Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hejsa!

Jeg har længe haft 6 stk. blå piller liggende, købt på gaden, som skulle være Valium 10mg. Da jeg først købte dem og prøvede dem, syntes jeg ikke rigtig jeg fik en effekt ud af dem.

Jeg sidder så og keder mig her i aften, og har hevet dem frem fra skuffen. Har taget 4. Der er gået en halv time, og jeg synes faktisk jeg har en udemærket effekt - jeg er dog i tvivl om hvorvidt det ikke bare er placebo.

Jeg har googlet billeder af 10mg's Valiumer (som også er blå), men de ser ikke 100% ens ud med demme. Jeg har godt nok fundet flere slags Valiumer, nogle helt uden billede/tekst/nummering på, andre hvor der står Roche på den ene side og 10 på den anden side - på disse jeg er i besiddelse af er den ene side tom, mens der står 10 på den anden.

Så det jeg tænkte er: kan det ikke være et gade-kopi-præperat? Altså "hjemmefremstillet"? De virker ikke helt professionelle. Til gengæld smagte de nøjagtig som fx Clonazepam da jeg tyggede dem.

Her er billeder:

Billede

Billede

Hvad tror I? Kan det være 'ægte' Valiumer, eller er jeg blevet snydt i sin tid?? Og hvis det er et gadekopipræperat, kan det så ikke sagtens være Valium, måske bare lidt svagere fordi det er blandet med noget andet?

Jeg synes i hvert fald jeg sidder med en lille buzz nu. Efter indtagelse af 4 af dem. Burde jeg kunne mærke dem meget stærkere eller? (Skal hertil siges jeg er vant til at indtage 30m Oxazepam dagligt (hvilket jeg har recept på fra lægen pga. angst).

Beklager meget for lang post, men håber I har et svar! Eller kan hjælpe lidt...

Tak på forhånd!

Insane psychedelia user!

Det er diazepam, er jeg 99% sikker på. 10mg.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ja du kan være ret sikker på at det er et kopipræparat til valium du har fået fat i. Pillen skriger ligefrem kopi, små søde prikker og det hele. :P
Desværre har jeg alt for dårlige erfaringer med kopivalium, da der stortset altid langtfra er så meget diazepam i som angivet.

Men du siger at de smagte som clonazepam? Kan forsikre dig om at diazepam og clonazepam har en verden til forskel i smag. Clonazepam er ret neutral i smagen - prøv at smag på nogle rigtige piller. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Men vil I, så kan som man nu kan svare på sådan et spørgsmål - tro at der overhovedet er noget valium/diazepam i disse piller?? Altså bare en smule - eller kan jeg være så uheldig at de er helt uden indhold?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ja, det kan du sagtens, jeg før stødt på kopi-valium helt uden virkning, og en enkelt gang på et produkt der smagte lid af sæbe - det er dog heldigvis ikke regelen men undtagelserne... Styrken kan du af gode grunde aldrig være sikker på... Og ja, diazepam smagen er ikke til at tage fejl af, så hvis de smagte af clonazepam er det ikke diazepam, men derfor kan der sagtens være et andet benso præparat i, men ingen garantier overhovedet..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Med kopi-præparater (som det du har købt) kan man aldrig være sikker på hverken indhold eller dose.
Ofte bliver de lavet med hvad producenterne nu har ved hånden i doser der sådan ca. passer med hvad der svarer til en normal valium - men ofte lidt svagere.
Jeg kan kun anbefale at skaffe ægte piller (selvom det til tider kan være svært at skelne hvis man ikke er hjemmevant eller ikke stoler helt/kender sælgeren).
Det er en god indikation på om de er ægte hvis de kommer fra et rigtigt pilleglas (selvom falske piller naturligvis også kan kommes i sådan et) eller endnu bedre i en blister-pakning.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at spørge sælger (hvis du da stadig har kontakt til ham) om hvad præcis det er eller hvor han har dem fra, hvis han svarer Thailand eller lignende kan du være sikker på at de ikke er ægte (hvad de bestemt ikke ser ud som om i forvejen).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Diazepam har en (i starten) lidt sød smag,der derefter begynder at blive bitter.Når du først kender den smag går du ikke fejl.Prøv med en rigtig Steso eller Valium. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]