Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Methoxetamine:

20-40 mg nasalt eller sublingualt: sjovt til spil, film, smånørderi. Ikke den vilde eufori, men en god tilfredsstillelse med den givne aktivitet.

30-35 mg (sublingualt) som sidemenu til psykedelika:
med 45 mg 2C-C: vild eufori/lykke, let manisk; jeg har indtryk af at det ville være aldeles uforsvarligt at begå sig i et offentligt rum. Min salat er fantastisk morsom.

70-100 mg (sublingualt): helt klart mere dissociativ effekt end ved lavere doser. Hermed forstås noget analogt med den transformation der sker fra lave fest-doser af ketamin til høje hul-lignende oplevelser. Det er min erfaring at onset er langsomt, og derfor starter jeg tit på en aktivitet som jeg pludselig på ingen måde fatter. Jeg synes det kan være lidt træls ikke at være bevægelseshæmmet som med ketamin fordi en mobil virkelighed bare er dét mere forvirrende.

25C-NBOMe:

375 ug (nasalt, i 40% vodka): 1) av min næse! 2) ret lækker oplevelse. Ikke de store motoriske vanskeligheder. Jeg ser frem til at prøve sublingualt på et tidspunkt. Comeup er hurtigt; +++ på 10-15 minutter.

25D-NBOMe:

600 ug (nasalt, i 10% alkohol): 1) av min næse! (igen) 2) modsat nogle rapporter der lovpriser kemikaliets spirituelle natur, følte jeg egentligt at det egnede sig ret fint som socialt (topersoners) psykedelikum. Comeup er igen hurtigt, omtrent 10-15 minutter til jeg føler mig glad for at jeg ikke er ude i byen.

Ang. begge 25X-NBOMe-oplevelser: Jeg har ikke lyst til at sammenligne dem for meget med 2C-X familien. Jeg synes klart der er mere lighed mellem 25X og 2C-X (med 2C-B og 2C-C som primær referenceramme) end der er mellem 25X og 4-substituerede tryptaminer (referencer: psilocybinsvampe og 4-HO-MET). Dette kommer til udtryk i den visuelle karakter, som ganske vist er unik, men alt i alt har mere mønster-lignende natur. Der er også en let stimulering som jeg kender fra 2C-X, men som på alle måder er fraværende fra psilocybin og 4-HO-MET.

6-APB:

95 mg, oralt: Langt comeup, ret mildt på kroppen, danselyst (ikke overvældende), god mængde empati, muligvis en kende fjollet adfærd. Med en joint på comedown blev visuals utrolig prominente. Ingen problemer med at sove T+8. Will do again.

4-HO-MET:

15 mg, oralt: WOW! Farver udover det hele på en måde som jeg ikke har prøvet det længe. Dem kunne jeg godt lide, altså farverne. Fantastisk fravær af stimulering/bodyload. Ret brat ophør fra lolfarver til nær-ædru.

3-MeO-PCP:

5 mg, oralt: Ret behageligt. Mindede om MXE i mængder af 20-40 mg. Ikke videre euforisk eller noget, men nærmere en subtil form for tilfredsstillelse. (Jeg planlægger at passe MEGET på med lige netop denne substans, både hvad angår dosisinkrementer og enhver form for blanding; 3-MeO-PCP har efterhånden et par tilfælde af psykiatrisk skadestue på samvittigheden).

2C-C:

I doser fra 12-50 mg, oralt. Faktisk synes jeg at det er et stof der ikke skal undervurderes. Det kan godt være at den ikke står på nirvana hver gang, men jeg synes at det har noget at byde på i nogle forskellige steder på spektrummet af psykedeliske oplevelser, bl.a. taktilt, som sedativ, som stimulans (især ved 12-20 mg), som indre-ro type-of-thing etc.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan du fortælle mere 25C-NBOMe? Har overvejet det en del.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Er der nogen RC´s du ikke overvejer?

Human lab rat...

Medlem
Brugeravatar

6-8 timers varighed
azteker-mønster agtige visuals (jeg hader at beskrive visuals)
Jeg kan godt nikke genkendende til de rapporter på BL/DF/Erowid der kalder det semi-empatogent. (Selvom der naturligvis er en masse ballade om at få biased sine forventninger af andre etc., hermeneutisk cirkel osv.)
Jeg vil på det kraftigste anbefale ikke at komme 40% vodka op i næsen, også selvom det bare er 0,1-0,2 mL. Enten så lav en endnu mere koncentreret opløsning og køb en mikropipette. De næste par gange har jeg tænkt mig at prøve sublingualt selvom det lyder til at være lidt mere hit and miss. (Hvis du nede med rektalt, så virker det sikkert også, tjek BL.)

