Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Tjaeh, nu skal jeg ikke gøre mig klog da jeg ikke har særlig meget erfaring med opiater. :)

Men har røget ryge heroin 2 gange, ca 10-15mg per gang. Syntes det fedeste ved rusen er ''suset'' der kommer når du puster ud, :D. Ellers syntes jeg bare det den klassiske opiat føelse i hovede, men ikke den tunge følelse i kroppen som ved Morfin.

Hold dig fra Heroin. Så fedt er det sgu heller ikke efter min mening, hvis du endelig skal tage nogle af delene så tag morfin. :peace:

Lenny.

Junior medlem

OrangeLenny: det var sgu ikke meget du ryger. Jeg plejer at sniffe mellem 50-100 mg pr. gang, men jeg har selvfølgelig også taget det i noget tid nu. Må nu indrømme, at jeg sagtens kan mærke en STOR forskel på heroin og morfin - kan nu meget bedre lide morfin ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror personligt ikke det er ret mange der tager 10-15 MG Heroin når de indtager noget.Okay hvis det var fukdstændig rent,og her mener jeg 98%(samme som KBH´s kommune er begyndt at give hårdt ramte misbrugere) jo så måske,men det dope der er til salg rundt omkring er ikke engang i nærheden af dette.Jeg indrømmer der HAR været temmelig ren Heroin nogen gange I Danmark,men det er absolut ikke noget der sker hver uge,og dem der har det har absolut ikke lyst til at sælge det. :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
10-15mg! kunne du over hoved få få det samlet ordenligt på sølvpapiret? brænde det ikke bare af?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Lige lidt offtopic. Morpheus hvad er bedst, at ryge heroin eller at skyde det?

Mvh. Freddy.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

John Abruzzi skrev:
Lige lidt offtopic. Morpheus hvad er bedst, at ryge heroin eller at skyde det?

Mvh. Freddy.

Uden at være sindsyg klog på Heroin vil mene, at du - sådan rent kvantitativt - vil få mest ud af en IV.
Ryger man et stof danner man en forholdsvist ukontrolleret forbrændingproces, hvilket resulterer i stort spild af stof, ift. hvis du brugte f.eks. IV.

Om rusen kvalitativt er bedre, skal jeg dog ikke kunne udtale mig om.

Dedikeret medlem

haha John Abruzzi!!

Tjaa... Lad mig sige det på denne måde..

Det er bedre at ryge heroin end at skyde det, men det føles bedre at tage det IV. Det er min mening.. husk allesammen herinde dette er IKKE nogen opfordring til at gøre det!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Snif det, men hvis du ikke vant til opiater så ikke mere end 10mg.! Hvis du dytter det (her er det også max 10mg.) så gør det IM find en stor muskel og skyd det langsomt ind.
Hvis du tager det IV ( max 10mg ) så kan det faktisk blive meget smertefuldt pga. du ofte får en histamine reaction så det mærkes som om du skyder svovlsyre, alt over 30mg er dybt ubehageligt hvis det ikke bliver gjort meget langsomt. Selv mig som har brugt opiater dagligt i mange år finder 30mg. for meget når det er morfin!
Så hvad med bare at sniffe eller spise en knivspids i ny og næ?! Der er meget let at dø hvis du ikke er 100% sikker på hvad du laver når du har med rene opiater at gøre!

