Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ..?
Junior medlem

jeg går rundt og spekulere på en lille ting... jeg har overvejet at prøve dmt.. ville det være dumt for mig. har prøbet psykiste stoffer før. har prøvet 2cb mange gange 2ce en gang spist svampe og drukket meskalin te...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
psykiste stoffer ?? hehe :)

Anyway, måske du skulle fortælle lidt mere om dig selv, det er jo svært at sige uden at vide noget om dig :)

Men hvorfor har du lige tænkt på dmt?
Hvor gammel er du?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Du skulle måske overveje, at læse om tingene først. Det fremgår jo ganske tydeligt, at du ikke har været den store læse hest, hvad angår research af rusmidler.

Erowid.org er en god start :)

lykke til

Titel: Re: ..?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
smukkeper skrev:
jeg går rundt og spekulere på en lille ting... jeg har overvejet at prøve dmt.. ville det være dumt for mig. har prøbet psykiste stoffer før. har prøvet 2cb mange gange 2ce en gang spist svampe og drukket meskalin te...

Jeg går også og leger med den tanke. Om det er godt eller skidt, kommer vel an på om man er glad for kraftige trips.

Det jeg synes, som lyder godt ved dmt, er de egenskaber stoffet har hvis det ryges. Jeg svaner lidt muligheden for et kraftigt trip hvor man ikke små tripper de næste 6-8 timer, efter man har peaket.

Dette håber jeg Dmt giver mulighed for
Dette er osse en god ting, hvis man ender i et bad trip.

Bergthora skrev:
Du skulle måske overveje, at læse om tingene først. Det fremgår jo ganske tydeligt, at du ikke har været den store læse hest, hvad angår research af rusmidler.

Erowid.org er en god start :)

lykke til

Jeg har selv ledt en del efter info til Dmt, Det nok det mest skode stof at skulle finde info til. Dels fordi det findes i så mange former. Der er en del info hvis man vil lave en Ayahuasca. Hvilket ikke har de engenskaber jeg leder efter.

På Erowid er der 5 stoffer der hedder 5-Meo-xxxx

Den som skulle gå under slang navnet Foxy er ifølge erowid 5-MeO-DIPT, og her står intet om doser når det kommer til rygning. Nok fordi det stof ik kan ryges

En søgning her på sitet giver heller ik særlig meget info af den jeg skal bruge.

En anden ting er at stoffet både kan findes som syntetisk, og som plante, hvilket heller ikke gør det nemmere.

Så hvis der er nogen der ved noget om DMT. Speak up.

Annyway. Er der nogen DMT planter der kan ryges. Som giver denne korte fine rus. Eller kan planter med DMT kun bruges til at lave Ayahuasca?

Af de syntetiske i 5-MeO- familien. Er det kun 5-MeO-DMT eller kan de andre osse gå an?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt.shtml <-- er det sådan noget her du leder efter?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bergthora skrev:
http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt.shtml <-- er det sådan noget her du leder efter?

Jeg har læst om de 5 5-NeOer der er på Erowid Det er planter der er egnet til rygning jeg mest er ude efter. Da disse meget sansynligt er nemmere at få fat på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
CamelJJ, hvad er det, du prøver at sige :)

Info om DMT her: http://erowid.org/chemicals/dmt/dmt.shtml
Desuden er DMT et af de stoffer, der er skrevet allermest om på internettet. Tjek f.eks. denne tråd på bluelight: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=105288&highlight=dmt

For at få rygbar DMT skal du ekstrahere stoffet fra f.eks. Mimosa hostilis eller andre DMT-holdige planter. Mimosa hostilis er velegnet, fordi den næsten udelukkende indeholder DMT, i modsætning til mange andre planter, der også indeholder en del andre alkaloider, som kan være med til at give dig et urent produkt.

Jeg forstår ikke hvorfor du begynder at snakke om 5-meo-dipt og 5-meo-dmt, som forresten også begge kan ryges. Begge stoffer adskiller sig meget fra DMT.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
CamelJJ, hvad er det, du prøver at sige :)

Info om DMT her: http://erowid.org/chemicals/dmt/dmt.shtml
Desuden er DMT et af de stoffer, der er skrevet allermest om på internettet. Tjek f.eks. denne tråd på bluelight: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=105288&highlight=dmt

For at få rygbar DMT skal du ekstrahere stoffet fra f.eks. Mimosa hostilis eller andre DMT-holdige planter. Mimosa hostilis er velegnet, fordi den næsten udelukkende indeholder DMT, i modsætning til mange andre planter, der også indeholder en del andre alkaloider, som kan være med til at give dig et urent produkt.

Jeg forstår ikke hvorfor du begynder at snakke om 5-meo-dipt og 5-meo-dmt, som forresten også begge kan ryges. Begge stoffer adskiller sig meget fra DMT.

