Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 15:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Som alle nok ved er det ikke skide fedt at sidde ned i 12 timer, så jeg har leget lidt med tanken om at medbringe en god sjat ghb til turen..

Self. en sove pille eller en god mængde alkohol burde gøre turen kortvarig. Men det er prøvet for tit...

Men så er problemet jo mængden der skal medbringes, under en halv liter er mere end nok. hvad jeg nok ville finde som den bedste ide, Selvfølgelig (la være), men hvis jeg smider det i en flaske kildevand burde det være uskyldigt nok i sig selv i tolden? Self ikke hvis der står en hund ved min side men det har jeg sku aldrig oplevet i dk!

Kan selvfølgelig godt se ulempen ved at skulle skære ansigt foran den smukke stewardesse i tide og utide men det følger jo med :)

Good or bad idea?

Ellers andre gode erfaringer ???

Titel:
Tidligere holdmedlem

dårlig ide, kan du ikke klare dig sølle 12 timer uden stoffer?
Hvad hvis du indtager for meget og falder i ghb søvn? forestil dig at vågne og flyet er landet pga. folk har troet du var i koma.

Titel:
Junior medlem

du har sku en negativ indstilling til alting. sker ikke! har lært hvordan jeg skal holde om min sutteflaske ... Lol det er ikke noget med at jeg ikke kan undvære stoffer det kunne være du skulle læse teksten igennem igen.

Senest rettet af Sam 06 okt 2006 18:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Men jo det ville være skidt hvis man skal nødlande, men andre gode ideer er velkommen

Titel:
Tidligere holdmedlem

du spørger direkte om vi synes det er en god eller dårlig ide, jeg siger den er dårlig og hvorfor, så siger du at jeg har en negativ instilling til alting og det ikke sker.

Det virker på mig mere som om at du søger efter accept på at det er en god ide, selvom du i virkeligheden ved det er dumt. Hvorfor bliver du ellers sur når jeg nævner et muligt scenarie ?

Titel:
Junior medlem

Ingen accept søges men vil da uden tvivl gerne høre folks meninger men uden at man skal høre på negative svar

Titel:
Tidligere holdmedlem

vrøvl og nonsens, hvis det ikke er en negativ mening er det ACCEPT!!!!

Så du beder kun om positive svar på dit lille projekt, det hænger sq ikke sammen når du spørger om det er en god eller dårlig ide, tag dig sammen mand.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg synes også det er en lorteidé! :peace:

Pga. risikoen for at blive taget i tolden, både i afgangs- og destinationslufthavnen, samt for at du får drukket for meget og går i GHB-koma, som Rex Mundi nævner.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvis han indtager sit ghb efter 2 timer i flyet og så tilfældigvis falder i søvn i 4 timer, tror folk sgu nok ikke han er gået i koma, men nærmere at han blot er faldet i søvn. Og så gør sker der jo sådan set ikke mere end det, for man vækker jo ikke en fyr der sover.

Kan ikke se hvorfor i er så skeptiske.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...og GHB i en vandflaske vil hverken vække toldere eller hundes opmærksomhed.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Dextrose skrev:

Allright, så er der jo ingen ko på isen.

Alternativt kan jeg anbefale at bage en hashkage, og spise et stykke inden check-in. Pludselig er turen bare meget mere underholdende.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Drupe skrev:
Dextrose skrev:

Allright, så er der jo ingen ko på isen.

Alternativt kan jeg anbefale at bage en hashkage, og spise et stykke inden check-in. Pludselig er turen bare meget mere underholdende.

God ide ! :D tror jeg at jeg vil gøre næste gang jeg skal afsted ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hva med at tage en god bog med i stedet? F.eks. En Kort Historie Om Næsten Alt af Bill Bryson ---> http://www.gyldendal.dk/webapp/wcs/stor ... 1000+10094.

Eller køb en GP2X, en håndholdt pirat maskine, der kan afspille alle Super Nintendo spil, plus en masse andet.

Jeg ville personligt ikke bryde mig om at være påvirket i en fly i så lang tid. Tror jeg ville blive en smule klaustrofobisk

Ja og desuden synes jeg det er en meget dum idé at bruge stoffer til at slå tiden ihjel. Intelligente menesker keder sig som sagt aldrig ;)

Senest rettet af snufkin 07 okt 2006 13:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har flere gange haft GBL med i håndbagagen uden problemer så jeg ser ingen problemer. jeg opløser det bare i noget sodavand.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg tror at man max må medtage 100 ml flydende "håndbagage", efter afsløringen af den mulige terroraktion på de transatlantiske fly.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi er helt enige med hensyn til at ville have lidt hjælp på de lange rejser til østen.
Skal du til Goa?

Jeg skal selv til Thailand om et par mdr,men jeg bruger Opiater istedet.
Nogle får jo kvalme af dem,men for mig gør det at jeg får lyst til at snakke med hele maskinen,ud til piloterne,flirte med stewardesserne etc etc.Alle 14 timer,men jeg trimler omkuld på et tidspunkt,og så vågner jeg når vi er tæt på Bangkok.

Lidt medicin hjælp når man skal til østen er sq en stor hjælp.

Første gang var jeg allerede ødelægt da vi nåede Emiraterne,og allerede der begyndte jeg at lege med ideen. :P :D
Men jeg ville mene at GHB ville være en god hjælp også.Og som andre har nævnt må det være muligt at tage en let modificeret sodavand med.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det var også til Bangkok at jeg specielt fik brug for bryggen.

Pas dog på for det er nemt at forfalde til den gratis serverede (af dejlige thaipiger) alkohol :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
CannaChem skrev:
Jeg tror at man max må medtage 100 ml flydende "håndbagage", efter afsløringen af den mulige terroraktion på de transatlantiske fly.

Det er 90 ml

Citat:
Til USA må man medbringe drikkevarer, shampoo, tandpasta, solcreme og lign., hvis de enkelte beholdere ikke overstiger 90 ml., og de sammen kan være i én gennemsigtig 1-liters plastikpose med lukning. Indholdet skal være fuldstændig forsejlet og skal gennemlyses separat i sikkerhedskontrollen.

http://www.berlingske.dk/rejser/artikel:aid=799860/

Men det ser ud til at reglerne ændres en del for tiden bl.a. for EU så tjek det før du rejser :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

eedeolla skrev:
Intelligente menesker keder sig som sagt aldrig ;)

Bah :x

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Det vil være en meget dårlig idé at tage stoffer ombord på et fly. Selvom man har gjort det mange gange, eller ligefrem gør det dagligt, så kan der ALTID gå noget galt. Og hvis det går galt i 10 kilometers højde er der ikke ret meget at gøre, hvis det kræver akut indlæggelse..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]