each skrev:
Random skrev:
Når det kommer til stykket er den rigtige idiot her så ikke Each?
How many dirty stinkin Each's does it take to screw in a light bulb?
3. 1 dirty stinkin each to screw in the lightbulb and 2 dirty stinkin each's to throw feces at each other.
Tak.
Jeg synes, at den kritik du har modtaget er noget harsk, men jeg må indrømme, at jeg heller ikke bryder mig om dit indlæg om at være oplært hardhead. Det er ok at fortælle folk, at man har prøvet at blande alkohol og GHB - hell, det har jeg endda selv prøvet et par gange - men jeg synes at emfasen bør ligge på moderationen af begge substanser, samt timing og fremgangsmåde.
Ikke indirekte opfordringer* om at opbygge tolerancen gennem års afprøvning af potentielt letale kombo'er.
Ligesom majoriteten herinde mener jeg kun at alkohol og GHB kan indtages sammen under yderst kontrollerede forhold, og altid med de førnævnte foranstaltninger i orden (moderation, timing, samt "korrekt" fremgangsmåde.)
Mvh. Psyko
*Jeg kan godt se, at du faktisk fraråder folk mod at opøve sig i "kunsten at drikke på GHB," men jeg er bange for at mindre erfarne personer, som f.eks personen der oprettede topic, i sin jagt på den "fede" alko-GHB blandingsrus alligevel vil forsøge at opbygge tolerance efter devisen "hvis Each kan, så kan jeg også!"
Mens jeg skriver dette, indser jeg at dine intentioner var gode, men du skal nok lige være lidt mere opmærksom på HR-aspekterne også!
God jul, du oh så kopulerbare tykke rare røde rar' nissefar! Kom til maj', og jeg vil bolle daj'!