Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
okay okay okay jeg er skide dobbeltmoralsk jeg tager nemlig et stof der straffer alle mine omgivelser.. nu kan jeg se det, og undskyld ! :roll:
Billede
Men okay altså... så er der vel ikke andet at sige end go for it boy... put that needle in your arm !

Men lige et spørgsmål, hvad gør jeg den dag jeg får børn og sønike vil prøve hero ?
Fortæller ham hvordan han gør det sikkert ? eller fortæller ham at han ikke skal gøre det ? :|

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvad du vil fortælle dine børn er din sag - men nu har alle læst flere gange, hvad du mener og tror omkring dette emne...

stop det spam!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hold kæft hvor skaber du dig bare som en lille møgunge hele tiden eskapisme, er du lige så dumsmart i virkeligheden??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Flaban skrev:
Drugger skrev:
skal ikke prædike

Sjovt nok så er min oplevelse af dine post i denne tråd, at du er moralsk, så englene synger.

Snakker du lige om.. ? Det var da en virkelig retarderet post om jeg må. Jeg skriver at jeg ikke skal prædike hvad han gør, men oplyser om at det kan ramme en lige pludselig. Hvad han gør, er helt op til ham selv. Men kan ikke se ideen i og skulle prøve hero bare for og gøre det..

Han virker ok ved muffen, skriver ok, virker ik som han er ude på et totalt sidespor - endnu. Så derfor ville jeg måske skræmme ham lidt med en sand historie om min gamle.

Og hvad så hvis jeg var moralsk eller ikke ?? Hvad kommer det dig ved ? Prøver du og hjælpe manden i han tråd ? Udover og skulle stikke til et par stykker, så kom med noget sagligt i stedet for dit spam.

Nu har jeg kun set du har to post som ikke omhandlede noget konkret til mandens tråd, kan være jeg har overset noget måske, gad egentligt ikke lede efter det.
:x

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Som x-stiknarkoman er jeg positivt overrasket over hvad der er blevet sagt om heroin her i dette forum.. Heroin er opblælst på en hvis måde.. snup en Ketogan eller 2 (oralt) istedet..
Det andet er alt for dumt!! Og kan ende i et helvede!!!.. Hvis du gerne vil miste en arm eller et ben, og måske være hooked for life er heroin i en pumpe det rigtige valg..
heroin/morfica kan tage kontrollen over mennesker på en helt sylig måde, jeg ellers aldrig har set andre stoffer gøre!!
Morfica i det hele taget kan tage røven på så mange psykisk stærke mennesker, og lave dem helt om! Jeg har selv været dybt kontrolleret af heroin! Jeg har godtnok aldrig stjålet fx. som rigtigt mange junkier gør!! Men jeg har derimod gjort værre ting imod mig selv bare for at blive (rask)! (Stikke sig selv over 20 gange fordi der ikke er åre at ramme eller dele værktøj fx.!)
I mine ca. 3-4 års intense IV. hverdagsbrug af morfica, døde folk som fluer rundt omkring mig.. Og det var ALTID i forbindelse med ikke uren, men ren potent heroin!! Så om det er rent shit eller dårligt shit du vil have fat i synes jeg faremessigt ikke det gør nogen forskel for hvis man for fat i en gang rigtigt hvid thai,(som fæørstegangsbruger IV.) så er man død hvis man ikke har kendskab til heroin!..
Selvom jeg er stoppet med at tage heroin, tænker jeg stadigvæk på det hver evig eneste dag! Fryser i begge arme konstant fordi jeg har mistet følelse fx..

Så hold dig please for din egen og min skyld væk fra det!!!!!!!!!!!!!! Det er hvad jeg har at sige.

Peace Morpheus!

Medlem

Pisse godt så kom der endelig en hader til heroin det er hvad jeg har prøvet på at forklare hele tiden

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Well, der er jo heller ingen her, der anbefaler ham til at junke heroin??? Tværtimod faktisk...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Weed-star skrev:
Pisse godt så kom der endelig en hader til heroin det er hvad jeg har prøvet på at forklare hele tiden

Morpheus hater ikke. han deler ud af sin erfaring og forklarer hvorfor det er knaldhamrende usundt at injicere narko i kroppen på daglig basis. det er kun umodne snotunger der hater.

