[quote="
røgetskinke » 19 mar 2013 21:54"]jeg undskylder hvis jeg fik udtrykt mig forkert.....
Syntes bare tit, at der er mange her inde, som går SÅ meget op i, hvor "hæftigt" andres misbrug er, i stedet til at forholde sig til det enlige emne (som peter pan faktisk gjorde), og i hvor gamle folk er, inden de prøver det ene og det andet drug....
Dem, der vælger og gide og oprette en profil herinde, har ihvertfald været nok på sitet til, og vide hvor gammel man "burde" være inden man prøver de forskellige ting.
- Selvfølgelig skal man passe på med hvad man tager, men syntes godt det kan blive for anklagende en gang imellem...
og med hensyn til det med heroin osv, jeg har INGEN erfaring med det. og gider ikke engang og læse stof, omkring hero. Jeg har en bekendt der er "slave" for det stof.... virklig trist, og syntes bestemt selv, det er det værste man kan udsætte sig for....
"den typiske psychedelia bruger"
- jaaa, nu er jeg så heldigvis blevet 31år, og meget klogere... kan tydelig huske den gang, jeg som 15årig, sad med nogle kammerater og hyggede med noget benzin eller lightergas...
Gooodt jeg er blevet klogere nu.. nu tager jeg kun Mdma og svampe og lsd.. er meget mere oplyst nu...
**^^ sådan syntes jeg tit "i grove træk " det lyder her på psychedelia... og af min opfattelse.. så er dem der siger noget i retning af det der.. de er sgu selv lige så langt ude og skide...
yo røgetskinke... der er nogle store egoer her på siden .. men det skal du ej ta dig af.. folk hhar som regel de bedste hensigter.. er jeg sikker på!!!