.

gir det mening?

Jeg tror du har ret. Har en teori om, at man selv skaber trippet til en vis grad. Altså, hvis man har lyst til at opleve et intenst k-hul, så kan man sagtens intensivere det på kommando. Men der er stadig noget uforklarligt over det..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]