Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvad er det helt præcist ved effekten af disse stjerner, der gør, at folk så sikkert kan sige, at det er LSD, der er det aktive stof??

Der er jo reelt en mulighed for, at de indeholder diverse RCs (som allerede er nævnt) når de har den størrelse, de har.

Og hvis det er LSD, hvad får jer så til at tro, at de er på 3-400 mics? Har jeres pusher sagt det? Han har måske selv lavet dem, og kan derfor med sikkerhed sige det? Og selv hvis han rent faktisk havde lavet dem, kan man så stole på ham??

Jeg kender nogle stykker, der har indtaget to af disse røde stjerner, og stadig været i stand til at føre en nogenlunde fornuftig samtale, så 3-400mics er de hvertfald ikke på.

Twisted:
Citat:
den lille stjerne er en form for ren lsd.
den indeholder ca. det 3 hoff man mærker indeholder.
så go blæser Very Happy

Hvad i alverden er det for en ubrugelig og uspecifik kommentar? I mine øjne er det denne type indlæg vi arbejder imod her på psy. "En form for ren LSD"?? Hvad dækker det over? Er der nogle former, der er renere end andre?
"indeholder ca. det 3 hoff man mærker indeholder" Igen, hvor har du dog det fra? Og hvilken målestok er hoffman-mærker? Er du klar over, hvor mange forskellige Hoffman-mærker, der er blevet trykt igennem tidens løb, og som allesammen har forskellige styrker?

Nå, nok galde fra min side af... Jeg var selv så heldig at finde en zip-bag med nogle af disse små stjerner i, så prøves skal de på et tidspunkt. Men nok først når sommeren kommer, eller hvertfald når jeg har fået verificeret fra øvrige kilder, hvad de indeholder.

Titel:
Medlem

Det lyder til at der er flere forskellige i omløb. Dem jeg har fået, har jeg fået til efterprøvning, fordi det overvejes at køre til dem til sommer i stedet for mærker. Vi skal prøve dem i morgen og så for vi at se, men der er bestemt grund til at være kritisk. Mit bud er at de ligger et sted mellem de usandsynlige 400 ug og 100, efter i morgen vil jeg have et bedre bud. Jeg kender en del der tager syre meget ofte og meget af gangen, det er dem der har bedt os efterprøve dem og de mener at der ca. går 3 mellem mærker, det vi siger er 3x 120-25 ug.
Der findes sædvanligvis 3 slags i byen, de svage fx explore som vi får at vide er 50-60 ug, mellemmærker fx er der nogle kopi hoffman lige nu som vi som sagt regner for 120-25 ug og så er der de stærker mærker fx maya som vi får at vide er på 200 ug.
Det er det vi har at samligne med, men det kan jo være svært fordi den samme mængde kan påvirke en på en mia. forskellige måder. Men det er det vi har at samligne med.
Noname foreslår du at vi altid omtaler syredoseringer som et ??

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
De virkede fint på mig.. :)

Tog en enkelt sammen med xtreme her fra boardet.. og vi trippede fra kl 22-05 hvor det begyndte at ebbe ud..

Jeg vil skyde dem til omkrig 170-250 mics.. ikke mere.. ihvertfald.. sidst jeg trippede syre var det 3 shiva mærker og der kunne jeg ikke rigtig føre en samtale.. det kunne jeg nemmere her.. men selvfølgelig set og setting spiller også en stor rolle..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hvis du virkelig er så vild efter at vide hva det r for nogen sjovere har jeg kun et råd... prøv dig frem og du vil lære :twisted:

