Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 22:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Vi er nu tre der en gang tog 20mg 4-HO-DiPT for 60 min. siden.

For 20 min siden sniffede vi yderligere 20mg.

Og der sker ingenting? Vi kan ikke mærke noget som helst.

Senest rettet af dd 10 dec 2006 23:03, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvaa'' tør vi tager mere?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har du opbevaret det rigtigt? Det er RET sensibelt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det har ligget i samme beholder fra forhandleren 6 dage. Sort.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis det bare er en zipbag der har lagt et eller andet sted, kan det godt være "blevet dårligt". Førnævnte er udelukkende noget jeg har teoretisk belæg for.

Jeg har kun selv prøvet nævnte stof én gang, med begrænset virking.

Titel:
Insane psychedelia user!

Aften endte med at blive RET mystisk.

Jeg tror ikke på stoffet kunne nå at blive dårligt, det lå i forhandlerens pose 6 dage mørkt og køligt.

Som sagt spiste vi 20mg og 2 af os sniffede yderligere 20mg ca. 40min senere. 90min efter første indtagelse var jeg næsten ikke påvirket. Mine to venner havde en svag virkning af et eller andet. Vi købte 5g hash og begyndte at suge på det. Efter den første joint var det som om den satte gang i et eller andet. Vi beslutter ihvertfald at sniffe 20mg til. Nu begyndte der at ske noget, jeg havde selv minimale visuelle effekter, men min tankegang blev ret mystisk.

Efter 3 joints mere beslutter vi os for at sniffe 20mg til. Stadig ingen visuelle effekter, men vi morer os fint. Vi havde svært ved at formulerer os og svært ved at foretage os noget. Vi havde planer om at tage til rave eller bare ned i byen, men bare at bestille en taxa virkede helt overskueligt. Vi sad 2 timer og prøvede at kæmpe os igennem just-eat.dk's online bestilling. Vi snakkede flere gange om vi havde skabt os en lille tidsbubble hvor kun vi var. Alt andet lå langt væk og virkede uoverskueligt. Kl. 03 sniffede jeg 10mg til for lige at slutte det ordentligt af. Hen af morgen ved 5 tiden går mine venner kolde, selv begynder trippet at blive lidt ubehageligt. Jeg kan ikke sove og tankerne begynder at blive pressende. Først kl 8 kan jeg små sove, da jeg vågner igen kl. 11 tager mine venner hjem. Jeg er stadig påvirket og ryger det sidste af hashen og falder om i min seng. Hele søndagen lå jeg i min seng og var halvt sovende. Først idag mandag da jeg vågnede, var jeg helt på baseline igen.

Jeg er stadig ikke helt sikker på det var 4-HO-DiPT vi havde fået, men da mix-ups fra forhandlerens side sker meget sjædent og trippet varighed, må det næsten være 4-HO-DiPT. Bare mystisk jeg ikke mærke noget overhovedet ved 40mg.

På trods den høje dosis (90mg) synes jeg ikke stoffet var særligt fedt. Ikke rigtig de vilde visuelle effekter. Trippet i sig selv var dog ret fed, hele natten hørte vi det her rigtige tunge minimalistisk house som på en eller anden måde passede perfekt til trippet. Samtidige morede vi os over for handlingslammede vi var blevet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Nu har jeg også fået prøvet 4-ho-dipt for første gang og det var desværre samme skuffende oplevelse som dig. Jeg indtog ~25mg oralt på tom mave og der skete absolut intet.
Jeg har læst flere rapporter om folk der tripper igennem på sub 20 mg doser, så jeg er overbevist om at vi har modtaget fra det samme inaktive batch. Man burde næsten klage :x

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg sniffede 40mg i en line fra samme bacth og mærkede en meget lille stimulerende effekt.

Jeg mistænker firmaet for at måske have givet mig MDMCAT da jeg også bestilte det, men underlig hvis du skulle have fået det samme.

Kan man klage til et RC firma? Man fik jo en lang smøre med om at det ikke var meningen man skulle spise det.. Lidt svært at forklare hvorfor man så har siddet og sniffet det hehe :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]