Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja også det, bodyloaded på 2c-b er bare føj, det føles som om mavesækken sidder oppe i halsen. Generelt synes jeg bare 2c-c virker utrolig meget mildere på kroppen, og hæves dosen øges bivirkningerne ikke. 2c-c giver heller ikke hjertebanken der kan mærkes helt nede i maven.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jeg har aldrig oplevet ubehageligt bodyload på 2cb ej heller har nogen af de cirka 30 mennesker jeg har taget det med oplevet det heller ikke selvom de havde drukket en del først. Tror i ikke det kan skyldes urenheder?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg foretrækker klart 2c-b frem for 2c-c

Fodelen ved 2c-c er at det er lovligt, men rusen rammer aldrig det niveau som 2c-b kan give en. 50-60 mg 2c-c, og det er for mig stadig væsentligt mildere end 20mg 2c-b. 2c-b'en er bedre til at give en et smask i fjæset, hvor 2c-c er meget kontroleret. Det kan selvfølgelig godt være positivt, men ikke hvis man ønsker at blive lidt udfordret og komme på grænsen af ens comfort zone, der hvor de psykedeliske oplevelser tager form.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
jeg kan heller ikk nikke genkendene til noget bodyload eller kvalme mv på 2cb.. har ellers rigelig erfaring med 2cb-alkohol , emma, farverig julemix osv osv.. nu har jeg jo ikk prøvet de andre 2c-? men jeg vil altid hellere købe det stærkeste og tage mindre ved et hyggetrip , end købe noget mildere der løber tør for potens lige når jeg har fået bukserne ned om anklerne og står klar til at blive skam----- til månen.. :-)

havde i sin tid håbet på at 25i ville være mere beslægtet med 2cb end det er.. nu er jeg egentlig bare glad for begge dele :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@SortSnog - Har du prøvet 2c-c nasalt? Det er en meget mere intens rus, og jeg har fundet den langt mere intens end 2c-b, den tog virkelig røven på mig første gang.

Jeg har heller ikke fundet oralt indtag af 2c-c specielt spændene, men nasalt, så er det satme smæk på.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har taget op til ca 30 mg nasalt ja, der var godt smæk på farverne, men ikke så meget tankemæssigt. Men ja, der sker væsentligt mere nasalt, bare stadig et godt stykke fra 2c-b for mig.

Min 2c-c har også altid været så finpulveret at det ryger lige i lungerne, det gør nas.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Min 2c-c har også altid været så finpulveret at det ryger lige i lungerne, det gør nas.

True dat, og så sidder den nede i halsen og svir.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Nogen der har erfaringer med dissociativet 3-meo-pcp?

Jeg får snart fingrene i 25mg. Planen er at starte meget lavt og så gå langsomt fremad. Nogle nævner en meget lang efterkoger og en større tendens til maniske fantasier end f.eks. mxe. Dosen ligger mellem ca. 5-15mg for folk uden tolerance overfor dissociativer.

4-meo-pcp har også haft min interesse, men jeg styrer pænt udenom pga. advarsler mod de batches der er i omløb på nuværende tidspunkt. Det siges at de syntese rester som de muligvis indholder, er virkelig skadelige for kroppen.

Medlem
Brugeravatar

Nogen der har erfaringer med dissociativet 3-meo-pcp?

Jeg får snart fingrene i 25mg. Planen er at starte meget lavt og så gå langsomt fremad. Nogle nævner en meget lang efterkoger og en større tendens til maniske fantasier end f.eks. mxe. Dosen ligger mellem ca. 5-15mg for folk uden tolerance overfor dissociativer.

4-meo-pcp har også haft min interesse, men jeg styrer pænt udenom pga. advarsler mod de batches der er i omløb på nuværende tidspunkt. Det siges at de syntese rester som de muligvis indholder, er virkelig skadelige for kroppen.

http://www.ecstasydata.org/view.php?id=2339#

Medlem
Brugeravatar

Det lyder meget interessant. Jeg overvejer at oprette en tråd for at diskutere emnet. Gad vide hvor stor en andel af phenibutbrugere der opblever nootropiske effekter, og gad vide hvad grunden er til forskellen i effekt mellem mennesker...

Og tillykke med dit 12-tal :D

Beast, jeg kan forestille mig jeg ville opleve det til tider. Fx i stressede situationer, hvor man prøver at tænke, men lyde i lokalet distraherer en (skriftlig eksamen, den nar der altid skal æde 5 poser slik og 1.5l cola bare fordi han må). Der kan være noget støj i form af andre tanker osv., og det kan være lidt svært at holde fast i en tanke. Det hele bliver dæmpet ned så man kan tage det roligt en ting ad gangen. Gad vide hvordan folk med adhd ville opleve det. Det er vel egentlig det samme som jeg har, bare meget værre?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Faldt lige over den her tråd, og genåbner den med en irrelevant kommentar, da der står rigtig meget brugbar information!

Den burde gøres sticky IMO.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ligustervænget
Nogen der har prøvet kræfter med 1p-lsd det er lige kommet her til januar lige efter de bannede LSZ og AL-LAD ?
Jeg har læst nogen forskellige trip rapporter på andre hjemmesider men er ikke den bedste til at læse på engelsk så ville lige høre her :-)

Medlem
Brugeravatar

2C-B:
Intranasal administration af 2C-B er smertefuldt og ubehageligt. Gir ofte kvalme og opkast. Samtidig med det hurtige onset af effekten, som kan være overvældende og medføre til en uheldig start med udvikling af badtrip til følge. Insufflerings metode har stor indflydelse på dette, da man ved korrekt insufflering undgår at stoffet ender i ganden og forårsager stærkere gener end nødvendigt.

Senest rettet af The-Midnight-Howl 03 sep 2016 14:32, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
har prøvet lidt kræfter med mxe, og må sige at det er stof som virker til at have enormt afhængighedspotentiale. Effekten minder ligeså meget som ketamin som den adskiller sig.
Vil råde folk til at passe på med redose, og evt få en tripsitter til at holde stoffet, da compulsive redosing virkeligt er en fare. I forhold til negative bivirkninger vil jeg sige at jeg var noget tåget i hovedet dagene efter og generelt den periode jeg legede med stoffet, synes altid der gik en tre dage før jeg kørte på 100% igen. Et meget lækkert stof især i kombination med musik og lyde, har aldrig oplevet synæsti på den måde før.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 28, 29, 30, 31, 32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]