Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hehe helt sikkert Dex det er mere end iorden at citere mig jeg er så klog :D Er bare ked af det på folks vegne som syntes cola er kedeligt... Har kun et råd til dem, FIND EN NY DEALER :D

8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Zarathustra skrev:
Skal vi være kærester?

Jeg har ikke tid til kærester, men bollevenner er der altid plads til

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Super! Sålænge du sponsorerer mit kokain-misbrug.

Jeg kan prøve at klemme mig ned i sådan et UV-neon-fe-outfit hvis du er til den slags...

Medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig skal jeg nok sponsorere dit misbrug, hvis du vel at mærke tager et Uv-neon-fe-outifit på. Jeg elsker bare Uv-neon-feer.. Hvordan kunne du vide det?
Husk at medbringe en STOR tryllestav

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Super... Som jeg plejer at sige: "Hvis jeg får næse-slik, får du trylle-pik".

Medlem

Man bliver da glad, men tror sgu ikke jeg kunne gå hen og blive afhængig af det lort eller gide spilde penge på det :)
Efter jeg havde prøvet mdma relaterede rusmidler så har jeg da bare holdt mig så langt fra cola som overhovedet muligt hehe ;D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Pacman19 : lige præcis hvor glad bliver man for mdma ( meget glad ) men misbruger man det bliver man desvær ikke altid glad men et sundt forbrug med lange pauser kan da give positive ( eller negative ) virkninger på livet men tror det mest aktuelle ved et fornuftigt forbrug at det er meget posiitive :D fuck coke

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Budha skrev:
men et sundt forbrug med lange pauser

Et sundt forbrug MDMA? Sundt på hvilken måde? At man holder lange pauser imellem, gør ikke forbruget imellem pauserne sundt.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ej men hvis man lader der gå 2-3 måneder immelem er det mere sundt end 1 uge eller 2 :D ( drugs aint healthy )

Medlem

Budha skrev:
ej men hvis man lader der gå 2-3 måneder immelem er det mere sundt end 1 uge eller 2 :D ( drugs aint healthy )

Altså nu har jeg altid taget det hver weekend, og sjælden holdt en pause på mere end 12 dage..
Har jeg gjort i snart et år.. Dog har jeg holdt over 3 ugers pause lige nu...

Men jeg er da glad for jeg ikke har taget coke hver weekend... Så ville jeg jo fandme være fattig den dag idag haha... Det jo meget dyre og man skal også bruge mere af det....
MDMA bliver man også træt af.. Det er langt fra noget man gider tag hverdag.. Man føler sig nærmest mæt efter man har haft en hård weekend, og så føler man sgu ikke rigtig trang til at tag noget i løbet i ugen...

Synes heller ikke jeg har haft noget problem med at være stoffri de sidste 3 uger...
Det skal også siges jeg ikke tager andre rusmidler lige pt.. Hverken ryger eller drikker...

Har sådan set holdt mig på E Only, og synes ikke jeg oplever abstinenser nu hvor jeg holder noget pause....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pacman19 skrev:
Budha skrev:

Altså nu har jeg altid taget det hver weekend, og sjælden holdt en pause på mere end 12 dage..
Har jeg gjort i snart et år.. Dog har jeg holdt over 3 ugers pause lige nu...

Men jeg er da glad for jeg ikke har taget coke hver weekend... Så ville jeg jo fandme være fattig den dag idag haha... Det jo meget dyre og man skal også bruge mere af det....
MDMA bliver man også træt af.. Det er langt fra noget man gider tag hverdag.. Man føler sig nærmest mæt efter man har haft en hård weekend, og så føler man sgu ikke rigtig trang til at tag noget i løbet i ugen...

Synes heller ikke jeg har haft noget problem med at være stoffri de sidste 3 uger...
Det skal også siges jeg ikke tager andre rusmidler lige pt.. Hverken ryger eller drikker...

Har sådan set holdt mig på E Only, og synes ikke jeg oplever abstinenser nu hvor jeg holder noget pause....

Godt det ikke er min hjerne ....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tja MDMA og cola er jo to forskellige stoffer der ikke har noget med hinanden at gøre, så derfor fortjener de heller ikke at blive sammenlignet. Men hvis man absolut skal sige noget er det vel de passer bedst til forskellige situationer, og desuden er det vel en smags sag hvilken rus man individuelt foretrækker, men har da os taget mdma og det da ikke nogen foreskell på mit forhold til cola, det stadig godt, vi skal giftes til januar....

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle, Jylland
Cola er det fedeste jeg nogensinde har prøvet. Du får virkelig en følelse af at alt er perfekt.

Medlem

jeg syntes hverken at amfetamin eller coke er noget i forhlold til MDMA (og jeg syntes sagtens man kan sammenligne euforien, især amf føles som en en lidt mildere og mere flad MDMA-rus, uden den samme dybde)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Blæste Nico skrev:
foreskell på mit forhold til cola, det stadig godt, vi skal giftes til januar....

I medgang og modgang, til døden jer skiller ?

(Baudelaire 1860).

Junior medlem

Coke har en rigtig fed følelse, hvis du ellers kan finde den. Første, anden og 3 gang ( For mig ) vidste jeg ikke ,at jeg var påvirket.
Du kommer nemt til at nive 2-7g ( Afhængig af kvalitet og hvor påvirket du har tænkt dig at være ) på en Aften/Nat/dag. Dog nok højst sandsyndelig i den høje ende af G skalaen :D.. Rusen er kort og du vil bevare rusen, ved at rive baner hver 10 minut. Det kan blive en yderst dyr affære.

Det skal siges at overstående, udelukkende er baseret på, egne erfaringer med Kokain.

ps.. Har oplevet 4-5 personer der har fået styg neder på, af cola. Så jeg går vel ud fra, at det afhænger af personen psyke og stabilitet, som alle andre stoffer.

Junior medlem

Fuck cola, blev kun glad den første gang jeg prøvede det.

Folk herinde påstår, at jeg skal sniffe mere i den første streg, men gider da absolut ikke sniffe en halv pose, hver gang trippet skal startes, hehe.

MDMA all the wayyyyyy

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder til at folk får noget pænt urent kokain - I det mindste de knapt så garvede brugere herinde.

Junior medlem

Rush skrev:
Det lyder til at folk får noget pænt urent kokain - I det mindste de knapt så garvede brugere herinde.

Kan kun sige, at alle andre end mig får noget ud af den cola, som jeg taler om - så i dette tilfælde, vil jeg vove at påstå, at det er mig, den er gal med!!!

Cola er nok bare ikke mit drug..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Pivo_Cerveza skrev:
Blæste Nico skrev:
foreskell på mit forhold til cola, det stadig godt, vi skal giftes til januar....

I medgang og modgang, til døden jer skiller ?

:wink:
lige i øjet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]