Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 05:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2006 23:01 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Findes der et MDMA-testkit, der kan skelne mellem MDMA og analoger som MDA, MDE osv.?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 okt 2006 22:20 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Er der ingen der kan svare på dette?
Jeg har en smule pulver liggende, som er købt som mdma, men jeg er lidt i tvivl om det måske i virkeligheden er en MDMA-analog. Grunden til mistanken er, at jeg synes det giver en lidt anden virkning end noget andet jeg har haft fat i. Dette kan dog også skyldes set/setting (og jeg har ikke prøvet det nok gange til at vide det, jeg tager det kun meget sjældent), men det kunne være rart lige at få testet det, så jeg kan få be-/afkræftet min mistanke.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2006 09:29 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hej Drupe.

Iflg: http://dancesafe.org/testingkits/instructions.php, burde Simons reagent kunne skelne MDA fra MDMA/MDE.

Om det så er MDMA/MDE er ikke godt at vide. De er formodenligt lidt sværere at skelne fra hinanden.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2006 12:00 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
OK, tak for svaret.
Er der virkeligt ikke muligt at skelne mellem MDMA og MDE? Jeg tropper fandme snart op hos sundhedsstyrelsen og KRÆVER at de tester mit narko :evil:

Ej, det går nok, men hvis nogen kender til en særlig udvidet test så sig frem :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2006 16:26 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Problemet ved MDE / MDMA, er at de begge er sekundære aminer (N-methyl versus N-ethyl), hvor i mod MDA er en primær amin...

Så "kemisk test set", er der stor forskel på MDA og MDMA, men ikke meget forskel fra MDMA til MDMA.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2006 17:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Drupe skrev:
OK, tak for svaret.
Er der virkeligt ikke muligt at skelne mellem MDMA og MDE? Jeg tropper fandme snart op hos sundhedsstyrelsen og KRÆVER at de tester mit narko :evil:

Ej, det går nok, men hvis nogen kender til en særlig udvidet test så sig frem :)


Hvis det nu er kiks som du tænker på tror jeg ikke chancen er specielt stor for at du får MDE i. Vil mene chancen er større for keta eller DXM :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2006 17:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 feb 2005 02:46
Indlæg: 382
Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Så var det heldigt han skrev det var pulver han havde, hva?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2006 21:40 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
En marquis-test på MDE giver en betydeligt langsommere og mere violet reaktion før den bliver sort, hvor MDMA bliver sort i løbet af få sekunder.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2006 22:45 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Citat:
Hvis det nu er kiks som du tænker på tror jeg ikke chancen er specielt stor for at du får MDE i. Vil mene chancen er større for keta eller DXM


Det tvivler jeg på. Det giver meget mere mening hvis der bliver puttet MDE i. Det har en virkning meget lig MDMA og det er billigere at producere. Jeg tror ikke en sælger tjener ret meget på at have piller der indeholder DXM eller ketamin når køberen regner med at få MDMA.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2006 22:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
man skal ha så store mængder ketamin oralt for at få effekt at det ingen mening vil gi at putte det i kiks


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team