Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hello there.

Jeg har købt en pakke Ritalin på 10 mg, som jeg skal prøve. Har Diazepam liggende, så jeg kan falde i søvn når jeg kommer hjem fra byen.

Men jeg har fra en kammerat hørt, at Modifinil skulle være klart bedre at foretrække. Jeg har adgang til at købe en pakke, men jeg vil gerne vide hvad jeg går ind til.

Er der nogen der har prøvet Modifinil?? Og hvordan er virkningen?? Og bivirkningerne??

Mvh

KennethK

Titel: hey,,,
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
undskyld jeg spørger men hvorfor ikke bare tage amf.. virker bedre...? ritaliner er da osse dyre... i hvert fald der hvor jeg kommer fra...

Titel: Re: hey,,,
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
waggafnipsen skrev:
undskyld jeg spørger men hvorfor ikke bare tage amf.. virker bedre...? ritaliner er da osse dyre... i hvert fald der hvor jeg kommer fra...

Jeg vil da også klart fortrække amfetamin istedet for Ritalin.

IMO er Ritalin bare mere roligt, og knap så speeded.

Titel:
Medlem

Ritalin på recept er ikke særlig dyrt. Jeg har nået et niveau, hvor der er 85% tilskud, så det svarer til ca. 25 kr for 30 tabl á 10 mg.

Er kronisk smertepatient og får depotmorfin, hvor jeg roterer mellem 100 mg Contalgin og 30 mg metadon hver 10, samt diazepam, backlofen, Saroten og Mirtasapin. måned. Alokohol oven i den cocktail gør, at jeg bliver træt og sløv. Ritalinen får jeg ikke fra min egen læge, men gennem en bekendt, som er autoriseret til at skrive receptpligtig medicin ud.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
KennethK skrev:
Ritalin på recept er ikke særlig dyrt. Jeg har nået et niveau, hvor der er 85% tilskud, så det svarer til ca. 25 kr for 30 tabl á 10 mg.

Er kronisk smertepatient og får depotmorfin, hvor jeg roterer mellem 100 mg Contalgin og 30 mg metadon hver 10, samt diazepam, backlofen, Saroten og Mirtasapin. måned. Alokohol oven i den cocktail gør, at jeg bliver træt og sløv. Ritalinen får jeg ikke fra min egen læge, men gennem en bekendt, som er autoriseret til at skrive receptpligtig medicin ud.

Ja og ritaliner på det "sorte" market ligget mellem 5 og 10 kr pr 10mg Ritalin.

Titel: heye
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
ja så løber det jo hurtig op.... da man skal æde så mange.. vi hyggede os godt nok med dem tilbage på efterskolen...dejlig tid...hehe...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]