Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 08:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Den må han længere ud på landet med.

Jeg kommer fra hillerød i nordsjælland hvor mephedronen er for alvor i omløb og jeg har set folk indlægge sig selv pga Alvorlig panoria
Jeg Kender en dreng og det her er uden pis Han har indtog 15 maj sidste år til karneval inde i fælledparken 7.3 gr mephedrone på en nat helt oppe til ud på eftermiddagen (han blev advaret) men det var ikke ret meget at gøre for det var hans eget. vi besluttede os for at tage en tur på øen men jeg tog hjem inden jeg tog hjem kunne jeg se den var helt galt med ham når han skulle dukke sig efter en bane var hans balance ikke god og hans kæber kørte bare derud af når han snakkede trak han efter vejret kunne man høre. og da var var på vej ned til stationen holdte han pauser op til flere gange. nå nok om det. jeg fik en opringning fra hans kæreste at han havde fået od. han hjerte kørte så hurtigt at lægerne var sikker på at hans hjerte ville stoppe. han var dog heldig senere på dagen fik han en drop med sove medicin som ikke virkede på ham lægen gav ham 1 dosis mere og selv den fik ham ikke til at sove. 3 gang fik han en dobbel dosis hvor først der faldte han i søvn. da han vågnede op tog han hjem selvom lægerne ikke anbefalede ham det men nok om det. om aftenen da han var kommet hjem fandt to af hans venner ham oppe i hans lejlighed hvor han stod med en brød kniv i hånden og ville tage sig eget liv han havde ekstreme tvangstanker og parnoia han blev kørt på hospitalet igen . idag er han normal nok igen men det kan mærkes og han fortæller også at der han stadig lider af parnoia og hans balance ikke er i top. han har en del parnoia og lider a angst i stor grad. (jeg fortæller det kort men det er voldsomt det her)

men nu kender jeg meget til mephedrone og jeg kender mennesker som bare har fået lidt af det som har måtte indlægge sig med alvorlig parnoia-angst-tvangstanker og andre som der ikke sker der store ved. men kende tegnet ved mephedrone og det kan virkelig ses i hillerød er voldsom adfærd det går lige i hovedet på folk folk som smadre alt hvad de nærmer sig .

hovedesagen er at han skal ikke prøve og bilde nogen ind at alkohol er farligere man kan tage på druk i 14 dage hver dag uden der sker store. hvis dette blev gjort bare med mephedrone så ville jeg skrive under på at personen kunne begrave sin egen grav i løbet af allerede få dage. Det ikke for sjovt mine kort er ætset op det ikke for sjovt lugten af mephedrone hænger i luften op til flere uger efter .
og jeg kan tydlig mærke hvilke skader det har gjort på mig

Mephedronen har forvandlet en hel by til "et psykotisk folkefærd" og det uden pis den er hel galt. Godt råd hold jer det. 1 bane og man er besat og jeg har set forsiden og bagsiden af mephedrone. så hellere en bane coke eller for den sags skyld intet

ikke fordi jeg mener mephedrone er værrer end alt andet men skaderne er bare på en anden måde og igen ALT med måde om det er (uskyldige alkohol) eller den (medieopblæste coke)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor laver du en post for at skrive det? Tror tråden var gået godt i glemmebogen for de fleste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]