Mit bud vil være at indtage 120 mg oralt, og en time til en time og et kvarter indtage 40 mg mere hvis der mangler en lille smule gang i den. Jeg vil kraftigt fraråde at overstige 150 mg som en førstegangsdosis. Du har ingen anelse om hvordan dig og din krop
præcis vil reagere, hvad for en dose som passer godt til jer samt hvor rent jeres produkt er. Hellere en god, men ikke for vild førstegangsoplevelse, end en ubehagelig tur. Pas på med alkohol, drik ikke så du bliver alt for fuld, men det kan være ret lækkert at have en lille(!) buzz kørende, og det er heller ikke særlig farligt når man holder det lavt. Hvis i danser meget i varme lokaler (og det kan i nemt komme til at gøre

) så husk at holde jer hydrerede, men det er ikke noget man skal bekymre sig alt for meget om, bare lige husk at lægge mærke til om du sveder meget, og så lige drikke lidt vand af en vandhane eller lign. ikke sådan at din mave bliver helt fyldt, men en smule er godt, især hvis i også drikker alkohol. Derudover ville jeg ikke tage MDMA alene, slet ikke førstegang, det jo trods alt et meget socialt stof.
Og husk på, at hvis dagene efter er lidt grå, skal det nok gå over. Og du behøver ikke at skulle tage MDMA næste gang, eller gangen efter du skal i byen. Hold forbruget lavt... ellers kommer det stensikkert til at blive nogle meget triste dage du kommer i møde, som absolut ikke opvejer rusen.
Held og lykke, og husk at have det sjovt.