Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Mephedrone eller Ethyl-Cathinone - Hvad ville du vælge?
Mephedrone 51%  51%  [ 31 ]
Ethyl-Cathinone 49%  49%  [ 30 ]
Afgivne stemmer : 61
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Omend det nok ville være smartest tror jeg absolut ikke på at de fleste holder en 2 måneders pause efter stimulanser...

Der er massere af mennesker (af hvad jeg ser ihvertfald) som godt kan lide at sniffe lidt amfetamin eller kokain for få lidt gang i byturen sådan en gang hver anden uge ca..

Det er dog klart at det ville være idealt at holde en noget længere pause (kald det ferie, om du vil) fra stoffer, når du nu har haft så heftigt et forbrug som du har..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Electric skrev:
Omend det nok ville være smartest tror jeg absolut ikke på at de fleste holder en 2 måneders pause efter stimulanser...

Der er massere af mennesker (af hvad jeg ser ihvertfald) som godt kan lide at sniffe lidt amfetamin eller kokain for få lidt gang i byturen sådan en gang hver anden uge ca..

Det er dog klart at det ville være idealt at holde en noget længere pause (kald det ferie, om du vil) fra stoffer, når du nu har haft så heftigt et forbrug som du har..

Hver anden uge? Omend disse individer uden tvivl eksisterer, og værre, så er jeg sikker på at det kun er en periode af deres liv. Der findes altså også mange, mere fornuftige personer der ikke behøver stoppe stimulanser i kroppen hver gang de er i byen for at have det sjovt. Dette afhænger selvfølig også af hvilken omgangskreds man kommer i.

Tager man kokain eller amfetamin hver anden weekend, stiger tolerancen også skyhurtigt, og euforien forsvinder for de fleste ved så ofte et forbrug. Gem hellere substanserne til specielle lejligheder, såsom festivaler. ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
1 gram på en tur er da ikke overdrevet meget. Til gengæld er der nogle, der tager 5-10 gram om ugen i gennemsnit, og som spiser bomber på 0,5 til 1,0 gram ad gangen og sniffer streger oveni, fordi de er blevet resistente. Den nye mephedron-kultur er virkelig blevet voldsom, og et par stykker har været på hospitalet (hvor de godt kender til "mephedron"), fordi de har blandet det med ecstasy og tager alt for store doser... Stoffet bliver forhåbentlig snart erstattet af en "sundere" løsning, for ellers går det da helt galt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Minimal skal det forstås som at tage et gram mephedron på en aften ikke er noget særligt?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Minimal skrev:
1 gram på en tur er da ikke overdrevet meget. Til gengæld er der nogle, der tager 5-10 gram om ugen i gennemsnit, og som spiser bomber på 0,5 til 1,0 gram ad gangen og sniffer streger oveni, fordi de er blevet resistente.

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok hellere have en middelheftig omgang prygl end at skulle indtage 1 fuckin' gram af en så suspekt substans. Stop og tænk jer om, istedet for bare at lamme igennem fordi det føles rart. Og det at der er nogen som indtager helt absurde mængder, retfærdiggør på ingen måde at man selv tager doser som man ikke med nogenlunde overbevisning ved er safe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DR-D skrev:
Minimal skal det forstås som at tage et gram mephedron på en aften ikke er noget særligt?

På et døgn kan det da sagtens løbe op i et gram, ligesom det kan med med d-/l-amfetamin eller kokain. At mephedron så garanteret er mere skadeligt er en anden sag. Det er stadig ikke en unormal dosis, hvis man vælger at indtage det her stof over en fest. Redoseringer skal altså foregå med 30-60 minutters intervaller for at holde rusen på samme stadie.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
DR-D skrev:

På et døgn kan det da sagtens løbe op i et gram, ligesom det kan med med d-/l-amfetamin eller kokain. At mephedron så garanteret er mere skadeligt er en anden sag. Det er stadig ikke en unormal dosis, hvis man vælger at indtage det her stof over en fest. Redoseringer skal altså foregå med 30-60 minutters intervaller for at holde rusen på samme stadie.

Jeps, kender til det samme

Titel:
Medlem

Ang. Mephedron - Har prøvet det en enkelt gang med mange redoseringer over en eftermiddag, aften, nat... og set i bakspejlet så er bare lugten af mit tøj og min krop dagen efter NOK til at jeg ikke gider det stof. Føj for fanden hvor var det klamt !
Rusen kunne jeg nu godt lide, men jeg synes man er meget ør i hovedet og kroppen et par dage efter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der andre der har erfaringer med EthylCathinone?

Ironisk nok er der næsten kun kommentarer om mephedrone rusen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Resist skrev:

Der bliver da sagt en del her:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=
Det skulle være en god booster til psykedeliske stoffer.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Resist skrev:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=23924

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Resist skrev:

Der bliver da sagt en del her:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=
Det skulle være en god booster til psykedeliske stoffer.

