Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ja, jeg har fundet en side hvor de "sælger" stoffer..

Jeg ved ikke om jeg må opgive siden, men i første gang vil jeg undlade at skrive den. Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe noget. Men der en del psykedeliske stoffer som jeg aldrig har hørt eller læst om før, det eneste sted jeg har set noget af det før er på HR Wiki.

Jeg tager et par eksempler.

Bromo DragonFly = Bromo-benzodifuranyl-isopropylamine
Der står noget om at det skulle være et ekstremt hallucinogen.

N-Methyl-2C-i = (N-Methyl-2,5-dimethoxy-4-iodophenethylamine)
Dette skulle være det samme om 2C-I eller 2C-B.

Redux (Dexfenfluramine)
Redux er kemisk lige som Ritalin, og har derfor samme centralstimulerende virking.

DMAB (2,5-dimethoxyallylbenzene) (meth-amphetamine like)

LSA dHCL snuff 100mg
(dl-lysergic acid amide dihydrocloride)

Et lille udplug af hvad der står på siden.

Er dette det rene fup?

Håber i kan hjæpe har nemlig ikke kunne finde noget omkring det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hold dig væk fra den idiot. Alene det at de markedsfører deres produkter til human indtagelse bør være clue nok. Desuden er de meget dyre. DMAB er heller ikke aktivt i sig selv, det er en prekursor. Den side er så fyldt med fejl, at det gør helt ondt. Manden opfinder raskt væk kemiske forbindelser, og deres påståede effekter.

Hvis ikke du har gjort det, burde du læse lidt om dem på flashback (jeg hader at generalisere, men svenskere MÅ være meget lidt intelligente!).
Du kan jo sige dig selv at n-methyl-X ikke er det samme som X. :idea:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Bromo Dragonfly er et ret potent psykedelisk stof (så vidt jeg husker er dosen mellem 200-1000 µg), som varer i en krig (½-1 døgn). Ved højere doser har stoffet en tendens til at give en kraftig psykedelisk effekt, voldsom hovedpine, forvirring, glemsomhed, og desuden vare i flere dage.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Ali skrev:
Bromo Dragonfly er i hvertfald ikke fup. Det er et ret potent psykedelisk stof (så vidt jeg husker er dosen mellem 200-1000 µg), som varer i en krig (½-1 døgn). Ved højere doser har stoffet en tendens til at give en kraftig hovedpine, forvirring, glemsomhed, og desuden vare i flere dage.

Der findes så vidt jeg ved ingen pålidelige kilder der siger at Br-Dragonfly i det hele taget er aktivt. Folkene på Murple er yderst skeptiske, og er kun på ClueLight jeg er stødt på rapporter om folk der har maxxet for hårdt på det. Desuden har Shulgin svjh også udtalt at det er tvivlsomt, oralt i hvertfald (jeg har dog ikke lige nogen referencer på hånden om denne påstånd), læg i øvrigt mærke til at Erowid skriver 'WARNING: INFORMATION EXTREMELY TENTATIVE!' på deres info side om stoffet.

Men under alle omstændigheder, hold dig langt væk fra den side! De har ikke været legit siden de hed KyberSyre.

Senest rettet af ThirdEyeFlood 17 maj 2006 16:31, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ja altså mange af dem tænkte nok var "fake" Men som Ali skriver Bromo Dragonfly står der desværre ikke noget om på eks. HR Wiki.

Svenskere? Hehe xh0r63 du kender nok også sitet? :lol:

Ja, jeg har forsøgt at læse inde på sitet, men det er fandens svært når jeg har svært nok ved at læse/skrive i forvejen..

Men ja tænke at det er fup, men dog "sælger" de noget som man godt kan blive lam af.. Fx DXM..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Ja må nok tilstå jeg har benyttet dem i mine spæde psykedelika-dage (må have været svensker-desperat-efter-knark-genet :lol: ) :oops:
Jeg fatter ikke de kan blive ved at være i business, når deres produktlister er så misvisende, og meget af det er bunk (igen, se bare flashback).

Når du i fremtiden finder en forhandler, så er undrug.org/vdb din ven

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@ThirdEyeFlood: Der er vist lavet en enkel undersøgelser der viser, at Bromo Dragonfly virker som en 5-HT[sub]2A[/sub]-receptor agonist, og denne serotonerge undertype-receptor forbindes med sanseindtryk. Så hvis Bromo Dragonfly binder sig til netop denne receptor, må den på en eller anden måde også påvirke ens perception, og dermed virke psykedelisk.

Jeg har ingen kilder på det, og ingen anelse om hvor pålidelig undersøgelsen var.

Men på den anden side kan jeg også godt se pointen i det du skriver, for stoffets virkning kan godt være ret præget af placebo. Mener også at have læst et sted (højst sandsynligt erowid), at nogle havde taget op til 1,5 mg uden at mærke noget som helst, men andre har også følt sig pænt påvirket af relative små mængder.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har prøvet Bromo-Dragonfly i en 250 mkg. dosis sidste år på Fullmoon festival.

Jeg ved ikke om det er den fuldt aromatiske version jeg fik, men det vil jeg tro.

Summasumarum, så fik jeg kun svage CEV's de første par timer (jeg lå i mit telt og ville lige hvile nogle timer inden jeg skulle høre Parasense), men da der ikke skete mere, så endte det med at jeg droppede syre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg har prøvet Bromo-Dragonfly i en 250 mkg. dosis sidste år på Fullmoon festival.

Jeg ved ikke om det er den fuldt aromatiske version jeg fik, men det vil jeg tro.

Summasumarum, så fik jeg kun svage CEV's de første par timer (jeg lå i mit telt og ville lige hvile nogle timer inden jeg skulle høre Parasense), men da der ikke skete mere, så endte det med at jeg droppede syre.

Findes der noget du ikke har prøvet :D ? Hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]