Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er det depotpræparater du har fat i, så snif dem. Hvis ikke så spis dem. At sniffe dem er voldsomt ubehageligt.

Jeg peaker typisk efter en 1½ time. Skal siges jeg altid spiser dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Igen, 4x10mg ritalin svare til en streg på 720mg. Altså du får 680mg bindemidler op i tuden, men det er du vel fuldstændig ligeglad med.

Du peaker nok efter 15-20min. Rusen vare nok 3 timer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Det er uno. Alså det i kapsler.
Og tak for det :) Rusen er ved at være ovre. Plejer i at blive helt sløve efter et rita trip? Eller plejer i at være boostet resten af dagen? Synes stadig jeg er oppe at køre. Har lavet musik og shufflet rundt. :) Skønt

Medlem

Nu har jeg så prøvet rita 2 dage i træk. Første gang skete der ikke så meget. Tog omkring 70mg (40 oralt og 30 nasalt). Tog det over 3 timer eller noget i den stil. Fik en enorm trang til at snakke, jeg kæftede op. Hver gang jeg tænkte på noget sagde jeg det. Jeg følte mig ikke hyper... Men heller ikke træt! Havde energi nok og sådan, og det var meget dejligt. Havde en dejlig varm følelse inden i så jeg var meget glad.

Anden gang tog jeg på engang 40 mg nasalt, og det sparkede lidt mere røv. Jeg gik og snakkede hele tiden, jeg kunne slet ikke spise noget og så havde jeg vildt meget energi. Havde svært ved at stå stille. Jeg arbejdede virkelig hurtigt, og jeg følte næsten at jeg var med i en film, der blev spollet fremad meget hurtigt :D Det var fedt nok. Tror dog jeg ville kede mig til en fest hvis jeg ikke tager andet en ritalin, men det er da et fint "boost" hvis du ikke orker noget som helst en dag.

Bagefter havde jeg stadig masser af energi :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]