Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jul 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Indtil det er analyseret, har vi ikke så meget at gå ud fra - vi ved at en person er død efter indtagelse af stoffet, og vi har ubekræftede rapporter om forgiftninger fra samme batch fra udlandet. Ved at advare tydeligt her på siden, synes jeg at vi gør hvad vi kan lige nu. Vi har ikke facts nok til at udsende en pressemeddelelse.

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Ja en mulighed kunne være at skrive til Henrik Rindom om den ovenstående problematik og komme ind på det som Child Of Aum kom med, i håb om at det bliver taget seriøst, og ikke blæst op til den helt store historie, så man også kommer med et andet syn på det i stedet for bare pressens best-seller historier.
Mon dette er muligt?

Men hvad siger resten af psy.dk? : )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det sku go stil at der er kommet en advarsel op ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Child of Aum skrev:
Vil det egentligt ikke, som unca dude siger, at melde et eller andet ud til pressen, inden de selv kæder et eller andet fuldstændig rabiat sindssygt sammen?

Der jo ingen grund til det kun ender i en illegalisering, som det gør, det burde være med til at åbne samfundets øjne for et voksende problem. Det problem at flere og flere unge mennesker bestiller "ukendte" kemikalier hjem med det formål at konsumere dem, af den ene eneste grund, at de rent molekylært minder ufattelig meget om andre "kendte" kemikalier og uden en eneste reel mulighed for at beskytte sig selv imod svindel, netop pga den tåbelige narkolovgivning i dette land.

PLUR

Det ville være fantastisk hvis de rent faktisk skrev den artikel. Men jeg tror nu mere på at de ville skrive en artikel der udpensler hvor farligt det er at tage stoffer. De ville (højst sandsynligt) ikke skrive at disse uheld kunne undgås ved at gøre, bedre produceret og mindre farlige, stoffer lovlige, desværre...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan kun støtte at i har smidt det øverst på siden! Hellere nå ud og advare andre, end ikke at gøre noget.

Hvad var det på Bluelight om dødsfald i USA? - er det bekræftet? kilder?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
This is a special notice for all those who receive Erowid Monthly
announcements.

2C-B-Fly Warning
-----------------
Tainted or mislabeled 2C-B-Fly may have contributed to more
than one death in early October 2009. One death in Denmark was
reportedly related to a batch labeled "b1" on the packaging.
A second death and additional hospitalizations have been reported
but not yet confirmed.

Because of the immediate nature of this issue, please be sure to
pass this message to anyone who may come into contact with 2C-B-Fly.

For more information, or to report additional hospitalizations,
incidents, or deaths related to 2C-B-Fly, visit:
http://www.erowid.org/chemicals/2cb_fly ... ath1.shtml

Be careful,
The Erowid Crew

Erowid har også reageret

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Lidt mere info om dødsfaldet i USA:

Love skrev:
I know of someone who ordered 2cb fly. He lives in California. Received it in 2 days!!! I think it might have been ordered from this company, I am not sure.

He took it last weekend with his 18 year-old brother and his girlfriend. He and his brother took approximately 10mg each and the girlfriend took 4mg.

Long story short, he was hospitalized. His girlfriend was hospitalized and did not remember how she got there. His brother died before the paramedics would come in the house.

He found this website and I thought I should post his story.

Love you all!!! Be safe!!!

Rusty Shackleford skrev:
I can corroborate Love's story and provide some more details. swiwe received half a gram of 2C-B-fly from Haupt-RC saterday morning, using a fairly accurate scale swim carefully weighted out what he thought was a moderate dose of 10mgs for himself, about 9-10 for his brother and five mgs for his girlfriend. About an hour after ingestion swims girl experienced overwhelming effects and intense gastrointestinal disturbances. Soon swims bro followed suit and then swim too was in mild discomfort. At first swims bro stated he just wanted to come down, he was having no fun at all. then he went almost catatonic and stopped responding except to smile and bop his head to the beat of the music. After a few more hours swims bro started to seize and the paramedics were called. Unfortunately the could do nothing and swims brother died right there on the floor. Swim and girl were carted of to the hospital highly restrained where swim had a very intense and dark trip that lasted until sleep sunday night. Sorry if I broke any rules or forum edicate, this is my first post and I am in a highly agitated state right now. I just want the truth to get out

