Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Mathilde Parken 23, 2. MF, 3400 Hillerød, DK
Lunokhod skrev:
hej!
[ Billede ]
Er 60 mg også "for meget"??

Synes i det er perverst, at jeg burde flygte for livet eller hvordan? :D

Dedikeret medlem

Lunokhod skrev:
hej!
[ Billede ]

Og du mener?

Junior medlem

Lunokhod skrev:
hej!
[ Billede ]

Og du mener?

Jeg mener, til en evt. potentiel, anden gang. Jeg har stadig 5 tilbage. De er i 60mg. Jeg ved ikke hvornår jeg kunne få lyst igen, men vil da gerne vide om 60mg kunne være en nogenlunde fornuftig dosis. Også hvis jeg evt skulle byde en ven på...

Medlem
Brugeravatar

Come on, HvidVask i den tråd du linker til anbefaler de en dosis på 15-40mg, så hvad forestiller du dig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Til en anden gang, så knus imellem 1/3 - ½ pille og indtage det i en bombe, eller et glas sodavand. Det burde give den ønskværdige effekt.

Edit: Du skal være glad for at det var depotmorfin du indtog i går! Det kunne være endt helt galt, hvis du havde taget 120 mg. morfin DAK eller anden morfin der ikke var depot udgave!

Senest rettet af Psyduck 27 nov 2011 12:10, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Contalgin er morfin, så måske du skulle læse lidt op på stoffet før du fylder i hovedet... 60mg er stadig en stor dose - mellem 10 og 20mg er et godt sted at starte...
Husk at det er depottabletter du har fat i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror desværre at man taler for døve øre i dette tilfælde. Vi kan da dog håbe på at blot en lille smule er trængt igennem, og at det ikke ender helt fatalt.

Junior medlem

Til en anden gang, så knus imellem 1/3 - ½ pille og indtage det i en bombe, eller et glas sodavand. Det burde give den ønskværdige effekt.

Edit: Du skal være glad for at det var depotmorfin du indtog i går! Det kunne være endt helt galt, hvis du havde taget 120 mg. morfin DAK eller anden morfin der ikke var depot udgave!

Jeg priser mig lykkelig over intet er gået galt. Desto mere grund til at passe bedre på fremover. Det var grundlæggende forhastet, især da min eneste erfaring med opioder er et par gange med methadon DAK, og ellers risperidon som vidst også er noget lignende(lægeordineret). Kan forstå at hvis sulf havde været DAK = ikke nice.

Jeg burde nok skrive ting som POW WOW Shit jeg bliver monk, lever i cølibat og graver tulipaner ned resten af mit liv. But why, jeg er en "svært at få tillægsord på" erfaring videre.

Ikke specielt fed rus, nok fordi jeg brugte 80 % af tiden og energi på min vejrtrækning. Heldigvis er jeg sikker på det er en oplevelse jeg sent vil glemme. Og den vil helt klart være foreløber for et markant sikkerhedsløft, som minimum i min omgang med drugs.

Junior medlem

Jeg tror desværre at man taler for døve øre i dette tilfælde. Vi kan da dog håbe på at blot en lille smule er trængt igennem, og at det ikke ender helt fatalt.

Jeg kan forsikre dig for.. at det ikke er en sand antagelse.

Junior medlem

Jeg kan forsikre dig for.. at det ikke er en sand antagelse.

Altså Jeg mener mine forholdsregler er blevet godt opdaterede :) Og det er jeg glad for.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ok, det er godt at høre. Vi skulle jo nødigt have at nogle kommer til skade eller kradser af.

Pas på dig selv. ;)

Senest rettet af BehindMind 27 nov 2011 17:03, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Og vær nu opmærksom på at hvis du gør som Psyduck skriver, så bryder du depot effekten og derved får hele din dosis på en gang og ikke i løbet af 12 timer

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Risperidon er et middel mod psykoser. Jeg forstår ikke det kan være så svært, at skrive navnet i google søgefeltet og spørge sig selv, om det mon er sjovt, spændende eller gavnligt, at tage sådan et præparat. Det er et lorte præparat.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt du ikke knuste de piller,for så havde du haft problemer tror jeg nok.Men seriøst,næste gang du tager noget, lige meget hvad det er,tjek virkning,dosis osv.Så har du rimelig styr på hvad der vil ske.
Hygge. 8)

Medlem

Hvis du nu ikke knuser dem, men i stedet vil have en hyggelig dag, kan du godt spise en. Depotmorfin har sine klare fordele, og 60 mg som depot er i den høje ende, men så er det heller ikke værre. Jeg har ikke lige spist contalgin hele, men 40 mg oxycontin (der er en samlignelig dosis) kan bestemt være nogle gode 12 timer. Men det er en god idé at finde ud af, hvor din dose ligger. Det er træls at gøre med depotpiller, derfor er ideen om 1/3 knust et godt sted at starte. Hvis du så finder ud af, at 30-40 mg er en god engangsdose for dig, ja så vil en 60 mg depot ikke være nogen dårlig idé. I linket nedenunder kan du læse godt op på udskildningstid osv. Få det læst godt igennem, det er altid rarer at tage stoffer når dødsangst ikke er en faktor. http://www.produktresume.dk/docushare/d ... 200+mg.doc

Mvh.
Anarkrig

Junior medlem

God info alt sammen!! jeg vil prøve at tage en halv næste gang fx som bombe og mærke effekten. Så kan jeg skrue op hvis det bliver nødvendigt. Jeg synes det var fedt, ikke at have de store bivirkninger dagen efter. Rusen var også, trods alt, splinter god. Det værste var sku dets indvirkning på åndedrættet, men som sagt var det en for høj dosis. Jeg vil nu næste gang starte med noget lignende en halv som er blevet anbefalet.. tak.

Ja Risperidon mod psykose. Er usikker på om det har hjulpet though.

Dedikeret medlem

Hvis du har en psykose og har fået/får Risperidon af din læge så er det nok ikke så smart at tage stoffer imens!! Kunne godt have lidt at gøre med din usikkerhed på om det har hjulpet!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
God info alt sammen!! jeg vil prøve at tage en halv næste gang fx som bombe og mærke effekten. Så kan jeg skrue op hvis det bliver nødvendigt. Jeg synes det var fedt, ikke at have de store bivirkninger dagen efter. Rusen var også, trods alt, splinter god. Det værste var sku dets indvirkning på åndedrættet, men som sagt var det en for høj dosis. Jeg vil nu næste gang starte med noget lignende en halv som er blevet anbefalet.. tak.

Ja Risperidon mod psykose. Er usikker på om det har hjulpet though.

Morfika sammen med andre downers forstærker morfikas hæmmende virkning på åndedrættet. Det er derfor risikabelt. Det er netop åndedætshæmningen, som har kostet mange liv, selv hos folk der havde stor viden, men som åbenbart havde slået den viden fra, af den ene eller anden grund.

Der kan ikke advares nok mod, at kombinere morfika med andre midler, der virker hæmmende på åndedrættet. Alle sløvende stoffer og alkohol har en åndedræthæmmende virkning. Klassikeren er kombinationen af morfika med alkohol eller benzodiazepiner, men det gælder også for antipsykotisk medicin og for sløvende antidepressive midler.

Lad helst helt være, og hvis i alligevel gør det, så vær yderst forsigtige. Gør i det, så løber i den ultimative risiko - døden.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]