Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DXM og 2CI
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
Jeg har indtil videre aldrig prøvet psychedelia og har i øvrigt postet et indlæg om 2CI før. Grunden til jeg skriver denne gang, er, at jeg har aftalt med en ven, at vi skal prøve begge i en uge hvor mine forældre rejser på ferie. (selvfølgelig ikke samtidig)

DXM er jeg lidt nervøs for, for har fået at vide, af dem der har prøvet det, at man finder ud af hvordan det er, at være midlertidig sindsyg. Har megat respekt for psychedeliske stoffer og har i sinde, at bruge trippet til, at udvikle mig som person (går meget op i personlig udvikling og psykologi). Min kammerat, er bare interesseret i, at opleve noget fedt. Anyway, jeg vil gerne være sikker på, at kunne hjælpe både mig selv og min kammerat igennem trippet uden større problemer.

Jeg har indtil jeg får svar, tænkt mig, at prøve 2CI'en alene og udforske trippet på evt plateau 2 eller 3 og og på den måde forberede mig selv og min kamerat på et stærkt plateau 3 DMX-trip.

Jeg vil gerne have det bedste ud af det, ikke mindst fordi, jeg føler, at jeg er den eneste af mig og egentlig resten af mine venner, der har et respektfult og sundt syn på psychedelia og føler, at jeg bliver nødt til at hlælpe min ven til at få et godt trip..

Jeg er lige holdt op med at ryge fed, da det fucker min psyke for meget up (har røget på bongen de sidste 12 måneder fast). Vil gøre mig så parat til trippet som muligt, og synes, af en eller anden grund, ikke jeg har læst nok (har læst omkring 40 A4 sider om psychedelia).

Håber på at få nogle gode svar....

Peace

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg vil lige tilføje, at jeg ikke har nogen alvorlige problemer med psyken i forhold til feden (kunne godt komme til udtryk i mit indlæg). Stoppede fordi det står i vejen for min udvikling uddannelsesmæssigt.

Undskyld evt stavefejl (drikker lidt for at bedøve mine abs.)

Vil desuden tilføje, at jeg er buddhist og håber på, at kunne lave dybe religiøse ritualer alene på et psychedelia (evt 2CI) for at få en fornemmelse af, hvad jeg kan forvente af et større trip med en kamerat...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Hvorfor vil I trippe på DXM, hvis I har 2C-I? Det er der for mig at se rigeligt potentiale i at udforske. Jeg synes I skal undlade at tage DXM - det er jo medicin, og lavet til mennesker der ikke er raske.

Desuden - hvad er det for nogle plateauer du snakker om? Og er der noget bestemt niveau man skal nå, når man tager stoffer?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig været vild med tanken om udforskning af DXM, men det er oppe blandt mine venner og jeg har lovet, at introducere min ven for stoffet. Jeg ser også mest frem til 2CI-trippet og mener, det vil give mig større indblik i den psychedeliske verden. Tror min kammerat er utryg ved tanken om, at eksperimentere med 'ægte psychedelis' og tror han har en opfattelse af, at DXM vil være en god start. Har ingen anelse om, hvordan jeg får ham overbevist til at kigge på det som jeg gør, men jeg vil gerne føre ham igennem, så han ikke bliver freaket.

Problemet er, at jeg er bekymret for, om jeg selv begår en fejl med at begive mig ud på et trip, som jeg ikke ved om jeg har lyst til. Derfor vil jeg prøve 2CI alene føst og udføre religiøse ritualer for at fastholde fokus på min udvikling inde for dette område.

Min ven er opsat på at prøve DXM og jeg vil hellere hjælpe ham igennem så godt jeg kan i stedet for at slippe ham løs på det sammen med uansvarlige mennesker, der ikke ved hvad de præsentere ham for....

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Plateauet er jo styrken i trippet og vil gerne have det bedste indtryk, af hvad jeg har med at gøre.