Love skrev:
Course of events:
Ordered on Tuesday September 29th,
sent on Wednesday September 30th,
received on Saturday October 3rd, consumed on Saturday October 3rd around 3pm

John was very close to Brian and has been very depressed ever since...until he saw your website.

John had thought that it was all his fault, but he certainly feels less guilty now that he knows it was a bad batch. I trust John, completely. He is extremely intelligent and always does his research.

I knew something was wrong, when I started to feel the intensity. John would have never given me a starting dose that was that strong. I was expecting it to recede but it kept getting more intense and that is when reality went completely away. I was in my room, walking back and fourth from the bed to the bath room. John would check on me, but I could not handle human contact and he said Brian was having a rough time, so I sent him away. Light was way too intense for me and so was closing my eyes.

My cats scared the hell out of me. I just wanted it to be over. I almost asked to be taken to the hospital, but I figured that it was just going to pass, but it didn't. I soon went over the edge and found myself at the point where I was crawling on the floor in every direction, only to find that I was alone in a psychedelic universe. I was the center of this universe and no matter which direction, to whom or what I crawled, I was stuck. This universe was strange. I was the queen; I was everything, but I was not allowed knowledge. The voices of the universe told me that I was the center and i was not allowed to know everything. It seemed to follow a circular pattern.

Eventually, I landed on my back. I had given up. I saw visions of my boyfriend's father standing over me trying to help, but the universe made him disappear, only to be replaced by an EMT injecting me with an IV drip. I felt that the universe was pleased by this and all I could tell it back in repetition was, "Obnoxious," yet, something about it felt good and right, so the words seemed to come out of me seductively.

Next thing I know, I wake up in a hospital. Completely wired up to health monitoring machines and a catheter. I was still having some visuals, but very minor. I could tell they had given me some sort of sedative because I felt a foggy. I kept falling asleep and waking up. In one of my waking moments, a nurse had told me that John was being difficult, but she did not mention Brian. Then I over heard the nurses and a police officer talking. It was about three people. One of them had died. I was hoping it was not about me, John, and Brian. It was only hours later that I found out that they were.

John and I were discharged from the hospital Sunday around 11am. We went home and the house felt too cold for me. We have this courtyard thing near the front door, so all afternoon Sunday, I took naps in the courtyard. I was hungry, but I found it hard to go in the house; it felt bitterly cold and trust me, I know what cold is. I grew up in New Hampshire. Eventually the sun went down and I could not bear the hunger pains no more, so I went inside.

I loved Brian. The relationship that he had with John made me jealous. I wish was closer to my sister, who is the same age as Brian. I had the easier childhood than John and Brian, but Brian and John's lousy childhood made John's bond to Brian stronger, I think. Even though, Brian was only John's half-brother(same mother), their relationship was very strong. Since Brian was at a young age, he was transferred back and fourth from his mother to his father. It was a bad situation. While Brian was at their mother's house, John played the role of male role model. John taught him how to read, how to fight and how to be a man.

John felt that he had lost a son and before he had said that, I had felt it too. This whole thing has been hard on John, until he realized that it was not his fault, thanks to this website, giving us the information that it was not pure 2CB fly.

Brian's death will not be in vane. He will live on in the people that see the posts about him and decide to test their stuff and realize it it not what it appears to be.

Sorry for the rambling, I haven't slept well.

Thank you again, many, many times over!!!

Love

P.S. John spoke with their mother this morning and she said that the toxicologist said that it was a tainted batch.

