smukkeper skrev:
jeg går rundt og spekulere på en lille ting... jeg har overvejet at prøve dmt.. ville det være dumt for mig. har prøbet psykiste stoffer før. har prøvet 2cb mange gange 2ce en gang spist svampe og drukket meskalin te...
Jeg går også og leger med den tanke. Om det er godt eller skidt, kommer vel an på om man er glad for kraftige trips.
Det jeg synes, som lyder godt ved dmt, er de egenskaber stoffet har hvis det ryges. Jeg svaner lidt muligheden for et kraftigt trip hvor man ikke små tripper de næste 6-8 timer, efter man har peaket.
Dette håber jeg Dmt giver mulighed for
Dette er osse en god ting, hvis man ender i et bad trip.
Bergthora skrev:
Du skulle måske overveje, at læse om tingene først. Det fremgår jo ganske tydeligt, at du ikke har været den store læse hest, hvad angår research af rusmidler.
Erowid.org er en god start

lykke til
Jeg har selv ledt en del efter info til Dmt, Det nok det mest skode stof at skulle finde info til. Dels fordi det findes i så mange former. Der er en del info hvis man vil lave en Ayahuasca. Hvilket ikke har de engenskaber jeg leder efter.
På Erowid er der 5 stoffer der hedder 5-Meo-xxxx
Den som skulle gå under slang navnet Foxy er ifølge erowid 5-MeO-DIPT, og her står intet om doser når det kommer til rygning. Nok fordi det stof ik kan ryges
En søgning her på sitet giver heller ik særlig meget info af den jeg skal bruge.
En anden ting er at stoffet både kan findes som syntetisk, og som plante, hvilket heller ikke gør det nemmere.
Så hvis der er nogen der ved noget om DMT. Speak up.
Annyway. Er der nogen DMT planter der kan ryges. Som giver denne korte fine rus. Eller kan planter med DMT kun bruges til at lave Ayahuasca?
Af de syntetiske i 5-MeO- familien. Er det kun 5-MeO-DMT eller kan de andre osse gå an?