Super :D

Det jeg ville vide var en plante der kunne bruges til at få rygbar dmt.

Mimosa hostilis ---- Det bliver min bedste ven. Tak endnu engang :)

Mit problem var mere at finde specefik info, end at finde noget om dmt generalt.

En anden ting, skal jeg bruge en MAO-inhibitor ved siden af rygningen, eller er det kun til oral indtagelse ?

Titel:
Flueknepper kongen

MAOI er kun til oral indtagelse. Rygning kræver ikke MAOI, og jeg ville ikke anbefale at tage en!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Lyt til den her...
Joe Rogan on DMT.. rimlig cool....

http://youtube.com/watch?v=grcqs9cDuN8

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmmm shinsou, kan du ik hooke mig op på en kvindlig kemiker mellem 18 og 65 år ? :D

Det er jo en stor mission at ekstrahere DMT-holdige planter.

http://elfspice.tripod.com/acacia/acaci ... l#theplant

Jeg håber ikke at krystalerne skal laves om til freebase før det kan ryges. :roll:

Så ved jeg hvad jeg kan få min sommerferie til at gå med :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
Hmmm shinsou, kan du ik hooke mig op på en kvindlig kemiker mellem 18 og 65 år ? :D

Det er jo en stor mission at ekstrahere DMT-holdige planter.

http://elfspice.tripod.com/acacia/acaci ... l#theplant

Jeg håber ikke at krystalerne skal laves om til freebase før det kan ryges. :roll:

Så ved jeg hvad jeg kan få min sommerferie til at gå med :twisted:

Der er mange forskellige guides til at ekstrahere NN-DMT - nogle er mere krævende end andre mht. tidsforbrug og materiale. Den du har fundet der er meget tidskrævende, men resultatet bliver med garanti også godt. Her er dog en noget mere simpel guide, som har fået masser af god respons:

dmt.tribe.net skrev:
How to easily make DMT:
=======================
Break 1-Pound of Mimosa Hostilis rootbark into 2" pieces and grind it all up in a glass-topped blender, a little at a time.
------------------------------------
Polar Extraction: Premix in an empty 1-Gallon plastic jug: 1-Quart White Vinegar & 3-Quarts Water. Put the ground up Mimosa in a 3-Liter crockpot, then fill it with the water-vinegar solution. Stir well and turn it on "high". After 2 hours, remove the crockpot ceramic liner, hold the lid on slightly offset, and pour off most of the liquid into a 1-gallon wide-mouthed glass or stainless container. Add the remaining water-vinegar solution to the crockpot again. Stir well and turn it on "high". After 2 hours, remove the crockpot ceramic liner, hold the lid on slightly offset, and pour off all of the liquid into the same container again. Discard the rootbark fiber and save the two combined extractions in the 1-gallon container. Allow the vegetable particles in the extraction in the 1-gallon container to settle to the bottom overnight. Then pour off the liquid into an empty 1-Gallon glass wine jug, being careful not to pour off any of the vegetable sludge at the bottom. Discard the sludge and keep the contents of the wine jug.
Basification: Premix in advance a solution of: 5 Tablespoons (63grams) of Sodium Hydroxide ("Red Devil" lye) with 1-Pint of WARM Water. Stir well. Slowly add this solution to the wine jug, then cap the jug. Gently tilt the wine jug back and forth for 1 full minute to mix the contents.
Nonpolar Extraction: Add 250ml of (Ace Hardware)VM&P Naptha to the wine jug. Add exactly enough warm water to the jug to raise the liquid level to an inch below the top, then cap the jug. Gently tilt the wine jug slowly back and forth for 5 full minutes to mix the contents. Allow the jug to sit undisturbed on a table for at least 4 hours. There should now be two layers visible in the jug, a lower dark one and a smaller clear one on top filling the neck of the jug. Use a glass turkey baster to suck up the top clear layer into a pint mason jar. Be careful not to suck up any of the lower brown/black layer into the mason jar.
-------------------------------------
Freeze-precipitation/wash: place the sealed mason jar in a FREEZER for 3 days to precipitate the crystals. Prepare a filter setup by placing a funnel into a quart mason jar and putting a small coffee filter paper into the funnel. Shake the naptha in the mason jar strongly to stir up all the crystals at the bottom and quickly pour while still very cold into the funnel for filtering. Impure yellow-white DMT crystals will be seen on the coffee filter paper. Allow the crystals to completely dry out on the filter paper in the funnel. Premix a wash solution by mixing equal parts of Distilled Water and NON-SOAPY clear Ammonium Hydroxide(Ace Hardware Janitorial Strength Ammonia) into a pint container. Slowly pour 100ml of the wash solution over the crystals (still in the filter paper) to wash them. Remove the filter paper from the funnel, spread it out flat and allow the crystals to COMPLETELY dry out. You will now have 2-1/2 grams of white crystal DMT. At least 50 strong doses. Mix it with some parsley and smoke a little in your favorite pipe!

