Hejsa!
Jeg har længe haft 6 stk. blå piller liggende, købt på gaden, som skulle være Valium 10mg. Da jeg først købte dem og prøvede dem, syntes jeg ikke rigtig jeg fik en effekt ud af dem.
Jeg sidder så og keder mig her i aften, og har hevet dem frem fra skuffen. Har taget 4. Der er gået en halv time, og jeg synes faktisk jeg har en udemærket effekt - jeg er dog i tvivl om hvorvidt det ikke bare er placebo.
Jeg har googlet billeder af 10mg's Valiumer (som også er blå), men de ser ikke 100% ens ud med demme. Jeg har godt nok fundet flere slags Valiumer, nogle helt uden billede/tekst/nummering på, andre hvor der står Roche på den ene side og 10 på den anden side - på disse jeg er i besiddelse af er den ene side tom, mens der står 10 på den anden.
Så det jeg tænkte er: kan det ikke være et gade-kopi-præperat? Altså "hjemmefremstillet"? De virker ikke helt professionelle. Til gengæld smagte de nøjagtig som fx Clonazepam da jeg tyggede dem.
Her er billeder:

Hvad tror I? Kan det være 'ægte' Valiumer, eller er jeg blevet snydt i sin tid?? Og hvis det er et gadekopipræperat, kan det så ikke sagtens være Valium, måske bare lidt svagere fordi det er blandet med noget andet?
Jeg synes i hvert fald jeg sidder med en lille buzz nu. Efter indtagelse af 4 af dem. Burde jeg kunne mærke dem meget stærkere eller? (Skal hertil siges jeg er vant til at indtage 30m Oxazepam dagligt (hvilket jeg har recept på fra lægen pga. angst).
Beklager meget for lang post, men håber I har et svar! Eller kan hjælpe lidt...
Tak på forhånd!