Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Endelig. Tak Scented og Psycheholic.

EDIT: Scented jeg har fjernet dit link da siden også er en forhandler, hvilket er imod regelsættet...

Titel:
Junior medlem

14/01-08 - Human Consumption!

Because of suspicion that some of our customers buy "2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one" for human consumption and that this product might be neurotoxic, we will here proclaim a WARNING once again NOT to consume our products, our products are ONLY for technical use and research. 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one might be very neurotoxic and can cause brain damage after exposure.

Lidt fornuft har manden men stadig sælge til han løber tør forstår jeg ik med alle de advarsler om stoffet han må være meget penge grisk og komplet lige glad med andre folk og de skader det kan skabe.

Han havde jo os klistret nettet til med hans egne trip raporter om hvor fedt det virkede men intet om negative følger, med hans intag må han os have mærket negative ting om stoffet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det er faktisk pænt "god" lektion i markedsføring :)

Titel:
Medlem

muaythai skrev:
Lidt fornuft har manden men stadig sælge til han løber tør forstår jeg ik med alle de advarsler om stoffet han må være meget penge grisk og komplet lige glad med andre folk og de skader det kan skabe.

Nu er drugdealing jo immervæk ikke den pæneste branche, omend det er "ikke-ulovlige" stoffer der handles med. Jeg skulle i hvert fald ikke have det på mit CV. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
muaythai skrev:

For at kunne føre denne form for foretning, kan det tænkes, at man er nødt til at investere en vis mængde penge. Bare det at han specifikt gør opmærksom på farene ved stoffet og fremover ikke vil forhandle det, synes jeg viser at han ikke er helt ligeglad med sine kunder.

Titel:
Junior medlem

tror nu ik det er der skoen trykker men nærmere at han er bange for det snart blir ulovligt og ik ønsker og blive rets forfulgt på nogen måde kan man jo os fornemme med den tekst han skynder og dæk sig ind under

Titel:
In our memories
Brugeravatar

muaythai skrev:
tror nu ik det er der skoen trykker men nærmere at han er bange for det snart blir ulovligt og ik ønsker og blive rets forfulgt på nogen måde kan man jo os fornemme med den tekst han skynder og dæk sig ind under

Det siger måske bare noget om dig.

Titel:
Junior medlem

og det siger hvad om mig? minimal

Titel:
Medlem
Brugeravatar

som forbruger er det altid godt at være kritisk.. bare mine 25 øre i den mægtige sparegris :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Skulle p-MMC gå hen og blive ulovligt, er det nok ikke verdens undergang!
Hvor mange af de "gængse" rusmidler er lovlige?
Hvor mange af de gængse, ulovlige rusmidler er svære at få fingre i? Meget få, ikke sandt?

Men for min skyld kunne tvivlen om evt. neurotoxicitet godt komme diverse lamfightere tilgode, så det blev ulovligt.
Så kunne "vi" samtidig være rationelle og tillade alle andre rusmidler, som ikke kan, uanset hvor meget myndighederne prøver at overbevise pøbelen, karakteriseres som værende fysisk skadelige!
Se, det ville være en rationel måde at lovgive på :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Øgler for prezident!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

muaythai skrev:
og det siger hvad om mig? minimal

Du tror det værst tænkelige om folk?

Jeg tror nu nok, at det vil blive svært af få fat på, hvis det bliver ulovligt. Det fremstilles jo ikke på ulovlige laboratorier, og det kommer det garanteret heller ikke til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Jeg tror nu nok, at det vil blive svært af få fat på, hvis det bliver ulovligt. Det fremstilles jo ikke på ulovlige laboratorier, og det kommer det garanteret heller ikke til.
Nu plejer de nu sjældent at gå så fandens højt op i den lokale lovgivning i importlandet, ovre i kinøjserland. Så tvivler på det ville gøre den store forskel. Og skulle dette være undtagelsen, så er tabet vist til at overse...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Minimal skrev:
Nu plejer de nu sjældent at gå så fandens højt op i den lokale lovgivning i importlandet, ovre i kinøjserland. Så tvivler på det ville gøre den store forskel. Og skulle dette være undtagelsen, så er tabet vist til at overse...

Det skal jo stadig over grænsen. Og der er ret stor risiko for, at det bliver beslaglagt, hvis det er ulovligt. Man risikerer både at miste mange penge og at blive straffet for forsøget.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg ville i hvertfald hellere se det para-fluorineret i stedet... og måske uden N-methyl-gruppen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Minimal skrev:
Og der er ret stor risiko for, at det bliver beslaglagt, hvis det er ulovligt.

Nåååååh, du mener ligesom når man bestiller svampe hjem...? Ork jo, jeg bliver taget og straffet konstant, ligesom med melatoninen, ephedraen, 2-cben og alle de andre ting.. Ligemeget hvad jeg gør.. Så bliver jeg bare taget og straffet hele tiden, det er ved at være træls syntes jeg.. Ja jeg gør så!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Minimal skrev:

Nåååååh, du mener ligesom når man bestiller svampe hjem...? Ork jo, jeg bliver taget og straffet konstant, ligesom med melatoninen, ephedraen, 2-cben og alle de andre ting.. Ligemeget hvad jeg gør.. Så bliver jeg bare taget og straffet hele tiden, det er ved at være træls syntes jeg.. Ja jeg gør så!!!

Du er sjov... Når man får kilovis importeret, så bliver det næsten altid taget og undersøgt... du får det bare ikke udleveret igen, hvis det er ulovligt. At man sikkert kan bestille mindre mængder til en latterlig pris og få dem igennem i de fleste tilfælde er så en anden sag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Cubensis skrev:
Minimal skrev:

Tolderne har et register over folk der tidligere har impoteret noget ulovligt. Kommer du på denne liste vil alle de ting du impotere blive tjekket.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:

Du er sjov... Når man får kilovis importeret, så bliver det næsten altid taget og undersøgt... du får det bare ikke udleveret igen, hvis det er ulovligt. At man sikkert kan bestille mindre mængder til en latterlig pris og få dem igennem i de fleste tilfælde er så en anden sag.

Når diskretion og sikre forsendelsesmetoder er en by i Rusland for én så bliver det nok altid taget ja. Blandt folk der har mere end 2 brikker at flytte med er problemet vist knap så stort.

Nu er det her topic kørt rigeligt af sporet så 1-2-3 låst!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]