Det bliver først i starten af juli, så har ikke noget videre tidspres. Har rigelig tid at forberede mig i...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Desuden, Jespar, har jeg læst alle dine triprapporter, og kan ikke vente til der kommer en ny. (; Meget velskrevne...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
@ jespar - jeg forstår ikke dit forbehold for DXM. Det er såment et ganske behageligt stof, og uden videre faremomenter - selvfølgelig skal man overveje grundigt hvad man blander det med, og hvor meget man tager, men sådan er det jo med alle stoffer, især af den gruppe - ketamin er jo også udviklet som medicin (eller hjælpestof ved kirugi) og ville også være skidt hvis man følger din betegnelse... ketamin er også skidt med alkohol og andre downers...

Men når det er sagt, er jeg også langt mere begejstret for 2c-i end dxm.
hvis du, Rorbien, prøver 2c-i og udforsker dets kroge, kan jeg ikke se andet end at du er godt stillet til at lede din ven gennem et dxm-trip.. 2c-i er langt mere spirituel og euforisk og har langt større potentiale for evt. ritualer...

man skal dog udvise en vis varsomhed ved dxm - omkring 7% af befolkningen lider af en enzym-deffekt, det enzym der skal nedbryde dxm, hvilket bevirker at man får en voldsom effekt af meget små doser; derfor start med 1 enkelt pille (30mg) og vent nogle timer, hvis ingen effekt, kan man spise hvad man mener burde være en dose... - jeg har selv været på godt et dozin dxm-trips, som alle, pånær et enkelt, har været ganske fine... det ene der gik galt var grundet for stor dosis, samt hashrygning som jeg ikke var vandt til - her var tale om 1 pakke (20 tabs af 30mg) indtaget over 2 gange med 1 times mellemrum.
det der kendetegnede den dårlige oplevelse var en enrom trykken i hovedet, og en (dog rimelig rolig) angst for at alt ville styrte sammen om ørerne på mig...
mvh. TT

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svaret.

Er der forresten noget jeg kan gøre, for at sikre mig, at det er det rette stof (2CI), jeg får? Jeg har spurgt lidt omkring i min by, og det er ikke vildt nemt, at få fat i, i modsætning til så meget andet. Er ikke meget for, at bestille over nettet...

Skal det forresten ligge i fryseren lissom amf og er der andet jeg skal vide mht opbevaring?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
2c-i er rimelig melet, kridhvidt, og klumper let. Har indtil videre fået top-notch service ved de online vendors jeg har brugt, så vil ikke mene du skal være bekymret. Enten får du det, og ellers ikke. Der er intet incitament til at sende dig forkerte ting.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg læste, at Von Kroloc havde fået en pose, hvor der stod forkert indhold på, så han kom til at tage ca 50 mg 2C-i. Kan du evt anbefale en hjemmeside, så jeg ikke risikere at stå med et lignende problem?

Hvor får man fat i gelatinekapsler? Eller skal jeg bare blande pulveret i noget væske?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Dit spørgsmål om forhandlere så jeg ikke.

Gelcaps kan du finde alle mulige steder. Du kan også opløse 2c-i'en i dH2O, og så indtage den på den måde (kendt vægt+volume først ;))

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Heh, how thoughtless of me, sorry...

Citat:
Du kan også opløse 2c-i'en i dH2O, og så indtage den på den måde (kendt vægt+volume først)

Forstår ikke hvad du mener her... :?:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du har X - fx 100 - mg. 2c-i.
Du har X - fx 100 - ml. demineraliseret H2O (vand).
Du tilsætter 2c-i'en til vandet, omrører, og du har nu en spændende drik, som samtidig er lettere at afveje end pulver, eftersom du ikke behøver en præcis vægt hele tiden (men husk dog at afvej startpulveret - det er ikke unormalt at du får 20-100% mere end du bestiller på diverse sider)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Okay, tak for svaret :)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
brug vodka

Titel:
In our memories
Brugeravatar