Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: mdma
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
hey her igår tog jeg en lille tur på en pill(mdma) og 2g amfetamin, har det fint idag bare lidt træt, men i aften skal jeg spise ca 2g p.cubensis er det klogt efter den tur igår eller er der risiko for at få det dårligt eller lign?
Tak

Titel:
Insane psychedelia user!

:lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll:

Du vil bare ikke lytte til fornuft?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hmm er det et svar? :?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis du er træt, uoplagt eller er i det mindste tvivl (som nu), vil jeg anbefale dig at holde dig væk fra svampe. Vent til et andet tidspunkt, hvor du ved at det er det 100% rigtige at gøre.

En anden ting er, at man skal holde MDMA og amfetamin væk fra hinanden. Det må du altså huske fremover.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

OK tak Ali, jeg venter har en hel uge (påskeferie)

Det skal jeg nok huske fremover :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg håber virkelig lunatic laver sjov med os, for så tomhjernet tror jeg ikke der er nogen der er.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Stfu Thafagget

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
lunatiC skrev:
OK tak Ali, jeg venter har en hel uge (påskeferie)

Det skal jeg nok huske fremover :)

Noget andet er at indtage stoffer med så hyppig en frekvens som du praktiserer - det er altså noget som får konsekvenser. Det skal ikke forstås som nogen skræmmekampagne - nej, det er simpel logik at du kommer til at skade dig selv, hvis du fortsætter i dit nuværende tempo. Psykisk, fysisk - eller begge dele.

Lyt til de folk som har givet dig velmente advarsler herinde - de vil dig kun det bedste.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm ja det kan jeg høre, de er da mega flinke her inde (ironi)
fordi man ikke er den skarpeste kniv i skuffen

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er bare tough loving ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tough loving ?? :?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Citat:
tough¹ [taf] adj. sej; (fig.) sej; drøj; vanskelig; skrap; hård; (om person også) stædig;
• tough customer skrap fyr; bisse;
that's tough luck det er vel nok ærgerligt;
a tough nut to crack en hård nød at knække.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja, hvis nu du have unladt din speed/E tur igår, havde der måske ikke været de store problemer i det med svampene....
men som de andre siger: dit forbrug er for stort, også selvom du blander stofferne, og ikke får en reel afhængighed af et betsemt stof - det tog mig mange år at finde ud af, at jeg var på vildspor

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nej lunatic tag dig sammen, hvad laver du egentlig på et HR board, når du hverken yder eller modtager harm reduction? For shizzle hvor er der mange der har prøvet og hjælpe dig og få dig til at indse at du er på vildspor, men du nægter at lytte? Hvilken hjælp er det du vil have? Du vil måske kun høre på folk der siger "Yo MAAAAN det c0000l og æde kix 3 gange om ugen, supplere med amf og coke, og evt. rohybnoler og shroomz ville være TOP NICE!!" Tag dig nu lige sammen og pas på dig selv :?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
med farer for at være en nazi.., så tror jeg sku manden har fåret svar nok på hans sprøgsmål, selvom hans ider kan virke hovedeløse og tåbelige, så vil div mudderkastning næbbe bidrag med en skid udover en fuckede up tråd selvom den måske var dømt til det på forhånd.... lad det dog ligge..

ARK

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Topic låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]