Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
hej der ude. jeg ved ikke lige om den er posted rigtigt.. ellers må mods bare flytte den :D

jeg har nu gået og spekuleret over en ting igennem meget langtid. jeg vil lige starte med et udklip af en privat triprapport jeg har skrevet.

>>
Efter halvanden time hvor vi havde siddet og koxet groft til psytrance / psychedelic, kom min ven B op i lejliheden. han var småstiv. han viste godt hvad vi lavede. for han havde selv vært med et par gange.. så han gjorde faktisk hele vores trip feder ved at slukke alt lyset og tænde starin lys over det hele.
jeg var nu nået til Klimaxed under mit trip. Jeg sagde det til min ven B. Han spurgte så om han måtte prøve noget. " Selfølgelig må du det ven"
så han satte sig overfor mig. så jeg lige ku se ham pga mærket..
så begyndte han at bevæge sig på en mærkelig måde i takt til musikken, mens han kiggede mig dybt i øjene. efter et 1sek eller 2. begyndte hans hænder at skifte farve. og der kom stærke virsuals ud af hans øjne......... ...
<< Det var det der var grunden til at vi begyndte at "Lege" på E

siden da. har mig og min kammerat B. siddet og leget lidt på E. altså taget E med formål.
nemlig det formål at fremkalde stærke virsuals og halluer, ja halluer! på E.

For lige at give et billede man kan forholde sig til.
i har sikkert alle sammen prøvet at sidde på E eller mdma og lukke altmuligt pis ud. right ;)
well.. som regl når man gør det. er det fordi man kigger personen man snakker med i øjene.. og de virker en smule hypnotiserende. ærgo.. men fatter faktisk ikke hvad man snakke om. og derfor fyre man noget lort af, fordi det var det man tænker på i det øjeblik man ryger i "TRANCEN / Hypnosen" ud fra det, har mig og min kammerat udviklet/fundet på nogle bevæglser der virker hypnotiserende ligsom øjene. bare stærkere.

nå men vidre:
vi fandt hurtigt ud af noget vi kaldte "Trip bevægelser" altså en måde man bevæger, hænderne, albuerne. og ryggen, mens man kiggede personen i øjene (altså ham der sku have virusals)
hvad vi også fandt ud af, var at E virker på en måde der gør at man MEGET nemt hypnotiserende(jo mere fucked man følger sig, jo mere hypnotiseret er man!)også derfor hvis man benytter sig af det her, behøver man ikke ret meget for at blive ULTRA FUCKED.nå men med de rigtige bevægelser i takt til musikken. forkommer virsuals, farver, og nogen gange halluer.
vi har så efterfølgene "leget" på E. og opnået rigtig GODE resultater. og fundet mange GODE bevægelser. som fremkalder stærke, knap så stærke. og endag skræk halluer, virsuals, farver.
svært at forklare.

-Hvordan vi kan finde på at gøre-
hvis man tager en hånd og spreder fingerne.. arg. svært at forklare. men så fingerne er ud til alle sider.. og gør det ved begge hænder..
så drejer man hænderne i cirkler i takt til musikken så personen der skal have virsuals ser håndflade. altså stille og rolige bevægelser.. så vil personen opleve stærke virsual og måske enda halluer. (Dette virker kun hvis man gør det rigtigt. Husk at kigge personen i øjnene konstant uden at smile eller noget. helt stille.. mens personen skal kigge tilbage. bevægelserne skal laves så personen kan se dem uden at sku kigge væk fra dine øjne)
- End -

nu til mit egenlige spørgsmål..

nogen der har prøvet dette før?
evt nogen der kan bekræfte det?
nogen spørgsmål?

sys bare det er lidt intrersandt og folk sku vide det. hvis alle ikke ved det i forvejen.

