Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
skulle prøve 2C-B for første gang i går sammen men en kammi som er erfaren bruger af stoffet.

satertede begge med at tage 20 mg i vand føsrt
efter en halv time ca begynte min ven at få de førte visuals
jeg derimod havde bare kvalme og par minutter efter kunne jeg ikk holde det tilbage mere så løb ud og knækkede mig, tog lidt vand og kom ind igen, men ven sagde at det stadig burde være blevet optaget og jeg venter derfor stadig på at effekten skal indtræde..

1 time efter stoffets indtagelse kan jeg da godt mære at jueg har taget noget, men ikke noget vildt, sidder bare og tripper lidt,

15 min efter stadig unden noget sønderlig effekt til trods for at min kammi har mange visuels.

han foreslår derfor at vi skal sniffe lidtt af det. der gør vi så

tager 5 mg hver og sniffer. min kammi kommer helt op og kører og syntes det gør vandvittigt ondt i tuden..

jeg kan ikk mærke noget sønderligt, og syntes nu ikk det var så slemt at sniffe som man har hørt, har da prøvet amf der gjorde mere ondt og indtage.

nå men 15 min efter og stadig ingen effekt beslutter jeg at suge 5 mg til.

10 min efter og stadig uden virkning suger jeg endnu 5 mg.

10 min efter og stadig ingen vandvitteg mærkbar effekt tager jeg så 10 mg til i næsen.

stadig ingen rigtig effekt føles mest som om jeg bare har taget lidt amf, er da frisk og tripper da også. men så er det vidst også det, ingen visuals af noget form. og har hørt fra mange at det skulle give nolge ret så kraftige visuals, og havde min ven også.

valgte så at stoppe her da jeg syntse jeg havde taget nok og ikk troede på at jueg ville få noget ud af at tage mere. så tog mig et dejligt bong hoveded og trippede til mussikken og kiggede på min kammi som trippede læøs og havde mange visuals som han beskrev for mig..

ska lige sigas at vi havde drukket, taget lidt koke og lidt amf tidligere på aften, ved ikk om det kan ha noget og gøre med det, men det virkede jo bare stadig fint på min ven. havde også røget det normale forbrug af hash slf.

men hvorfor får jeg inden visuals. vil vildt gerne prøve det. har tidligere prøvet 2C-E også uden nogen synderlig virkning, og har prøvet lsd i rimelig stor mænge og været pisse blæst man også uden nolge for for visuals, det eneste stof hvor jeg har haft bare lidt former for visuals det er ketamin..

har i nolge foreslag til hva jeg kan gøre?

på forhånd tak..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder mærkeligt. Så sent som i går lammede jeg 2C-B i massevis på både sprut og streger, og det bliver effekten ikke mindre af. Første gang jeg tog 2C-B, tog jeg 25 mg i vand, og det var heller ikke noget at snakke om. Men hvis man tager over 15-20 mg i næsen, så skal der være rimelig heftige visuals, ellers må 2C-B'en enten være for dårlig, eller også må du have en form for immunitet over for visuals generelt. Og amf kan umuligt gøre mere ondt i tuden end 2C-B. Det har ikke været amf, du har sniffet, så. Men du lyder til bare at være hardhead over for visuals.

Titel: humm...
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Minimal skrev:
Det lyder mærkeligt. Så sent som i går lammede jeg 2C-B i massevis på både sprut og streger, og det bliver effekten ikke mindre af. Første gang jeg tog 2C-B, tog jeg 25 mg i vand, og det var heller ikke noget at snakke om. Men hvis man tager over 15-20 mg i næsen, så skal der være rimelig heftige visuals, ellers må 2C-B'en enten være for dårlig, eller også må du have en form for immunitet over for visuals generelt. Og amf kan umuligt gøre mere ondt i tuden end 2C-B. Det har ikke været amf, du har sniffet, så. Men du lyder til bare at være hardhead over for visuals.

tvivler på at 2C-b har væet dårlig da der r mange der har prøvet det fra denne portion og alle meldt ud om mange visuals.

