Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg har prøvet kodein en del gange, men har højst taget 5 på én gang, men kunne godt tænke mig at tage 8 (200mg) i aften, da 10% af det jo bliver omdannet til morfin i leveren tror jeg, skulle det blive til 20mg morfin, hvilket jeg gerne ville prøve, men jeg læste lige at en overdosering kunne hæmme åndedræts-systemet og man kunne DØ! Hehe..

På forhånd tak..

Titel:
Insane psychedelia user!

Du kan være helt rolig... hvis du ikke er ypperligt sensitiv over for morfin burde der ikke været noget problem med at tage 200 mg. Jeg har selv taget 250 mg (startede med 150 og redoserede med 100) og det var en udmærket effekt uden det helt vilde.

Med opiater kan man godt mærke at åndedrættet bliver hæmmet, men en farlig dosis er, vil jeg nok mene, er et sted oppe omkring 1000 mg (hvis ikke mere), så der er ikke noget at være urolig for.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Uhh mange tak, så er der jo ingen fare på færde.. Ja, plejer godt at kunne mærke at mit åndedræt er hæmmet, synes specielt det er svært at gabe hehe..

Titel:
Insane psychedelia user!

Gaben har ikke noget med hæmning af åndedrættet at gøre... omvendt mener man faktisk at gaben sker fordi man mangler ilt.

Hæmning af åndedrættet vil du føle i form af at have svært ved at trække vejret ind. Jeg plejede dog normalt at føle at åndedrættet flød roligt og ubesværet, frem for at det blev besværet, når jeg tog opiater af den ene eller anden slags.

Du skal nok regne med at falde i søvn inden dit åndedræt ophører :)

Hvis du lægger ud med en dose du før har prøvet og redoserer derefter med måske halvdelen af startdosis, burde du ikke opleve nogen problemer. Problemet med OD er at folk nogle gange tager for meget af noget de ikke ved hvad er, eller ikke ved hvor meget de skal have.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]