I øvrigt, lige for at kime i med AÆA: Pete, hvor sætter du grænsen ang. nye totalt utestede -droner og -loner og blandinger der inkluderer dem? Jeg er ikke farmakolog, men det ligner umiddelbart godt noget der kunne vise sig at give problemer enten i øjeblikket eller senere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
I øvrigt, lige for at kime i med AÆA: Pete, hvor sætter du grænsen ang. nye totalt utestede -droner og -loner og blandinger der inkluderer dem? Jeg er ikke farmakolog, men det ligner umiddelbart godt noget der kunne vise sig at give problemer enten i øjeblikket eller senere.

Nu er overveje ikke så det samme om at prøve jo.

Jeg har trods alt prøvet
5-apb
MXE
4-ho-met
MDAi
Ethylone
2c-d

Det rare er de er rene, hvis man smider en god shitload penge efter MDMA står man med et produkt der er 40-60% rent :roll:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det rare er de er rene

Men det er stadigvæk research chemicals, uanset renheden. Bare du ikke tager for sløset på det af den grund, af hensyn til din egen sundhed.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tro mig, jeg har da overvejet at ligge RC's komplet på hylden og jeg er også kommet derhen til det eneste jeg synes virkelig har været det hele værd var 5-apb og 4-ho-met, dog kan jeg skifte 5-apb ud med MDMA. Men kan du ikke se det er nederen at bestille det 3 dobbelte for et produkt der er 3 gange mindre potent og hvor man ikke ved hvad fanden lortet er cuttet op med ligesom man ikke kender langtids bivirkningerne på 5-apb.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo det kan alle da, men jeg synes det er mere nederen ikke at kende langtids (bi)virkningerne på de stoffer man tager. Så hellere betale lidt mere og tage lidt mindre :D

Måske er jeg bare gammeldags og old school.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kender jo heller ikke bivirkninger du ved faktisk overhovedet ikke hvad dit gadeknark er cuttet op, det sidste nye er at kokain er cuttet op med Fenacetin som viser sig at være meget kræftfremkaldene.

Hvis nu bare gadeknark var mere rent og mere end 20% af ecstasy tabletterne ikke var mCPP ville jeg også udelukkende gå efter det.

Derfor synes jeg det er lige langt nok at gå over og kalde mig "human lab rat"

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Admin
Brugeravatar

RCs kan være ligeså forurenede som stoffer fra gaden. I øvrigt selvom de er meget rene, kan de være forurenet med en lille mængde af et meget giftigt stof. Og så er man ligevidt...

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

Pointen er at det er en Harm Reduktion side og RCs er ukendte og dermed er der jo ikke er nogen som ved hvad skade de gør.

Medlem

Det ville godt nok være en informationsløs tråd hvis vi skræmte alle dem væk der tester RC'er på sig selv.

Junior medlem

Undskyld, hvis jeg er elendig til at soge, men er der nogen, der kan henvise mig til en liste over, hvilke RC's der er ulovlige i Danmark? Jeg er isaer interesseret i MXE, AMT, 5-apb og 6-abp.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

https://www.retsinformation.dk/forms/R0 ... ?id=137169

EDIT: RTI-111 kradser forfærdeligt i næsen. Bare 4 mg. synes jeg var for meget

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad med virkningen? Var det en kedelig clean stim som nogle fortæller, eller var den coke-alike?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg nåede ikke over 4 mg. :oops: det kradsede simpelthen for meget, til at jeg kunne få mig selv til at trække 50 mg. op i snuden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu var det ikke for at angribe dig PP, selv om det måske kom lidt hårdt ud og manglede et no offence. Det var mere et venskabeligt råd om lige at stoppe og tænke tingene igennem.

Noget vi alle har brug for fra tid til anden :D

Peace

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Etizolam er i øvrigt et ganske behageligt og euforisk thienodiazepin, der med fordel kan bruges i 2-4 mg doser efter stimulans ture, eller 1-1.5 mg til social angst. Alt efter tolerance selvfølgelig - jeg har vist mig at være ret tolerant overfor dette stof.

I skal naturligvis passe på med selvmedicinering, da det kan ende i et grimt misbrug. Dette er dog en af de mildere -diazepiner, så du bliver næppe slået helt ud af 2 mg.

Det værste jeg har prøvet var en 5-6 timers selvforskyldt delirium/amnesia - altså timer hvor jeg har været aktiv og ude i verden, men med hukommelsen slået helt fra. Jeg havde været dumdristig og taget 8-9 mg over et par timer. Det ligger ret blankt for mig, hvad jeg har lavet i tidsrummet. Lidt som et blackout under en druktur - stoffet føles faktisk også lidt sådan på motorikken i de doser, dog ikke så markant balancehæmmende.

Medlem

Hold da op. Det lyder som en slags 500-700 gange mere potent phenibut efter de doser du beskriver. Jeg kan forestille mig at rusen er anderledes dog. Jeg nyder godt af phenibut, men er træt af de underlige tømmermænd det giver. Har du oplevet tømmermænd på etizolam?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]