Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hehe ja men ikke engang døden kan skille os, hun vil stadig være til at spore i mig, når den dag kommer, og tvivler ikke på at vi begge kommer i himlen, vi er engle!

8)

Medlem
Brugeravatar

Synes kun cola er godt når man har en oooordentlig skid på.... men så er det også vildt godt! Meget bedre end MDMA imo.... Hvis jeg ikke har drukket nok får jeg ingen virkning af coke :S Skal lige have et sløret syn før jeg skal gå igang med min goodybag (hvilket jo sjovt nok ikke er sundt). Derimod er MDMA kun godt hvis du ikk har drukket, ellers blir man bare alt for lam og får blackout resten af aftenen.

Junior medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Meget overvurderet. Alene er det kedeligt, sammen med andet sjovt nok men 7-800/g er alt for dyrt til at jeg selv gider at købe det. Og når man nu kan få et ægte syre-humørtrip for en femogtyvendedel af prisen, hvor man næsten stønner af velbehag med hovedet mod en mur :lol: så siger dog ikke nej hvis der kommer noget rent coke forbi, men betale den uhyrlige pris for lidt ego og bedøvet ansigt? Nææ tak

7-800 kr/g??? Ja, i spjældet måske...

Junior medlem
Brugeravatar

så har du vist aldrig prøvet at købe/skaffe koka i brummen makker:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Blæste Nico skrev:
Tja MDMA og cola er jo to forskellige stoffer der ikke har noget med hinanden at gøre, så derfor fortjener de heller ikke at blive sammenlignet.

Udover de begge er stimulanser???

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
////Lock down/////

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]