Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

En af mine venner snakkede om et stof, der fik mennesker ved siden af dig samt din omgivelser til at blive mega store. Som om at du var mega lille. Ligesom et barn.

Hvad kan det være? Han snakkede noget om at det var med i "Fear and Loathing in Las Vegas" :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Noget af det første man må gøre sig klart, når man har med psykedeliske ting at gøre, er at virkningen ikke bare er "farve nummer 3" eller alt kører efter et eller andet fint skema.

Med andre ord, kan det være rigtig mange ting som fik din ven til at opleve det du beskriver.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg tror det er MEGET subjektivt om man oplever sådan noget. Det kan godt være din ven har oplevet sådan noget, men det betyder ikke at andre kan og ej heller at han selv kan opleve det igen.

Det eneste stof jeg kan komme i tanker om der har lidt henad den effekt må være ketamin. Det kan ihvertfald føles som om størrelserne og afstandene er helt ude af proportinoer.

Men engang på svampe oplevede jeg at blive lille og stor engang i mellem. Meget skægt, men lidt underligt når man ikke følte at man ku bevæge armene for vægge.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrometorphan kunne også være en mulighed - omend det da vist ikke er med i Fear and Loathing...
Men i forbindelse med dexofaner, er det vist ikke unormalt at opleve forstyyrelser i forhold til ens opfattelse af størrelser og proportioner. Et ganske fornøjeligt aspekt ved rusen i øvrigt...

Men hey, ville det ikke være nemmere bare at spørge din kammerat, i stedet for at vi leger gætteleg?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kneppo skrev:
Dextrometorphan kunne også være en mulighed - omend det da vist ikke er med i Fear and Loathing...
Men i forbindelse med dexofaner, er det vist ikke unormalt at opleve forstyyrelser i forhold til ens opfattelse af størrelser og proportioner. Et ganske fornøjeligt aspekt ved rusen i øvrigt...

Men hey, ville det ikke være nemmere bare at spørge din kammerat, i stedet for at vi leger gætteleg?

Jamen det er ikke noget han har prøvet selv, det er noget han har hørt om :)

Titel:
Flueknepper kongen

Kneppo skrev:

De indgår i FnL-bogen. Romilar :wink: Noget Hr. Thompson bryder sig om...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Om jeg fatter hvordan folk kan synes at DXM er noget der er vær at tage, det lykkedes mig i Fredags at fange mig et plateu 3 DXM trip og det var sku alt for fucked til at der var noget at hente.
Men ja for at svare på spørgsmålet, DXM kan (og gjorde for mig) forstyre ens proportions sans noget så vandvittigt, havde problemer med at skrive på min telefon fordi den var på størrelse med en lastbil.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]