Adminen på DrugsForum, Alfa, har kontaktet retsmedicineren og det lokale sherif kontor som er tilknyttet sagen for at få yderligere detaljer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/2cb_fly ... nosurvey=1

2 personer er nu døde som følge af det kontaminerede eller urene "b1" batch.
Pas på jer selv!

Medlem
Brugeravatar

Hvor er det bare forfærdeligt.

Medlem
Brugeravatar

Mıne tanker gaar tıl dıg methylıne og andre paaroerende der kendte ham.
Men jeg taenker over, er det foerste tılfaelde hvor hans/deres fırma har vıdere solgt kemıkalıer som varende 99% rene uden at have checket hvad det egentlıgt er?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Det er så frygteligt det her. Jeg snakkede med én herinde fra psychedelia (ved ikke om I evt. ved hvem jeg taler om?, ellers kan det være hun foretrækker jeg ikke nævner hendes navn..), mens hun var ude hvor Minimal og ham den anden od'ede på det elendige 2cb-fly. Jeg var endda ved at tage derud, men under omstændighederne aftalte vi at det nok ikke var så smart, situationen taget i betragtning. Jeg tog videre og tænkte ikke så meget over det, jeg havde jo ingen anelse om hvad der var ved at ske. Efter en tur på en bar og en joint sammen med nogle gutter jeg mødte, blev jeg træt og tog hjemad. Næste morgen havde jeg 8 ubesvarede beskedder. Én af dem lød: "Danny er død.." Det er jo helt frygteligt, og selvom jeg ikke kendte Danny så er det ikke en overdrivelse hvis jeg siger jeg er rystet.

Jeg har også først lige fundet ud af at Danny var Minimal, ud fra de posts han smed her gennem tiden virkede han virkelig som en spændene person, og det gør mig ondt hvad der er sket.

R.I.P.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
More deaths reported in SanFran about same substance. Be careful out there. Whatever this is it is a POISON. There is no way it will get you high even in the lowest of doses.

http://www.drugsandbooze.com/showthread.php?p=293457

Medlem
Brugeravatar

her er en rapport fra en catalaner som overlevede mødet med kemikalie X: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=81677

godt nok en god rapport.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Yo godmorgen:)

Jeg kommer hele tiden til at tænke på at det her viser endnu mere at pushere SKAL æde deres eget lort før de sælger det videre - eller på anden måde teste det.

Men vi kan jo kun håbe på at haupt er den eneste vendor der har fået wrong drugs.... Kunne godt lige se hvad der skete hvis L-U var kommet til at trykke duer med 2c-suicide - damn det her kunne være gået meget mere galt end det allerede er eller måske er vi bare ikke nået til det endnu, altså det helt slemme.

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den er grim den her, den er virkelig grim. Jeg spreder rygtet så hurtigt jeg kan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Booty-Lone skrev:
her er en rapport fra en catalaner som overlevede mødet med kemikalie X: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=81677

godt nok en god rapport.

Super god rapport!

Kan dog ikke lade vær med at tænke på minimals ven som også tog 18mg. Han må da også have været helt ude på kanten!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
BehindMind skrev:
Booty-Lone skrev:

godt nok en god rapport.

Super god rapport!

Kan dog ikke lade vær med at tænke på minimals ven som også tog 18mg. Han må da også have været helt ude på kanten!

Er han sluppet helt uden nogen mén?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
BehindMind skrev:
Booty-Lone skrev:

godt nok en god rapport.

Super god rapport!

Er han sluppet helt uden nogen mén?

Jeg ved det faktisk ikke. Men når man hører om de andre, som har taget doser mellem 1mb-5mg, og oplevet dette, så må han jo næsten have været helt der ude.

Men vi må håbe at han har det ok.

Medlem

BehindMind skrev:
Booty-Lone skrev:

godt nok en god rapport.

Virkelig beskrivende og god rapport. Det må have været frygteligt for ham...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
God rapport, men tør næsten ikke engang tænke på hvordan Minimal må have haft det når han har taget en dosis der har været mellem 4 og 18 gange stærkere end catalaneren =/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]