Morpheus skrev:
Hey bindegal.. Ja det ka lige præcis faktisk gå hen og gøre helt ondt hvis man skyder for meget morfin IV. ikke i årene, men især i hovedt!! Skød engang 400 mg Contalgin. Jeg siger dig jeg var rød i skallen!
Uhha.. det nummer laver man ikke to gange, man tror man skal dø! Man tænker " Fuck nu dør jeg, fuck hvor pinligt, hvordan kan jeg gøre det mod mig selv....Ååhhh det gør ondt.. Fuck nu har du gået over stregen, dit fjols. Nu er der ikke mere held i bøtten, det er sluttt......" I mens man hopper rundt, fordi det prikker og klør over det hele!! Jeg har lavet det nummer et par gange bare med den halve dosis, og mit hoved føles som hoved på en ny antændt tændstik, og ligenede en der havde fået alt for meget sol. Det er dybt ubehageligt, bare man kommer over 30-50mg.
Det værste med Contalgin er at hvis man ikke går i gang med det helt store køkken kemi setup, så bliver det man står tilbage med gerne noget tyk stats. Det er ikke ligefrem lim der er i Contalgin, der en blanding af en polymer (det bruges også til nogle slags lim) og så en voks.
Der er faktisk en måde, hvor man får et lag med voks og polymer i et opløsnings middel og et lag vand med lav ph og morfin.
Men det er en anden og lang historie.