Methoxetamine:
20-40 mg nasalt eller sublingualt: sjovt til spil, film, smånørderi. Ikke den vilde eufori, men en god tilfredsstillelse med den givne aktivitet.
30-35 mg (sublingualt) som sidemenu til psykedelika: med 45 mg 2C-C: vild eufori/lykke, let manisk; jeg har indtryk af at det ville være aldeles uforsvarligt at begå sig i et offentligt rum. Min salat er fantastisk morsom.
70-100 mg (sublingualt): helt klart mere dissociativ effekt end ved lavere doser. Hermed forstås noget analogt med den transformation der sker fra lave fest-doser af ketamin til høje hul-lignende oplevelser. Det er min erfaring at onset er langsomt, og derfor starter jeg tit på en aktivitet som jeg pludselig på ingen måde fatter. Jeg synes det kan være lidt træls ikke at være bevægelseshæmmet som med ketamin fordi en mobil virkelighed bare er dét mere forvirrende.
25C-NBOMe:
375 ug (nasalt, i 40% vodka): 1) av min næse! 2) ret lækker oplevelse. Ikke de store motoriske vanskeligheder. Jeg ser frem til at prøve sublingualt på et tidspunkt. Comeup er hurtigt; +++ på 10-15 minutter.
25D-NBOMe:
600 ug (nasalt, i 10% alkohol): 1) av min næse! (igen) 2) modsat nogle rapporter der lovpriser kemikaliets spirituelle natur, følte jeg egentligt at det egnede sig ret fint som socialt (topersoners) psykedelikum. Comeup er igen hurtigt, omtrent 10-15 minutter til jeg føler mig glad for at jeg ikke er ude i byen.
Ang. begge 25X-NBOMe-oplevelser: Jeg har ikke lyst til at sammenligne dem for meget med 2C-X familien. Jeg synes klart der er mere lighed mellem 25X og 2C-X (med 2C-B og 2C-C som primær referenceramme) end der er mellem 25X og 4-substituerede tryptaminer (referencer: psilocybinsvampe og 4-HO-MET). Dette kommer til udtryk i den visuelle karakter, som ganske vist er unik, men alt i alt har mere mønster-lignende natur. Der er også en let stimulering som jeg kender fra 2C-X, men som på alle måder er fraværende fra psilocybin og 4-HO-MET.
6-APB:
95 mg, oralt: Langt comeup, ret mildt på kroppen, danselyst (ikke overvældende), god mængde empati, muligvis en kende fjollet adfærd. Med en joint på comedown blev visuals utrolig prominente. Ingen problemer med at sove T+8. Will do again.
4-HO-MET:
15 mg, oralt: WOW! Farver udover det hele på en måde som jeg ikke har prøvet det længe. Dem kunne jeg godt lide, altså farverne. Fantastisk fravær af stimulering/bodyload. Ret brat ophør fra lolfarver til nær-ædru.
3-MeO-PCP:
5 mg, oralt: Ret behageligt. Mindede om MXE i mængder af 20-40 mg. Ikke videre euforisk eller noget, men nærmere en subtil form for tilfredsstillelse. (Jeg planlægger at passe MEGET på med lige netop denne substans, både hvad angår dosisinkrementer og enhver form for blanding; 3-MeO-PCP har efterhånden et par tilfælde af psykiatrisk skadestue på samvittigheden).
2C-C:
I doser fra 12-50 mg, oralt. Faktisk synes jeg at det er et stof der ikke skal undervurderes. Det kan godt være at den ikke står på nirvana hver gang, men jeg synes at det har noget at byde på i nogle forskellige steder på spektrummet af psykedeliske oplevelser, bl.a. taktilt, som sedativ, som stimulans (især ved 12-20 mg), som indre-ro type-of-thing etc.
|