-Edit- til dem der måske gerne vil vide hvad vi kunne fremkalde.:
1. vi fandt ud af en måde at danse på så hele personen skiftede til en funklene farve. self forskelligt fra person til person. dette virkede kun hvis personen der dansede havde ens farve tøj på. altså ingen mønstre. eller noget.
2. vi fandt ud af at trække streger gennem luften som blev der minst 2 min.
3. vi fandt ud af at trække folk i en hypnose eller en trance. så personen ville glemme de sidste 30 sek af hvad der er sket. dette kunne også gøres så de ikke glemte hva der er sket. samt langtids trance. helt op til 20 - 30 min.. hvor personen bare sidder. når personen vågner igen. har personen mistet tidsfornemmelsen fuldstændigt.. personen vil tro der kun er gået et par sek

4. vi fandt ud af at man med lethed kan skabe nogle bestemte CEV ved fx at fortælle dem en historie. med et bestemt langsom stemme.. ti takt til musikken, ved godt det lyder underligt. men det virker!

5. vi fandt ud af hvordan man danner et CEV der kan huskes i meget langtid. (kan stadig huske min første. selvom det er et år siden. lige så tydligt som dagen efter)

6. plus en masse andre gode ting :)

Test selv = tag en person der er med på den.. sid foran personen. spil noget Hardstyle eller psychedelic, prøv lave langsomme bevægelse. som personen skal følge med øjene. lige pluslig bevæg dem hurtig fra hinanden.. og personen vil opleve virsuals :) (alt dette gælder self under påvirkelse af E eller endnu bedre MDMA rent!)

Dette kan osse bruges til at lave lidt sjov med folk.. for folk ryger i den lige med det samme hvis man gør det til en eller anden fest

-Sry for eventuelle stavefejl-

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tag mig nu en smule seriøst.. ved godt det er skrevet på en fuckt'up måde. men alligevel :roll:

Titel:
Kender godt til halluer på E - alle de første gange vi legede med det havde vi halluer og jeg må indrømme at hvis jeg ikke får halluer på E, well, så er det squ noget ring E - det viser sig som det meste som "Lys" halluer, men jeg har været udsat for mere overbevisende ting, såsom træer der vokser op af asfalt, træer der springer ud i farverige blomster, har sågar set folk stå og smide med cykler, men der var ingen folk - så halluer på E er for mig en ganske normal ting - dog foretrækker jeg Svampe eller Syre, men det er mest fordi at jeg ikke kan lide det neurotoksiske ved det skide MDMA - elsker mit kranie for meget :) ha ha - men jeg kan sagtens følge dig...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmm..

har aldrig oplevet halluere på mdma eller kix for den sags skyld..

en enkelt gang har jeg ku fremprovokere at en af mine venner havde omridset af briller, men tror det var mda vi fik der...

men ska ik ku sige om andre ka se halluere på mdma..

har os' kun 2 gange set halluere på syre og svampe.. det ligger åbenbart ik til mit sind/syn at opfinde/lægge noget sammen der ik er der?!

men anyways så er mdma nice :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det jeg mente med det hele var..har i / kan i fremprovoker virsuals på E/mdma? altså virsuals, halluer, osv ?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Du benævner igennem hele din post E som en homogen kemisk substans, hvilket er ret omsonst i denne sammenhæng, da E piller jo består af mange forskellige stoffer, der alle påvirker os forskelligt.

Det er nødvendigt for dig at forstå, at en stor procentdel af de E piller man kan købe idag udover MDMA indeholder f.eks. DXM, MDA, MDE, eller endda 2C-B i sjældne tilfælde.

Alle disse stoffer er stoffer der til en vis grad forårsager visuals i mennesker, og som generelt er mere psykedeliske end MDMA i sig selv. Desuden viser min personlige og andres erfaring, at det ikke er unormalt at man på 2. eller 3. dagen af en god narkoknaser kan opleve visuals selvom man ikke har indtaget andet end CNS stimulanser og alkohol.

Derfor er jeg nødt til at skuffe dig og sige at det nok ikke er på grund af en magisk dans, i har visuals, men mere fordi i er knaste og fucked, og sindet derved åbnes for fænomener som vi "kan" opleve i vores daglidag, men som vi normalt lukker af for.