Eller du kan gi mig det :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bindegal->
Hvor i Danmark vil du finde Heroin der er så rent,så reglen om mg vil passe(10mg)?Personligt tror jeg der er ret tæt på umuligt.Nu kender jeg ikke noget til dine forbindelser,men så stærk Heroin er ikke noget man falder over hvert år i Danmark.
Iøvrigt blander du tingene lidt sammen.Det er kun Morfin der giver en histamin reaktion(deraf kløen),det er muligt at få klø sus på Heroin,men så skal man op på signifikante doser.Og med hensyn til at spise det.Det er omsonst at administrere Morfin eller Heroin oralt ihvertfald til rekreativt forbrug?Selfølgelig,hvis du tager nok vil du kunne få en virkning,men det er spild af dope efter min mening. Men at sniffe det vil være en god måde,hvor det bliver optaget godt,og man slipper for nåle halløj.
Personligt kan jeg bedst lide den måde det virker på når man ryger det.Det virker næsten ligeså hurtigt som IV,men da jeg var hooked foretrak jeg også IV til hver en tid. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gonzo skrev:
Bindegal->
Hvor i Danmark vil du finde Heroin der er så rent,så reglen om mg vil passe(10mg)?Personligt tror jeg der er ret tæt på umuligt.Nu kender jeg ikke noget til dine forbindelser,men så stærk Heroin er ikke noget man falder over hvert år i Danmark.
Iøvrigt blander du tingene lidt sammen.Det er kun Morfin der giver en histamin reaktion(deraf kløen),det er muligt at få klø sus på Heroin,men så skal man op på signifikante doser.Og med hensyn til at spise det.Det er omsonst at administrere Morfin eller Heroin oralt ihvertfald til rekreativt forbrug?Selfølgelig,hvis du tager nok vil du kunne få en virkning,men det er spild af dope efter min mening. Men at sniffe det vil være en god måde,hvor det bliver optaget godt,og man slipper for nåle halløj.
Personligt kan jeg bedst lide den måde det virker på når man ryger det.Det virker næsten ligeså hurtigt som IV,men da jeg var hooked foretrak jeg også IV til hver en tid. :D

10 mg. var mere for at være på den sikre side, specielt hvis OP ikke har nogle opiat tolerance og han/hun forsøger at injicere det på den ene eller anden måde. OP skrev at han havde 99,8% rent morfin (tvivler pga.alm.hygroskopi) og ikke gade dope.
Jeg har ingen erfaring med at ryge morfin, men grunden til at brun dope er en base er fordi ellers kunne man ikke ryge det så let, baser har en tildens til at have et lavere smeltepunkt end et salte har, og jeg kan forstille mig at OP morfin er et hydroklorid eller et sulfat. Men det er jo bare at prøve sig frem, men i små doser

Dedikeret medlem

Hey bindegal.. Ja det ka lige præcis faktisk gå hen og gøre helt ondt hvis man skyder for meget morfin IV. ikke i årene, men især i hovedt!! Skød engang 400 mg Contalgin. Jeg siger dig jeg var rød i skallen! Ja og man ser lige 20+ år ældre ud! Men selvom jeg filtrerer contalgin fx. synes jeg stadig man kan mærke mere ubehag ved Contalgin end ved fx Morfin DAK. Nogen påstår der er en slags lim Contalgin, men synes det lyder lidt ude i hampen.. Nogen der kan fortælle mig om det er sandt? Der må jo i hvert fald være nogle bindemidler i af en slags.. Men LIM??!!
Sorry for lidt offtopic...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er jeg den eneste der synes det er lidt umoralsk at prøve sit gear af på en "gammel junkie"?

Medlem
Brugeravatar

Det er du muligvis. JEG synes eksempelvis ikke bare at det er LIDT amoralsk, men totalt fucked.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Morpheus skrev:
Hey bindegal.. Ja det ka lige præcis faktisk gå hen og gøre helt ondt hvis man skyder for meget morfin IV. ikke i årene, men især i hovedt!! Skød engang 400 mg Contalgin. Jeg siger dig jeg var rød i skallen!

Uhha.. det nummer laver man ikke to gange, man tror man skal dø! Man tænker " Fuck nu dør jeg, fuck hvor pinligt, hvordan kan jeg gøre det mod mig selv....Ååhhh det gør ondt.. Fuck nu har du gået over stregen, dit fjols. Nu er der ikke mere held i bøtten, det er sluttt......" I mens man hopper rundt, fordi det prikker og klør over det hele!! Jeg har lavet det nummer et par gange bare med den halve dosis, og mit hoved føles som hoved på en ny antændt tændstik, og ligenede en der havde fået alt for meget sol. Det er dybt ubehageligt, bare man kommer over 30-50mg.
Det værste med Contalgin er at hvis man ikke går i gang med det helt store køkken kemi setup, så bliver det man står tilbage med gerne noget tyk stats. Det er ikke ligefrem lim der er i Contalgin, der en blanding af en polymer (det bruges også til nogle slags lim) og så en voks.
Der er faktisk en måde, hvor man får et lag med voks og polymer i et opløsnings middel og et lag vand med lav ph og morfin.
Men det er en anden og lang historie.

Dedikeret medlem

hehe kan høre du kender lidt til det .. Det er sygt i hovedbunden!! Men jeg vende mig faktisk til det den gang jeg var dum med sådan noget.. Det var også en lang tid.. Men gudskelov er det blevet nye tider for mig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]