Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 19:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GHB+alkohol
Junior medlem

haii..
Jeg har fundet et rigtigt godt blandningsdrug GHB+alkohol.. har i nogen erfaringer med det??
om det er skadeligt??
Tager nemlig altid et par bøtter GHB ind på diskoteker og hæller det op i min fadøl..
man blir hurtigere fuld..
man har ingen tømmermænd dagen efter pga. man ikke kan drikke lige så mange øl..

/EDIT: :!: Ovenstående forslag er MEGET dårligt, og kan være direkte livsfarligt. Jeg ved ikke om det er ment som en joke eller ej - men i så fald er den i hvert fald særdeles malplaceret! -Prometheus, moderator

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu bliver du fucket af alle, der skriver til dig... Så ved du det... :P GHB og alkohol er en livsfarlig blanding. Nok kan du drikke en øl eller to sammen med lidt GHB, men ved høje doser kan du dø af at blande de to ting. Det er generelt anset som en meget dårlig og farlig kombination og noget, som man skal undgå.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg ved ik helt om det er en joke eller ?.. vis du mener det der seriøst så det da heldigt du ik er fuckede up endnu. :? .., GHB og alkohol må IK blandes sammen.. de forstræker hinandens virkning..og så har du et problem.. og med bøtter mener du vel hætter ??.. , enten så drikker du kun ghb eller så drikker du kun alkohol..man blandet det ikke.. det kan du meget vel krasse af på..eller få en alvorlig forskrækelse..jeg taler af erfaring både med mig selv og min hund :)

Titel:
Junior medlem

Øhm.. blev sådan lidt :? da jeg læste det..
er det virkelig så faligt?
jeg plejer at drikke 6-7 øl og så GHB forresten..
Jeg plejer at blive almindelig fuld, ligesom hvis man nu har drukket 15-18 øl..
Men det er bare bedre det her.

Titel:
Medlem

ja det er virklig farligt.. folk er døde af den combo.., jeg vil råde dig til at lad vær med at blande det..du sluppet godt fra det indtil videre...du ku os søge lidt på ghb på google.dk så ville der os komme indtil flere sider hvor du vil få bekræftigede hvad jeg siger til dig nu... :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
GHB + alkohol = you ask for it!

Hvis du doer af komboen pisser jeg gerne paa din grav, for det er sgu for dumt.

No offense...

Jeg har selv praktiseret kombinationen, men eftersom jeg har en massiv GABA-tolerance, er jeg stadig paa kloden.
Men vi har allerede haft et par topics eller 2 vedr. GHB + alkohol, mener bl.a. at vi fik det diskuteret ret grundigt i et topic af daffy.

Titel:
In our memories

Ja, der ver noget med gaba-tolerance,... men det er nok kun noget for hardheads eller braindeads. Kan selv holde den kørende på alkohold og GHB i dagevis, men det har også taget nogle års øvelse, og kan absolut ikke anbefales at opøve. Og det er også gået galt et par gange, hvor hvis jeg ikke havde været i gode venners lag, nok havde set den hvide tunnel.
Skal lige siges, at jeg har altid været meget forsigtig og bevidst om doser, ikke som du får det til at lyde, med bare ubevidste hælde ?doser sammen. Vær forsigt, alle kender nok en, det er gået halvgalt for.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hold da kæft.....
Det må jeg nok sige. Det er rigtig heldigt du ikk er kommet galt afsted der.

Stop endelig med det samme og gør dig lige sikker på at du ikk har fortalt nogen om din herlige lille kombo. :wink:

Titel:
In our memories

Hvis det er mig du mener,.. så er vi alle forskellige og min gaba-tolerance har været høj,.. leget med BDO, GBL, GHB, DZP og Statsnarko, hvor andre bare har drukket hjernen ud, og har haft sorte huller på alkohol, har jeg altid været den, der har fortalt hvad der var af højdepunkter under festen. Dette må endelig ikke tags som pral, jeg har bare været meget heldig

MEN, jeg vil alligevel advarer om disse komboer, inclusiv opiater. Meget dumt, og meget heldigt, for mig!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jasamo1: Velkommen til psychedelia.dk! Du er kommet til det rette sted i rette tid!
Det er naturligvis ganske glædeligt at du har haft nogle gode oplevelser med blandingen GHB+alkohol, men, som det er blevet sagt af de fleste andre her, kan den i værste fald betyde døden. Begge dele er "downers", det vil sige de nedsætter nervesystemets aktivitet, og når man blander den type stoffer bliver effekten af dem væsentligt kraftigere, hvilket gør det vanskeligere at dosere korrekt hvorved risikoen for uheld øges. I værste fald får man nedsat aktiviteten så meget i de nerver der styrer hjertet og/eller vejrtrækningen at man dør af kvælning pga. for lav tilførsel af ilt, og derfor anbefales det normalt at man helt undgår at blande downere, uanset hvilke typer der er tale om. Som du nok har opdaget er de fleste her på stedet, jeg selv inklusive, enige i den anbefaling.