Fænomenet i beskriver med dansen tror jeg kan forklares med autosuggestion, eller det man før i tiden kaldte hypnose. Det fungerer lidt som placebo, altså at man foreslår noget for den menneskelige hjerne som værende ægte eller virkeligt, hvorefter hjernen, hvis den tror nok på det, gør det virkeligt.

Jeg siger ikke at i ikke oplever det i gør, men måske er der en anden årsag til det, end at i hopper rundt og gøgler den.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

log skrev:
Du benævner igennem hele din post E som en homogen kemisk substans, hvilket er ret omsonst i denne sammenhæng, da E piller jo består af mange forskellige stoffer, der alle påvirker os forskelligt.

Det er nødvendigt for dig at forstå, at en stor procentdel af de E piller man kan købe idag udover MDMA indeholder f.eks. DXM, MDA, MDE, eller endda 2C-B i sjældne tilfælde.

Alle disse stoffer er stoffer der til en vis grad forårsager visuals i mennesker, og som generelt er mere psykedeliske end MDMA i sig selv. Desuden viser min personlige og andres erfaring, at det ikke er unormalt at man på 2. eller 3. dagen af en god narkoknaser kan opleve visuals selvom man ikke har indtaget andet end CNS stimulanser og alkohol.

Derfor er jeg nødt til at skuffe dig og sige at det nok ikke er på grund af en magisk dans, i har visuals, men mere fordi i er knaste og fucked, og sindet derved åbnes for fænomener som vi "kan" opleve i vores daglidag, men som vi normalt lukker af for.

Fænomenet i beskriver med dansen tror jeg kan forklares med autosuggestion, eller det man før i tiden kaldte hypnose. Det fungerer lidt som placebo, altså at man foreslår noget for den menneskelige hjerne som værende ægte eller virkeligt, hvorefter hjernen, hvis den tror nok på det, gør det virkeligt.

Jeg siger ikke at i ikke oplever det i gør, men måske er der en anden årsag til det, end at i hopper rundt og gøgler den.

okay.. fair nok post :)

glemte jeg at nævne det virkede på rent mdma og svampe ?

kan ikke lige se nogen forklaring på det. andet end der må være noget om snakken..

mig og min kammerat har prøvet et par gange jo. Selfølgelig med ren mdma, svampe, mange forskellige E.
og stadigvæk vil jeg sige du nok har ret i noget af det du siger. for svampe var det sværeste at få en der ikke har prøvet det før til at få stærkevirusuals. Dog kunne det stadig lade sig gøre uden at fortælle personen noget om hvad vi havde gang i :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg kan så se på det hele at ingen viste det..

det da meget intrasandt :)

Titel:
Tidligere holdmedlem

nej, for du har altså ikke fundet nogle magiske danse eller tryllebevægelser.

Du har bare råtrippet, og og i har gejlet hinanden op til at tro de ting der.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Thujoin skrev:
nej, for du har altså ikke fundet nogle magiske danse eller tryllebevægelser.

Du har bare råtrippet, og og i har gejlet hinanden op til at tro de ting der.

Derfor er oplevelsen af det vel rigtig nok alligevel. En hallucination er rigtig nok for personen der ser den. Det betyder ikke at det Shell's teknikker er de eneste rigtige, og noget tegn på en endegyldig sandhed, og at give en endegyldig konklusion på oplevelsen er også tåbeligt, hvadenten bekræftende eller benægtende.
Pointen er at Shell sammen med sine kammerater har prøvet sig frem med nogle kropsbevægelser, der endte med at de fik nogle oplevelser udover det sædvanlige. Og en anden pointe er jo også at det netop ER selvskabt. Det gør det jo ikke forkert. Det virker bare for dem, og hvis de har mod på det, og føler det er noget de skal eksperimentere dybere med, så synes jeg det er en god ide.

Det skal til sidst siges, at jeg ikke selv har oplevet noget af det du beskriver. Ikke andet end at dans tager mig langt. Det samme med koncentreret vejrtrækning. Og det er indtil videre det eneste jeg har eksperimenteret med. Ellers har jeg ladet trippet tage mig med wherever uden nogen teknikker, og det har også virket fint.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
tror jeg vil prøve bare for sjov

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]