Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg er en ung studerende på 20 somre, der netop har fået lejligheden for at prøve fentanyl. Da det er lidt af en once-in-a-lifetime-opportunity og jeg er i forvejen godt kan lide opioder, har jeg besluttet mig for at takke ja.

Jeg tror, at min tolerance er ret lav, eftersom jeg ikke har taget opioder i to måneder nu, men ellers har den været ret højt oppe - dvs. over 120 mg. oxycodon dagligt.

Jeg har prøvet at læse på Bluelight, men det er svært at finde ud af præcis hvilke fordele og ulemper der er ved forskellige indtagelsesformer. De to administrationsruter jeg pt. overvejer er den "almindelige" - dvs. ved at smække plasteret i armhulen, og så den anden, at skrabe gel'en ud og spise den.

Kan I ikke prøve at sige lidt om fordele og ulemper ved de to måder, hvor længe rusen varer osv?
Jeg vil også gerne høre om I tror, at 75 mcg. plaster er nok hvis jeg anvender den "almindelige metode?"
Jeg har jo trods alt haft en ret så høj tolerance. Jeg vil også meget gerne høre hvor smadret man bliver dagen efter - jeg går pt. i 3. g. matematisk linie, så jeg vil skal helst kunne fungere nogenlunde dagen efter, at jeg har taget det.

Håber I kan være behjælpelige

venlig hilsen

Fentboy

Titel:
Junior medlem

Altså nu siger du at du nok har en lav tolerance, da det er lang tid siden du sidst har taget opioider. Hvis det er tilfældet er 75 mikrogram godt nok meget.
Jeg "faldt" over et par plastre forleden og jeg har givet 75'eren videre til en værdigt trængende, da jeg ikke selv tør prøve det. Jeg fik dog rigeligt ud af at gnaske lidt på et stykke af et 25. Jeg afventer en tilbagemelding fra modtageren af 75'eren...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du prøvet Fentanyl før?Eller jeg mener er du klar over hvor stærkt og dødbringende det er i forkerte hænder?
En dosis ligger i 200-400 microgram området,og det er fandme svært at ramme,specielt med plastrene.Og værre endnu hvis du ingen tolerance har.
Da jeg var i Thailand havde en af mine venner taget et med da vi skulle ud og fiske.Så tog idioten bare med lillefingeren ned i suppen og slurp.
Han blev dødsyg,og hvis han havde været alene er jeg ikke sikker på han havde klaret den.
Pas meget på hvad du gør. :!:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]