Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg er nu så småt ved at køre på den 48 time på amf og hvis jeg skal bare være nogenlunde normal på mandag må jeg have noget søvn på et tidspunkt og så var det jeg tænkte om man kunne bruge nogen (eller alle) af de 12*25mg codein piller jeg har liggende. De par gange jeg har prøvet codein i mindre doser 100-150 mg er jeg gået ud som et lys så måske de også kan få en til at slappe af så man sover bedere/nemmere.

Er det en god, dum eller direkte dårlig ide jeg har fået?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg synes du skal lade naturen gå sin gang. Lad være med at tage mere amfetamin i dag, så skal du nok falde i søvn i aften. Desuden er der tid nok til at blive nogenlunde klar igen til på mandag.
Jeg synes også at have læst adskillige gange i diverse tråde at blande stimulanser med kraftige downers kan være meget skadeligt, så jeg vil nok fraråde det. Prøv at søge, det kan være det har været diskuteret før.
Og hvis du virkelig har brug for noget til at falde ned på ville jeg i dit tilfælde(som jeg faktisk næsten er i) ryge noget hash.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
når jeg har haft en hidsig amf tur, så plejer jeg at tage 100mg Promethazin, eller sagt på en anden måde 4 phenerganer.. du kan få dem i håndkøb til ca 80 kr for 100 stk.. Promethazin virker søvndyssende og anti dopaminergt..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Hash er udelukket fra min side af... jeg kan simpelthen ikke tåle det. et eller 2 hvæs af en joint og jeg ligger og brækker mig og fatter hverken op eller ned. (jeg ryger heller ikke smøger da de har nogenlunde samme virkning på mig bare knap så voldsomt)

og selvfølgelig er det ikke smart at tage et stof for at modvirke et andet men i nogen situationer kan det være en måde at tage toppen af følgevirkningerne hvis man ikke har mulighed for at klare den på 'normal' vis.

Men som du siger jeg har stadig hele søndagen til at komme mig helt og den havde jeg ikke helt fanget i første indlæg. jeg troede faktisk det var søndag i dag og så havde det været lidt mere presset med søvnen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Hvis dagene er begyndt at flyde så meget sammen, er det nok et glimrende tidspunkt at stoppe på :)
Når nu du har så meget tid, synes jeg du skal lade være med at tage codeinen, og istedet gå efter en naturlig søvn. Det er altså bedre. Jeg har selv brugt både Nitrazepam og Flunitrazepam for at falde ned oven på en heftig tur, men det har også sine bivirkninger bl.a. i form af at jeg er noget længere om at blive helt frisk og "normal" igen. Hold dig kørende, spil noget computer, PS, gå en tur, ryd op, anything og så skal du nok gå kold i aften.
Og glem det med hashen, det er jo helt klart en dårlig idé, når du får det så skidt af det, men det ved du jo bedre end nogen anden.
Håber da du har haft en god tur :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Kør dig selv træt, det gjorde jeg altid da jeg tog amfetamin. Havde også samme problem som dig, bare hver eneste weekend, man skal jo være klar om mandagen! Det hele handler om at "smadre" din krop så den bliver så træt at hovedet nyder at komme ned og ligge. Det virker for mig, husk at spise, hovedet gider ikke finde ro, hvis det er sulten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]