Titel:
Junior medlem

har også set den. den er ca 2 mm fra spids til spids. og det skulle være lsd og har hørt at den skulle svare til noget der minder om 2 frimærker så derfor anbefales det at den deles i 3 stykker. har ikke selv prøvet den. det er mit bud. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Anarkrig skrev:
Det lyder til at der er flere forskellige i omløb. Dem jeg har fået, har jeg fået til efterprøvning, fordi det overvejes at køre til dem til sommer i stedet for mærker. Vi skal prøve dem i morgen og så for vi at se, men der er bestemt grund til at være kritisk. Mit bud er at de ligger et sted mellem de usandsynlige 400 ug og 100, efter i morgen vil jeg have et bedre bud. Jeg kender en del der tager syre meget ofte og meget af gangen, det er dem der har bedt os efterprøve dem og de mener at der ca. går 3 mellem mærker, det vi siger er 3x 120-25 ug.
Der findes sædvanligvis 3 slags i byen, de svage fx explore som vi får at vide er 50-60 ug, mellemmærker fx er der nogle kopi hoffman lige nu som vi som sagt regner for 120-25 ug og så er der de stærker mærker fx maya som vi får at vide er på 200 ug.
Det er det vi har at samligne med, men det kan jo være svært fordi den samme mængde kan påvirke en på en mia. forskellige måder. Men det er det vi har at samligne med.
Noname foreslår du at vi altid omtaler syredoseringer som et ??

Mvh.
Anarkrig

Er der en opdatering?

Titel:
Medlem

Ja det er der og undskyld ventetiden. De stjerner vi havde var for vilde. De første 1½ time kunne vi ikke lade være at grine hver 5 min. Det føltes så rart og vi endte med at bruge et par timer på at gå i ring på en skovsti. Det føltes klart voldsommere end 2 x 125 mics (i vores målestok), mit bud er vil være omkring 300 mics. Mere end 2 gode mærker, men ikke helt 3. Helt klart nogle stjerner jeg skal prøve igen, havde 1½ time hvor hele min verden var i sort/hvid, så er farver lige pludselig det mest fantastiske element i ens tilværelse. Brugte meget af dagen efter på at se på toner af farver, det er jo fantastisk hvad vores øjne kan omdanne lysrefleksion til.
Ved endnu ikke om turen egner sig til en rapport, men kan lige give lyd hvis jeg ligger en op.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Som bageren siger, så virkede de fint på os :P

Der var rimelig bodyload, men af hvad jeg har hørt skulle det være det samme som på lsd. Farver og underlige tanker var der ihvertfald nok af :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vodskov
Hmm. Prøvede dem her i påsken. Delte et med en kammy hvorefter vi delte fire Shiva. det fedeste trip indtil nu. har mødt nogen der påstår de sku være på en del mere end 400 ug. men ku nu godt lyde til der er flere forskellige i omløb. får normalt ik de helt store halluer når vi har taget maya'er, men de her virkede i hvert fald.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vodskov
By the way. tog dotten ved 5 tiden om eftermiddagen og så et shiva ved 8 tiden og igen omkring klokken 10. havde stadig svage halluer ved 7-8 tiden næste morgen...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i Jylland
Det er ikke LSD i den "lille røde stjerne" Det er 100% 2C-T-7. Jeg prøvede én her i weekenden, og ja, den kan sammenlignes med LSD (som med de fleste psychedelicum), men er en del anderledes. Læs min rapport. Den ligger under 2C-(X) Og hedder "Den virkelige virkelighed". Den er desværre på engelsk, eftersom jeg copy pastede min rapport fra Erowid.org.

Tjæk wikipedia.org hvis i ikke tror mig, der er billede og alt muligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-T-7

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Eqlon skrev:
Det er ikke LSD i den "lille røde stjerne" Det er 100% 2C-T-7. Jeg prøvede én her i weekenden, og ja, den kan sammenlignes med LSD (som med de fleste psychedelicum), men er en del anderledes. Læs min rapport. Den ligger under 2C-(X) Og hedder "Den virkelige virkelighed". Den er desværre på engelsk, eftersom jeg copy pastede min rapport fra Erowid.org.

Hmm, det ligner dem godtnok. Og "irritating body load" kan jeg kun nikke genkendende til.

Medlem

Eqlon skrev:

Lidt "sjovt" at se så mange har fyldt sig med disse "microdots", i troen om at det var LSD, og så viser det sig at egentlig være noget helt andet?