Dedikeret medlem

at junke er ikke noget jeg har lært her inde på psy!

Moderator
Brugeravatar

Morpheus skrev:
at junke er ikke noget jeg har lært her inde på psy!

Igen, det er der vel ingen, der har påstået?

Dedikeret medlem

Nej nej noname det er der ikke.. Det var skam bare fordi jeg selv ville fastlægge det, og give dig ret i det du skrev..

Peace Morpheus

Moderator
Brugeravatar

Godt godt, så er vi enige :) Det skrevne sprog kan så nemt misforstås.

Junior medlem

Highroller,

Alle fraråder IV. Tag og lyt til hvad de erfarne skriver omkring det.

Der er ingen grund til at tage for store chancer, for at få fuldt udbytte af den rus du blindt jagter.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt li du skriver "førstegangs heroin" :D
Hvis du først har prøvet det en gang, bliver det heller ikke den sidste.

Er du overhovedet klar over, hvilket helvede dit liv vil komme til at se ud?

Dedikeret medlem

LoveEmma skrev:

Det kan da godt være, at manden synes, at opiater er røv og nøgler. Og derfor ikke gider det mere efter 1. gang.

Det kunne såmænd være min fortælling!

P.S. Mit liv ligner umiddelbart ikke helvede, men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Kan du?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LoveEmma skrev:

Nu skal man heller ikke male fanden paa vaeggen. Det er klart at brug af heroin indebaerer visse risici, som ikke skal undervurderes. Men er ens psyke nogenlunde stabil, og har man ikke tendens til og/eller behov for at flygte fra verden, saa er det oftest ikke noget problem at bruge opioider, herunder heroin, paa en maade som ikke behoever at oedelaegge ens liv.

Jeg vil til gengaeld godt tilslutte mig koret af dem som advarer imod IV-brug. Langt de fleste jeg har set som har taget stoffer IV, er endt i problemer af den ene eller anden slags. Om det skyldes at IV er saerligt farligt, eller om det skyldes at folk der har anlaeg for problemer er dem der oftest forsoeger sig med IV, ved jeg ikke, men lige paa dette punkt vil jeg anbefale at man ikke tager unoedige risici.

Dedikeret medlem

LoveEmma skrev:

Mange kan godt holde heroinen til en enkelt gang.. Man bliver ikke fysisk hook af en gang på heroin.. Men derfor er der bestemt ingen grund til at tage chancen!

Peace Morpheus

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
LoveEmma skrev:

:whogives:

Der var ligesom lagt låg på tråden.

Dine påstande er totalt uden begrundelse, for det andet er der allerede andre der har skrevet det samme, du har altså intet nyt bragt til tråden, og for det tredje har trådstarter allerede droppet ideen igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Du forstår vist ikke så meget :)

Men nok offtopic. Jeg kan sagtens følge trådstarters tankegang. Jeg har også tænkt mig at prøve heroin, bare en enkelt gang i mit liv. Og så skal jeg altså have det maksimale ud af det, så jeg ved hvordan 'suset' føles. Hvis jeg ikke får det maksimale ud af det første gang, vil jeg formentligt prøve igen, da det er oplevelsen jeg er ude efter, og ikke bare erfaringen af at have prøvet heroin. Og det er først der, det begynder at blive farligt.

Men jeg har masser af tålmodighed til at få fat i kvalitetsdope, og det tror jeg sådan set også trådstarter har. Han vil bare være sikker på, at det nu er det ultimative heroin rus han får, når han nu kun skal prøve det en enkelt gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har slettet en bunke indlaeg omhandlende hvorvidt man er junkie naar man tager heroin og alkoholiker naar man drikker alkohol eller ej. Hvis I absolut insisterer paa at deltage i saa lam en diskussion, saa opret et emne til den i off topic forumet. Og no offence til jer der sagde noget fornuftigt(I ved hvem I er).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]