ZaQuiver skrev:
Armaghettó skrev:
Man er nærmest som et åbent sår dagen derpå med alkohol - damn hvor er man angst! Holder mig til kun at drikke mig beruset og ikke fuld, så er dagen derpå ikke så slem. Desuden så prøver jeg også altid at huske vand, mad og søvn hvis jeg skal drikker eller har drukket.
plejer og drikke mindre og mindre når jeg har drukket flere dage i træk ind til jeg nede på de 12 genstande på en dag så kommer den skide angst ikke så galt. Det er når du tager en kold tyrker det går galt, og er også meget farligt. Aldrig stop fra den ene dage til den anden så hellere tag på psyk etc. og blive afruset, ellers kan det gå meget galt i den sidste ende.
Jeps, I know all dat shit my friend

Men at du skal skære ned, for at komme ned på 12 genstande?! Det lyder til du skal have seriøs hjælp til dit problem, men det lyder til du har forstået det.
Har du prøvet at gå til AA møder?
Hvis du kunne komme derind og lytte/snakke regelmæssigt så er jeg ret sikker på det vil øge dine chancer meget for at blive clean. Det gør ikke noget du har drukket når du kommer derind, så får du bare af vide at du helst skal lytte og ikke tale. Sådan er det i hvert fald i NA. Hvis nogle ting i løbet af mødet virker lidt mærkelige, så vær ikke urolig - sådan har mange det de første gange

Men forresten alkohol er ikke som en syre og ætser ikke maven, men det gør overproduktion af mavesyre til gengæld