Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 04:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Guldbajer skrev:
XxHeX

Det er ikke mig der er skråsikker omkring coke-renhed osv. Det er meget tydeligt i alle mine post, at Guldbajer her faktisk er meget ydmyg. Jeg skriver netop, at "min erfaring" og at det en "lille sample" osv. Ergo behøver det ikke at være den endegyldige sandhed.

Og det er jo netop modsat mig. Du skriver konstant som om, at du har svarene på det hele. Du slynger ud med procenterne på renhed.

Jeg tillader mig bare at stille mig kritisk over for det du siger. Du virker utroværdig. Har ikke underbygget noget, og du er allerede blevet taget med bukserne nede én gang.

//Guldbajer gider ikke at diskutere med dig mere

alle folk er kritiske, de spørger ind til tingene og så når man svare så det for at spille smart, men hvis du/i ik kan tåle svaret så lad dog for helved vær med at spørge

hvis du er så bevidst om renhed osv hvordan faen kan du så få dig selv til at købe på istedgade? og samtidig sige de har gode sager ? det snakker vidst lidt for sig selv

det eneste jeg har sagt om % er at der findes coke på over 70 %. og at inde i istedgade får du som regel det værste lort man kan støve op i k.b.h, specielt typer som dig der bliver nød til at spørge sig til råds om hvordan man ik bliver taget i røven

kan virkelig ik se hva det er du har så ondt i røven over ? hvis jeg kan få dig til at få det godt så kan vi da godt sige jeg sniffer ren levamisol cuttet med lidt coke som jeg får fra den klammeste pusher nede hos dine venner i istedgade, mit liv sutter og jeg er fattig

peace

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]