vil du foreslå at jeg prøver igen med en større dosis?

tjo synte nu ikk det var så slemt at sniffe 2C-B selm om alle andre gør det..

og har prøvet amf jeg syntes der har kradset mere i næsen. og er sikker på det var amf...

har 30 mg 2C-B og 20 mg 2C-E liggendne, hva vil i foreslå med det for at få nolge gode kraftige visuals. og kan man blande de 2 stoffer.?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
I Tihkal beskriver Ann Shulgin, hvordan Tanke processen styrer mængden af visuals under påvirkning af svampe, det kan vel egentlig være samme princip her. Hvis du tænker verbalt, så skulle du være mindre disponeret overfor visuals, end hvis du tænker visuelt.

Altså bliver dine tanker til et billed, eller bliver de til ord?

/edit. Det er ikke Ann Shulgin, men en Sarah Vincent, som beskriver det. Ann Shulgin referere bare samtalen :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Ketamin og 2c-b forstærker hinanden rigtig meget så det er måske sådan en kombo du skal prøve.

Jeg havde på et tidspunkt spist 21mg 2c-b og hyggede mig fint med det men da det var ved at klinge af efter en 3-4 timer får jeg en lille bane ketamin (beskrevet til mig som ca en halv dosis) og jeg bliver smidt lige ud i de store visuals igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Lyder træls... jeg har selv haft meget bøvl med visuals.. men vidste ikke om det var fordi vi ikke tog nok.. men det lader til der er flere der har svære ved at få visuals, lige meget om dosen er nok, eller endda mere end rigeligt. Jeg ved ikke om jeg nogen sinde får visuals.. Jeg har prøvet syre en gang nu, det var faktisk igår, og det var ekstremt trippet, men slet ikke visuelt.. kun når jeg indtog lattergas oven i, så blinkede det hele ret meget.. :D
Jeg har også overvejet at prøve 2C-b for at få visuals, men hvis du siger du ikke kunne få det, så kan jeg sikkert heller ikke... lige som dig fik jeg jo også intet på syre...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LSD er ikke særligt visuelt før man kommer op i højere doser IMO.

Prøv med to mærker næste gang. ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har også tit haft problemer med visuals i den forstand at jeg stort set aldrig får det, med mindre jeg er oppe i så store doser jeg dårligt kan husek det...

Mit bedste visual jeg kan huske har været på keta, så som også sagt tidligere i denne tråd vil jeg foreslå det :)

Har en enkelt gang taget 80 mg 2c-b, der fik jeg da også visuals, men det er begrænset hvad jeg kan huske, og det har ikke været stærke ændringer af virkeligheden jeg har set..

Men vil sige at det ikke er unormalt ikke at få rigtige visuals efter sådan en dose der, det gør jeg heller ikke :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

lige siden jeg sniffede en 100 milligrams 2-cb bane har jeg haft de niceste visuals.

så nogen er vel bare disponerede og andre ikke.

kender folk der slet ikke syntes 2-cb virker, selv ved høje doser som du beskriver.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:
Og amf kan umuligt gøre mere ondt i tuden end 2C-B. Det har ikke været amf, du har sniffet, så. Men du lyder til bare at være hardhead over for visuals.

Ja, amf er ingen ting iforhold til 2c-b.

IMO gør ondt mdma mere ondt end 2c-b

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
FlÆmMinG skrev:
Minimal skrev:
Og amf kan umuligt gøre mere ondt i tuden end 2C-B. Det har ikke været amf, du har sniffet, så. Men du lyder til bare at være hardhead over for visuals.

Ja, amf er ingen ting iforhold til 2c-b.

IMO gør ondt mdma mere ondt end 2c-b

Nu har jeg kun sniffet blandings pulver i kix, men det kunne jeg sku slet ikke mærke. Er det fordi overfladen på krystalerne gir udslaget ?

2cb familien er ikke guf for spor 1 og 2. Utroligt at 10mg kan lamme en sådan :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]