Link: http://dmt.tribe.net/thread/95f0c52f-9278-4c92-a983-4b040dc37cec

Titel:
Junior medlem

hmm jeg skal prøve at skrive lidt om mig selv... jeg er en drend på 16 år bor i nordnylland bor hjemme sammen med min mor. far og søster.. har aldrig haft problemer med min psyge eller hva man nu siger.. har taget stoffer halvandet års tid... startede med speed så kokain og så her gennem de sidste 7 måneder har jeg fået prøvet en hel del... og jeg holder meget af et vildt trip... gerne så vildt som muligt... og syntes ik der er noget bedre end at se syner og være power rundt... ved ik om det her kan hjælpe jeg til at sige om det ville være for dumt af mig og prøve dmt og meskalin... jeg tror ik selv det vil være det... har aldrig haft bad trips på nogen former for stoffer... og har sån set heller aldrig haft dårlige tanker om stoffer... så som jeg jeg tænker mig til at jeg dør og blir skadet og sån... tror selv jeg er klar... og jeg kom til at tænke på dmt fordi jeg har hørt en hel del om det og har læst en masse gode trip raporter om det...

Titel:
Medlem

smukkeper skrev:
hmm jeg skal prøve at skrive lidt om mig selv... jeg er en drend på 16 år bor i nordnylland bor hjemme sammen med min mor. far og søster.. har aldrig haft problemer med min psyge eller hva man nu siger.. har taget stoffer halvandet års tid... startede med speed så kokain og så her gennem de sidste 7 måneder har jeg fået prøvet en hel del... og jeg holder meget af et vildt trip... gerne så vildt som muligt... og syntes ik der er noget bedre end at se syner og være power rundt... ved ik om det her kan hjælpe jeg til at sige om det ville være for dumt af mig og prøve dmt og meskalin... jeg tror ik selv det vil være det... har aldrig haft bad trips på nogen former for stoffer... og har sån set heller aldrig haft dårlige tanker om stoffer... så som jeg jeg tænker mig til at jeg dør og blir skadet og sån... tror selv jeg er klar... og jeg kom til at tænke på dmt fordi jeg har hørt en hel del om det og har læst en masse gode trip raporter om det...

Jeg ved godt du ikke vil høre det, men hør nu lige alligevel hvad jeg har at sige.
Lad være med det i så ung en alder... Det er tydeligt at se at du ikke har oplevet hvad det vil sige at have et bad-trip, og du skal heller ikke ønske dig at prøve det.. og da slet ikke i så ung en alder.
Du siger du startede med Amf og Kokain og har prøvet en del de sidste 7 måneder.. hvad er det præcis du har prøvet ???
Har du overhovedet prøvet psykedeliske stoffer før, eller er det kun stimulanser du har haft gang i ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

smukkeper skrev:

Jeg vil sige det lidt kort, Dmt er noget man skal have meget respekt for, især hvis man drikker det som uglegylp. Nok mere end LSD. Bare det at lave Dmt er en mission i sig selv, især hvis du bor hjemme.

Jeg har selv planer om at ryge Dmt på et tidspunkt, i løbet af det næste halve år. Men før jeg gør det, er min plan selv at få mere erfaring med kraftige psychedelias såsom LSD og 5g+ cubensis trips. Jeg tror 2c-b giver kun en ide om hvad det er man kan opleve på Dmt og Lsd.

Når man først har set en ven få et badtrip for fuld udblæsning, Så lærer man at tage det stille og roligt. Det med at prøve nye psychedelias er noget man først gør når man er ved at blive træt af det gamle, og ikke bare for at sige man har gjordt det.

Så hvis du virklig vil prøve Dmt, så sørg for at få noget mere erfaring med fx svampe. og ikke noget med at haste der ud af. Da jeg var 16 år, løb jeg rundt og selv mente jeg have styr på alt her i livet, hvilket nok var det sidste jeg havde styr på. Reelt var det eneste man havde magt over, hvad man ville spise til frokost i skolen. :?

Jeg vil ikke anbefalde at en 16 årig at prøve Dmt. Den Negative oplevelse det kan give er ikke noget, man på nogen måde kan klare i den alder.

Bare kig på shinsou, han er en gammel ræv her på boardet. Han her flere syre trips på bagen end vi samlet har haft trips på alt inklusiv stimulanser. Og han er ikke i et rush til at få prøvet Dmt.
Det siger lidt om den respekt man skal have for Dmt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
Bare kig på shinsou, han er en gammel ræv her på boardet. Han her flere syre trips på bagen end vi samlet har haft trips på alt inklusiv stimulanser. Og han er ikke i et rush til at få prøvet Dmt.
Det siger lidt om den respekt man skal have for Dmt.