Mange har sikkert taget disse "microdots" i troen om at det var LSD, udfra mange af de konklusioner som brugerne her på forummet har draget.
En enkelt, eller flere, har endda skrevet at de var 100% på det var LSD vi havde med at gøre.
Der har endda været flere (af dem som jeg efter et langt stykke tids læsning på psy.dk) erfarne/kendte/"good for HR"-brugere forbi tråden og ytre sig omkring emnet.

Kun ThirdEyeFlood havde fat i noget af det rigtige med: " udover der spekuleres i alt fra LSD - 2C-T-7 - til div. DOx'er."

Skriver kun dette for egentlig at påpege at man virkelig har ekstremt svært ved at vide hvad fanden man egentlig indtager, og at det åbenbart er ekstremt vigtigt (i hvert fald for mig) at være mega forsigtig, læse, læse, læse og være tålmodig.

Havde selv disse "microdots" inden for rækkevidde, og tanken om at prøve et af dem strejfede mig, men er skam glad nok for jeg ikke fik min "LSD-debut" på disse mærker nu :)

:stupid:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmm... der ka man bare se :)
ku nu ellers godt li det trip, men tror bare man ska holde sig fra dem eftersom de mener de er temmelige farlige :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Det billede de har på wiki er fra dec 2006 så det er da muligt at det ikke er de samme og det faktisk er lsd der er i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
hmm... der ka man bare se :)
ku nu ellers godt li det trip, men tror bare man ska holde sig fra dem eftersom de mener de er temmelige farlige :)

Hvofror er de farlige? 2c-t-7 er da umiddelbart ikke et farligt stof. Det eneste farlige ved dem er vel, at man ikke 100% ved, hvad der er i dem. Selvom de ser ens ud rundt omkring landet, kan der sagtens være noget forskelligt i.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Vil blot lige informere om at der har været et par dødsfald grundet 2C-T-7. Så pas på jer selv derude, og vær klar over hva' i indtager af knark :wink:

http://www.erowid.org/chemicals/2ct7/2ct7_death1.shtml

Several of the deaths involving 2C-T-7 followed co-administration of the drug with stimulants such as MDMA and ephedrine.

Til dem der mente det var LSD: Godt i ikk' prøvede og candyflippe det hva ? :?

Senest rettet af Қeta-Smølfen 21 maj 2008 15:52, rettet i alt 3 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
som keta smølfen skriver..

vil nu mene et par dødsfald fint ka kategoriser stoffet som farligt ;)

Medlem

Jeg er overhoved ikke overbevist, ham jeg trippede med er en gammel rotte i faget og han har også taget 2c-t-7.

1. Vi havde ingen body load, det var lige så lyst som syre kan være at opleve.
2. Det var en ret hissig dosering var vi enige om, dvs at der skulle være 30-40 mg presset sammen i den lille stjerne under belægningen(ikke usandsynligt, men meget spekulativt)

Et billede på wiken og så er man klar til at vende rundt på en tallerken. Når man er så klar på at læse og søge information, skal man også lige huske at være kildekritisk.

Som jeg ser det er der nogle stjerner som vi ikke helt kan få afgjort hvad er, men løsningen er ikke at fyre links med billede fra div. sider ind over debatten, det beviser jo ingenting.

Til keta-smølfen: De mennesker vi havde fået dem fra afsluttede deres portion med at nuppe 2 stjerner og 200 mg mdma hver og det gik helt fint. De væltede rundt til psy-trance i 8 timer og holdt festen igang to mennesker så...
Skal lige understrege at det ikke er nogen opfordring og så længe vi ikke ved præcis hvad det er, er kombinationstrips ret så risikable.

Mvh.
Anarkrig

Junior medlem

Geografisk sted: lige midt i jylland
angående typen, for år tilbage :wink: i de goe gamle dag ha ha , havde jeg adgang til små mescalin trip ,der på sammme måde som dem der er vist her , var udfomet som små stjerner, der var en 1/4 nok til og få farver på hæ hæ,de var lidt kraftgere,men anyway kunne det ikke være små mescalin trip :idea:
de var sjove...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]