Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Indlæg: 27 feb 2013 15:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 dec 2012 02:17
Indlæg: 13
Jeg har selv været nede hos lægen i dag med den overbevisning at jeg havde ADHD.. og jeg kan nu forvente at få receptpligtig Ritalin... hvis jeg ender med at bliver ligesom dig som har skrevet denne post så kan jeg slet ikke vente med at komme igang, det er uden tvivl den bedste og mest informerende artikel jeg nogensinde har læst..

tommelfinger OP !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 17:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2012 00:36
Indlæg: 93
Super godt skrevet! Og tråden fortjener da et tilbagesvar fra mig, hvis alt går som det skal.
Har muligvis ADD så, det kunne være sjovt at give Methylfenidat en tester. Og se hvordan det også kan bruges :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2016 07:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2016 06:24
Indlæg: 1
Hvis du har mistanke om at du har ADHD og skal behandles for det, så spørg om Elvanse i stedet for Ritalin. Elvanse har en mere jævn og længervarende virkning. Da jeg fik Ritalin virkede det kun i en time, og bagefter var bare helvede fordi så skulle man vente 3 timer på næste dosis. Elvanse kan ikke knuses og sniffes, det skal igennem kroppen for at blive omdannet til dexamfetamin og det virker bare meget længere. Ritalin er bare alt for nemt at misbruge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2016 18:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 17:48
Indlæg: 3
Lækker post!

Jeg tog deks-amfetamin i pille form i går (Fik afvide det også var mod ADHD - Delte en bliste med en ven, så vi fik 5 hver, hvor vi tog 3 til at starte med ved 2:30 tiden, også en ved 3 tiden også engang ved 4:30 tiden. Jeg har endnu ikke sovet på trods af, at jeg havde været på arbejde inden jeg tog i byen, så har været vågen i cirka 36 timer nu.

Hvor langtid kan jeg forvente der går før jeg kan sove? Kan jeg ligeså godt bare tage i byen igen, også selvfølgelig uden piller?

Har det betydning, at jeg havde taget omkring 0,7 gram coke inden jeg tog pillerne?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2016 19:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 17:48
Indlæg: 3
Mr. Gone skrev:
qwertyuio skrev:
Hvor langtid kan jeg forvente der går før jeg kan sove?


Jeg vil skyde på du kan sove om et par timer. Især hvis du sørger for at få et ordenligt måltid indenbors. Husk også at drikke meget vand, din krop har det hårdere ovenpå sådan en tur, end det måske føles som i første omgang.

qwertyuio skrev:
Kan jeg ligeså godt bare tage i byen igen


Det kan du vel selv beslutte, men du burde helt klart blive hjemme.

qwertyuio skrev:
Har det betydning, at jeg havde taget omkring 0,7 gram coke inden jeg tog pillerne?


Ja, både fordi det er to blandede virkningsmekanismer, men også fordi kokainen ikke er ude af kroppen bare fordi man ikke kan mærke det mere. At blande stimulanser gør det meget hårdere for kroppen, end hvis man tog dem hver for sig, og derfor frarådes dette. Det er enormt skadeligt for bl.a. kroppens kredsløb, og overforbrug kan hurtigt medføre kemisk ubalance i hjernen.

Edit: BTW, 5 piller dexamfetamin.. Hvor mange mg var de på? Der skal ikke særlig meget >95% rent amfetamin til at man får en god rus, og mere er ikke det samme som bedre i det tilfælde.


Ham Nordmanden vi købte dem af og var til forfest hos sagde de var 30mg..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team