Noget der sjældent nævnes, men som jeg synes er vigtigt, er at ovenstående tager udgangspunkt i et worst-case scenario som heldigvis hører til de forholdsvis sjældne begivenheder. På trods af at de fleste der indtager begge ting samtidig sandsynligvis ikke har nogen viden om farerne og hvordan man kan modvirke dem, er det alligevel forholdsvist sjældent at der rent faktisk forekommer dødsfald, selvom man jævnligt hører om GHB-relaterede indlæggelser. Ud fra den betragtning, og hvad jeg har set i min omgangskreds, vil jeg mene at man godt kan kombinere de 2 ting på forsvarlig vis, hvis man har lidt selvdisciplin og følger nogle enkle regler som sandsynliggør at man vil falde i søvn inden man kan nå at indtage en dødelig dosis. Flere detaljer her!

Titel:
Medlem

Godt sagt yeti, men nu ved han i hvert fald at det ikke er ufarligt. Synes lige jeg vil nævne at man, som med alle stoffer, først og fremmest skal lytte til sin krop. Måske især med GHB, fordi det har en ret stejl doserings/effekt kurve.

Hvis du endelig skal blande alkohol og GHB, så sørg for at tage ghb først, og så drikke bagefter når det har nået toppen, og er på vej til at fade lidt ud igen. Hvis man begynder at indtage ghb når man er godt stiv, er næsten den sikre vej til blackout, eller det der er værre.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Når det kommer til stykket er den rigtige idiot her så ikke Each?

How many dirty stinkin Each's does it take to screw in a light bulb?
3. 1 dirty stinkin each to screw in the lightbulb and 2 dirty stinkin each's to throw feces at each other.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

better be safe and sorry.. :wink: derfor vil jeg altid holde på Ik at blande GHB med alkohol.., man ku os bare drikke lidt mere GHB istedet for at bruge alkohol som en slags katalysatoer om man vil ( sikkert stavet forkret..bare punk mig :) ),.. der i mod er det indet som GHb og smoke noget tjald med noget nol på

Titel:
In our memories

Random skrev:

3. 1 dirty stinkin each to screw in the lightbulb and 2 dirty stinkin each's to throw feces at each other.

Tak.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
each skrev:
Random skrev:

Tak.

Jeg synes, at den kritik du har modtaget er noget harsk, men jeg må indrømme, at jeg heller ikke bryder mig om dit indlæg om at være oplært hardhead. Det er ok at fortælle folk, at man har prøvet at blande alkohol og GHB - hell, det har jeg endda selv prøvet et par gange - men jeg synes at emfasen bør ligge på moderationen af begge substanser, samt timing og fremgangsmåde.
Ikke indirekte opfordringer* om at opbygge tolerancen gennem års afprøvning af potentielt letale kombo'er.

Ligesom majoriteten herinde mener jeg kun at alkohol og GHB kan indtages sammen under yderst kontrollerede forhold, og altid med de førnævnte foranstaltninger i orden (moderation, timing, samt "korrekt" fremgangsmåde.)

Mvh. Psyko

*Jeg kan godt se, at du faktisk fraråder folk mod at opøve sig i "kunsten at drikke på GHB," men jeg er bange for at mindre erfarne personer, som f.eks personen der oprettede topic, i sin jagt på den "fede" alko-GHB blandingsrus alligevel vil forsøge at opbygge tolerance efter devisen "hvis Each kan, så kan jeg også!"
Mens jeg skriver dette, indser jeg at dine intentioner var gode, men du skal nok lige være lidt mere opmærksom på HR-aspekterne også!
God jul, du oh så kopulerbare tykke rare røde rar' nissefar! Kom til maj', og jeg vil bolle daj'!

Titel:
Medlem

.der er så mange ander ting man kan blande sammen why take a chance og dø eller få hjertstop/kramer bare pga noget GHB.. og en lunken fadøl :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
Ud fra den betragtning, og hvad jeg har set i min omgangskreds, vil jeg mene at man godt kan kombinere de 2 ting på forsvarlig vis, hvis man har lidt selvdisciplin og følger nogle enkle regler som sandsynliggør at man vil falde i søvn inden man kan nå at indtage en dødelig dosis. Flere detaljer her!

Eksperterne kan naturligvis altid slippe afsted med at blande de mest utrolige ting - simpelthen fordi de er meget erfarne på området og pænt tolerante. Og måske fordi de er i det helt rette selskab.

Min erfaring fra firmajulefrokosten i år viser dog, at folk ikke bare drikker hjernen ud og bliver dumme at høre på, men også at folk nær de 30 stadig er ligeså latterligt dumme i deres forpulede gruppepres for at få folk til at drikke leveren i smadder. Såden en dranker med 6 øl, 5 snaps og 8 fisherman's friend shots i halsen har den kollektive dømmekraft som en 1½-årig, der ikke har fået sin middagssøvn.

For de fleste er det vel derfor ganske enkelt det bedste bud at sige GHB + alkohol: Nej, det er livsfarligt. Kunne man så linke til en side med gode alkohol comboer, ville det sikkert hjælpe :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]