Hehe ja.

Min pointe var dog at dette er en tråd om mephedrone og ethylcathinone. Og taget alle advarslerne i betragtning, er det alligevel næsten kun mephedrone erfaringer der bliver snakket om. :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg forstår ikke at første gang jeg prøvede mephedron, virkede det som et spark i hovedet, anden gang virkede det slet ikke på mig.

Første gang tog jeg en bombe, og 8. minutter efter havde jeg et blurry syn som på mdma og et pænt humørlift.

Jeg redoserede nogen timer efter (virkningen aftog forholdsvis hurtigt), med en bombe mere, og den virkede ligeså godt.

Da jeg så sku prøve meph en måneds tid senere, fik jeg ingen virkning overhovedet. Der var ca. samme antal mg i, jeg spiste 3 bomber over hele aftenen, og ingen virkning til mig.

Holder mig sgu fra det scheisse fremover.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Trehalose skrev:
Jeg forstår ikke at første gang jeg prøvede mephedron, virkede det som et spark i hovedet, anden gang virkede det slet ikke på mig.

Første gang tog jeg en bombe, og 8. minutter efter havde jeg et blurry syn som på mdma og et pænt humørlift.
Jeg redoserede nogen timer efter (virkningen aftog forholdsvis hurtigt), med en bombe mere, og den virkede ligeså godt.
Da jeg så sku prøve meph en måneds tid senere, fik jeg ingen virkning overhovedet. Der var ca. samme antal mg i, jeg spiste 3 bomber over hele aftenen, og ingen virkning til mig.

Det lyder søreme MEGET mystisk.
Bevares, en weekend-binge på meph er ikke anbefalesesværdig, da tolerencen delvis er tilstede på andendagen. Men en hel MÅNED?! Var du på andre stimulanser dagene op til andet forsøg? Hvis ja, så er det nok der gedeosten har fået hår på.

- Og ja, hold dig fra det, selvom det var læx.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Lakhippien skrev:
Trehalose skrev:

Det lyder søreme MEGET mystisk.
Bevares, en weekend-binge på meph er ikke anbefalesesværdig, da tolerencen delvis er tilstede på andendagen. Men en hel MÅNED?! Var du på andre stimulanser dagene op til andet forsøg? Hvis ja, så er det nok der gedeosten har fået hår på.

- Og ja, hold dig fra det, selvom det var læx.

Nej, det var jeg ikke. Så havde det heller ikke undret mig så meget.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Har hørt om to gutter, der havde taget det hver dag i 3 måneder i træk, og de blev ved med at kunne mærke det. Så det lyder mærkeligt, ja. Generelt er tolerancen for det ikke skyhøj. Den er kun meget fremtrædende, hvis man fortsætter på det uden at sove i flere dage, hvilket i den grad ikke kan anbefales, ligesom det er noget af det mest hjernedøde at indtage det dagligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Prometheus skrev:
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok hellere have en middelheftig omgang prygl end at skulle indtage 1 fuckin' gram af en så suspekt substans. Stop og tænk jer om,

:yeah:

Det er trods alt et HR forum.
Hvorfor tages der lettere på "mephedron" end hvis det nu var en skadelig pille?
Det er som om folk kun har fornuft, så længe de ikke selv er involveret.

Det minder om en parallel til den såkaldte "kikseklapper" kultur, men folk kan bare ikke se det, fordi de selv er i den.
Tænk jer lige om.

Titel: hmm
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hvis det handler om hvilken rus man foretrækker er det så ikke en smags sag ligesom med alle andre slags euforiserende stoffer?

8)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Resist skrev:

Jeg har ikke erfaring med mephedrone, og jeg har absolut ingen trang til at prøve det med de advarsler der er mod det. Jeg stemte på Ethylcathinone, hvilket jeg har prøvet en enkelt gang. Jeg tog det sammen med en ven, som har langt større erfaring med amfetamin - og stimulanser generelt - end jeg selv. Vi blev enige om at virkningen ligger meget op af amfetamin, ifølge ham var det dog 'uden det der rare amf sus'. Det må du så selv fortolke. De få gange jeg har taget amfetamin har jeg haft søvnproblemer i to-tre dage bagefter, og jeg har ikke kunnet spise noget i samme tidsperiode. Generelt bryder jeg mig ikke særligt meget om det. Vi tog vel tilsammen ~0,6 gram over en aften, der var dog også et par andre der fik et par baner. Det skete til en fest, og jeg tog hjem klokken ti om morgenen, og selvom jeg havde sat godt og vel 20 øl, plus et par drinks og shots til livs i løbet af 14 timer kunne jeg stadigvæk tænke relativt klart. Den effekt deler stoffet helt klart med amfetamin.

Et par dage efter skyllede jeg resten af grammet ud i vasken.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Citat:
Et par dage efter skyllede jeg resten af grammet ud i vasken.

Så må det da virkelig være et lortestof..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]