Her til aftes prøvede jeg Ketogan for første gang. Jeg ville lige dele mine "erfaringer" med jer, da jeg ikke syntes at der er skrevet særlig meget.
Jeg spiste 3, hvor der så gik omkring en halv time - tre kvarter. Så summer det i kroppen, du kan ikke holde balancen særlig godt, og dit syn syntes lidt slørret i det. Lidt ala. rundtosset. Ligesom når man er fuld

Der kommer så "faser" hvor man føler sig HELT VILDT træt, og hvis man så lukker sine øjne er det heeelt vildt behageligt, men det er ikke sådan at du falder i søvn sådan lige, selvom du føler det. Du er bare totalt afslappet.
Som man kan læse på netdoktor.dk som nogle af bivirkningerne, så begyndte min hud engang imellem at klø helt vildt, og du følte at din krop kogte. Jeg fik det så helt vildt varmt, og jeg fik kvalme, men da jeg kom ud og fik noget frisk luft fik jeg det meget bedre.
Alt i alt syntes jeg, at når du er på ketoganer føles det som om at du er fuld, bare hvor du tænker mere klart, og er mere ved "bevidsthed", modsat af hvis du er fuld, så "tåger" du mere eller mindre.
Samtidig følte jeg en hvis "glæde" i kroppen. Ved ikke om det var pga. den afslappende følelse, men det var rigtig godt

Er der andre der har det akkurat ligesom mig? Kan rigtig godt anbefale dem, dog var kløen i huden lidt for irriterende til sidst.