Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
ERROR skrev:
Xtreme skrev:
Kan vi få en begrundelse til hvorfor vi skal holde os fra det?

ja da. jeg havde sniffet en streg på nok ca. 100mg, hjemme hos en dude. Da jeg så kom hjem havde jeg fået extrem kvalme, som alle andre der havde taget det også fået. jeg fik også nogle meget rædselsfulde og mystiske ryk i sækken, og i brystkassen. Havde det generelt som om jeg var ved at dø.

Men hvis det er det man søger, så skal jeg da ikke holde nogle tilbage for at tage det. :D

leaf skrev:
Der er højst sandsynligt blandet et eller andet RC i det.
Siden det bliver kaldt "svampe-ekstrakt" kunne det evt være 4-aco-DMT, 4-aco-DIPT eller en anden psilocin analog?

Hvis det skulle vise sig at være en af de to, er det vist meget normalt med kvalme og ryk i mave og brystkasse på come-up. Sådan er det i hvertfald på svampe og de fleste andre tryptaminer også svjv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Under alle omstændigheder kan det ihvertfald ikke anbefales at indtage et hvidt pulver man ikke ved hvad indeholder.

Derfor - hold jer fra det, færdig aftale.

Medlem

Geografisk sted: ja
Kan i lige uddybe den med "ryk i mave og brystkasse"? Jeg har aldrig oplevet det på svampe. Har oplevet rastloeshed, diarrhe etc. Selvf. er det også subjektivt, men har aldrig hoert om det.

Kan i ikke tage jeres pushere over knaende og give dem nogle smaek, så de laerer at undersoege/informere om hvad de saelger. Boicot etc. eftersom der ikke findes en kontrollerende instans (udover fader politi) som kan holde dem i skak.

Medlem

Funky fungus skrev:
Kan i lige uddybe den med "ryk i mave og brystkasse"? Jeg har aldrig oplevet det på svampe. Har oplevet rastloeshed, diarrhe etc. Selvf. er det også subjektivt, men har aldrig hoert om det.

Kan i ikke tage jeres pushere over knaende og give dem nogle smaek, så de laerer at undersoege/informere om hvad de saelger. Boicot etc. eftersom der ikke findes en kontrollerende instans (udover fader politi) som kan holde dem i skak.

:lol:

Men jo, jeg forstår hvad du mener, og bakker dig op!

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Er der nogen der fik lavet en EZ-test?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

poke-1-kenobi skrev:

Jeg kan egentlig ikke se, hvad en EZ-test skulle hjælpe. "svampe MDMA" har jo intet i sig og er et vidt begreb, og derfor er det på ingen måde sikkert, at "svampe MDMA" er det samme over hele landet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
John D. Rockefeller skrev:
poke-1-kenobi skrev:

Jeg kan egentlig ikke se, hvad en EZ-test skulle hjælpe. "svampe MDMA" har jo intet i sig og er et vidt begreb, og derfor er det på ingen måde sikkert, at "svampe MDMA" er det samme over hele landet.

Det er så vidt jeg ved mest spottet i nord/midtjylland, mange påstår det er "et helt nyt stof" og ingen (selv storforbrugere) kan ikke rigtig bestemme det som et eventuelt mix mellem kendte stoffer. Så der må da være gode chancer for det er det samme stof vi har med at gøre.
Hvorvidt et EZ testkit reagerer på RC's må du ikke spørge mig om, men ofte har de da noget tilfælles med de stoffer kittet skal teste for.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]