Heh, så meget LSD har jeg nu heller ikke taget. Men DMT skal så absolut respekteres. Desuden tror jeg, det er et af de stoffer som flest mennesker har ekstremt ubehagelige oplevelser med pga. den totale fjernelse fra virkeligheden, som man oplever på et ordenligt gennembrud.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
shinsou skrev:
Heh, så meget LSD har jeg nu heller ikke taget. Men DMT skal så absolut respekteres. Desuden tror jeg, det er et af de stoffer som flest mennesker har ekstremt ubehagelige oplevelser med pga. den totale fjernelse fra virkeligheden, som man oplever på et ordenligt gennembrud.

Jeg synes nu ikke risikoen for rigtigt dårlige oplevelser virker til at være specielt høj på hverken røget DMT eller 5-MeO-DMT. Alting går simpelthen så voldsomt for sig, at man (jeg) havner et sted hvor godt og dårligt er ophævet. En sprudlende fraktalverden af rendyrket kreativitet og energi. Både på N,N-DMT, og specielt 5-MeO-DMT, er oplevelserne ofte så langt fra en basisliniebevidsthed, at det er rigtigt svært at integrere oplevelserne på en bare nogenlunde effektiv måde. Oplevelserne har det med at fordampe lidt ligesom en drøm hvis man ikke finder en måde at få det til at forliges med sin normale bevidsthed. Det er nok en af hovedårsagerne til at meget få mennesker ryger DMT ofte. Det virker omsonst bare at tage et trip igen, hvis man ikke rigtigt ved hvad man fik ud af sidste trip. På den måde er det meget "mættende" oplevelser.
Selv om jeg umiddelbart vil vurdere risikoen for dårlige trips til at være lavere end på andre psykedeliske stoffer, er det så langt fra legetøj som man overhovedet kan komme. Her taler man virkelig om psykedeliske powertools. Jeg tvivler på at særligt mange 16-årige ville få noget godt ud af at blive revet rundt på den måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tillad mig at reklamere for den fremragende bog "DMT: The Spirit Molecule" af Rick Strassman. Manden har forsket intensivt i DMT i 20 år, og beskriver i bogen en del af de mange forsøg han har haft med IV DMT i forsøgspersoner (og der er altså også et par rigtig grumme badtrips imellem!).
Bogen omhandler også nogle af Strassmans teorier om sjælen, DMT-produktion i koglekirtlen og andet psykedelisk guf. Han beskriver (og kritiserer) også den amerikanske narkotikapolitik, og beskriver det vanvittige bureaukrati man må gennemgå for at få tilladelse til at teste narko på mennesker.

Et must for alle drug-geeks med respekt for sig selv!

Titel:
Junior medlem

du siger jeg skal skrive hva jeg har taget... speed, meth amfetamin, coke, fantasy, ecstacy. ren mdma, 2cb, 2ce, svampe, ryge heroin, hash, meskalin udkog/stærk te, poppers, valmue, marzine, påskelilje, flere former for milde natskygger, muskatnød,
og så en hel del medicin:

Rohypnol, metadon, subutex, valium, stesolid, zopidon, oxazepam, nozinan, morfin, dolol. tadol. bromam... og så en hel del depression sove og nerve medicin... ved ik om det med medicinen kan bruges til noget med nu står det der...

og mener heller ik ren dmt... havde mere tænkt mig nogen dmt inholdige planter

og når det en gang skal prøves skal det ik være lige nu og her vil forberede alt og har heller ik tænkt mig at gøre det li nu her vil lige udforske en hel del psychedeliske stoffer meget mere inden...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
smukkeper skrev:
du siger jeg skal skrive hva jeg har taget... speed, meth amfetamin, coke, fantasy, ecstacy. ren mdma, 2cb, 2ce, svampe, ryge heroin, hash, meskalin udkog/stærk te, poppers, valmue, marzine, påskelilje, flere former for milde natskygger, muskatnød,
og så en hel del medicin:

Rohypnol, metadon, subutex, valium, stesolid, zopidon, oxazepam, nozinan, morfin, dolol. tadol. bromam... og så en hel del depression sove og nerve medicin... ved ik om det med medicinen kan bruges til noget med nu står det der...

og mener heller ik ren dmt... havde mere tænkt mig nogen dmt inholdige planter

og når det en gang skal prøves skal det ik være lige nu og her vil forberede alt og har heller ik tænkt mig at gøre det li nu her vil lige udforske en hel del psychedeliske stoffer meget mere inden...

Kender dig ikke som person overhovedet. Men vil sige at din drug-list er aaaaaalt for lang iforhold til din alder! Pas på dig selv. :cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]